Milloin raskaus oikein näkyy ulospäin?
Valitin tänne jo aikaisemmin milloinkohan raskausvatsa alkaa näkymään.. Rv 18, eikä mahasta ole tietoakaan.. En ymmärrä edes itse miten voin näin malttamaton olla tämän asian suhteen! Minulla on kohtu taaksepäin, olen hoikka, muttei vatsasta silti tieto. :(
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka itsekin odotin mahan kasvua innoissani. Sitten kun kasvoi, kasvoihin aivan valtavaksi.
Kasvoikin, korjaan.
Se on tosi yksilöllistä! Taaksepäin kallistunut kohtu usein tarkoittaa, ettei näy kuin vasta aika myöhään.
Saattaa tulla vasta rv 30 näkyviin muille. Itsellä kävi näin. Kukaan ei uskonut, että olen niin pitkällä mitä olin.
Olin rv 16, kun kaveri sanoi katsoneensa, että olen lihonut. Viidennen raskauskuukauden alusta asia oli jo ihan selvä. Mutta tämähän on kuten sanottu, yksilöllistä.
Hyvin yksilöllistä.
https://us.123rf.com/450wm/virtosmedia/virtosmedia2302/virtosmedia23021…
Ole onnellinen. Itsellä oli niin suuri maha, että synnytyksen jälkeen ihoa jäin roikkumaan paljon..
Vierailija kirjoitti:
Miksi kohtusi on taaksepäin?
Kohdun asentoon ei nainen voi vaikuttaa. Voi olla synnynnäinen, voi johtua esim. PCOS tai muusta gynekologisesta sairaudesta.
Yksilöllistä. Olen pitkä ja neuvolan tädin ja lääkärin mukaan mulla on hyvänmuotoinen lantio niin vauva vaan katosi jonneki lantion uumeniin. Mulla alkoi näkyä vatsa kunnolla vasta kuukausi ennen synnytystä.
Muistan kuinka itsekin odotin mahan kasvua innoissani. Sitten kun kasvoi, kasvoihin aivan valtavaksi.