Sinä +40v nainen, käytätkö Conversei?
Kommentit (31)
Onko väliä onko yli 30 tai 40? Ihan yhtä aikuinen se yli kolmekymppinenkin on. Ihme ikärajoja, aina vanhanaikaista.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:18"]
On mulla talviconssit ja niitä käytän satunnaisesti.
[/quote]
Siis onko talviconssit eri kuin kesäconssit vai?
Ostin ne, mutta palautin takaisin kauppaan. Eivät sitten kuitenkaan olleet tyyliäni. T.50v.
En käytä. Käytän Vagabondin nahkaisia. Hyvät jalassa. Ja mulla on selkävika, en voi käyttää korollisia.
Oon iha hullaantunut 'Consseihin'. Löytyy 4 paria. 1 talvi, ja loput kesäconssei, tarkemmin 2 lyhytvartiset ja yhdet pitkät :).
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:18"]
[/quote]
Siis onko talviconssit eri kuin kesäconssit vai?
[/quote]
Ihan samalla logiikalla menee kuin muutkin eri vuodenajoille sopivat kengät. Mulla on ollut talvisin tapana käyttää talvikenkiä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:23"]
Nehä on tarkoitettu nuorille...
[/quote]Itse olen käyttänyt converseja 80-luvun puolivälin tienoilta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:30"]Conversei?
[/quote]
Puhekielessä.
Converseja*
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:23"]
Nehä on tarkoitettu nuorille...
[/quote]
En ole löytänyt vielä minulle sopivia kenkiä riittävällä kenkäkoolla, joten joudun tyytymään 38:aan, vaikka olen jo nelikymppinen.
MarimekkoConssit löytyy, harvoin pidän, kun en jaksa tuhertaa nauhojen kanssa. Yleensä Crocsit jalassa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:41"]Käyttää ne. Haha ihania :D
[/quote]
Ja sulla ikää?? 12 v? Jos olet aikuinen, niin lopeta hekottelu, teet itsestäsi naurettavan. Tuollainen on teinien ja lasten käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:21"]Oon iha hullaantunut 'Consseihin'. Löytyy 4 paria. 1 talvi, ja loput kesäconssei, tarkemmin 2 lyhytvartiset ja yhdet pitkät :).
[/quote]
Näinkö kirjoittaa yli nelikymppinen?