Sinä +40v nainen, käytätkö Conversei?
Kommentit (31)
En käytä. En huoli mitään massatossui.
Kai minä voisin käyttää, jos ne tuntuisivat jalassa hyviltä. Olen kerran sovittanut, mutta pohja oli jäykkä ja vähän turhan leveä. Joten sen puolesta en voisi. Mutta on minulla yhdet varrelliset tennarit, eikä kyse ole siitä, etteikö sellainen tyyli sovi. Enkä minä välitä siitä, jos jonkun mielestä olen muodin tai merkkien orja tietyissa kengissä. Mutten osta kenkiä, jotka eivät sovi jalkoihini.
Joo aina ku mies pökkii mua perseeseen mul on tossut jalas.
Oon vasta 38, mutta vastaan silti. Tykkään tennareista, mutta converset on tylsiä ja rumia. Espanjassa tehdään kivoja kenkiä.
Liian kapeat minulle.varpaani tarvitsevat tilaa.
Olen 90-luvun alun teini (v. 1990 15-16-vuotias) ja tuon vuosikymmenen alku oli progen uudelleennousun aikakausi. Pukeuduin kangasnilkkureihin ja käytin mustia pillifarkkuja & isoja flanellipaitoja. Toisinaan pukeudun kuin omassa nuoruudessani ja käytän usein tennareita tai kangaskenkiä. Onneksi pukeutumiskoodit eivät ole enää niin ahtaat kuin omassa nuoruudessani, jolloin keski-ikäisten odotettin pukeutuvan joko tuulipukuihin tai konservatiivisesti kuten eläkeikäiset.
41-vuotias nainen
En käytä, mut en käyttäny nuorempanakaan. Mun jaloille ei sovi niin littanat ja kovat kengät. Jalkahovi niin korkee.
Käytän, olen 50. Minulla on 16-v tytär, meillä on samankokoinen jalka ja voimme lainailla toisillemme kenkiä. Consseja löytyy useampi pari ja kauppaan tai salille mennessä saatan laittaa jalkaan. Enemmän olen tänä kesänä käyttänyt Lacosten tennareita.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:18"]
On mulla talviconssit ja niitä käytän satunnaisesti.
[/quote]
Siis onko talviconssit eri kuin kesäconssit vai?
[/quote]
Talviversiot on nahkaa ja niissä lämmin vuori. Nahkaiset hylkii joidettuina vettä ja on lämpimämmät kuin kankaiset. Tynnyristäkö kirjoittelet?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:18"]
On mulla talviconssit ja niitä käytän satunnaisesti.
[/quote]
Siis onko talviconssit eri kuin kesäconssit vai?
[/quote]
Talviversiot on nahkaa ja niissä lämmin vuori. Nahkaiset hylkii joidettuina vettä ja on lämpimämmät kuin kankaiset. Tynnyristäkö kirjoittelet?
[/quote]
Hoidettuina...
Minun nuoruudessani ei consseja löytynyt mistään. Näin niitä ulkomaisessa teinilehdessä, ja mietin että haaveissani mulla ois tollaset. No nyt mulla on just sellaiset punaiset kuin silloin toivoinkin.
t.30v.