Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet-alistuva nainen

Vierailija
05.04.2022 |

Niin,ensisijaisesti miehille suunnattu kysymys. Kiihottaako seksin saralla alistuva,antava nainen? Ihan silkasta uteliaisuudesta kyselen. Meillä hommat toimii hyvin,mutta yleistä mielipidettä haeskelen. Naisena minulla on voimakas tarve alistua miehelleni makuuhuoneen puolella,haluan että hän ottaa minut niinkuin haluaa, pyrin olemaan hänelle aina käytettävissä. Olen toki itsekin aktiivinen ja aloitteellinen osapuoli, nautin siitä että saan tuotettua miehelleni mielihyvää ja koen nautintoa siitä että tiedän että hän tietää että tarpeet tulevat 100% varmasti kotona tyydytetyiksi. Nautin kovemmista otteista,miehisestä olemuksesta.

Muu elämä tasapainoista,olen omilla jaloillani tukevasti seisova,itseään kunnioittava nainen. Mieheni arvostaa,kunnioittaa ja rakastaa minua, ja minä häntä. Hän osaltaan huolehtii herrasmiehen tavoin myös minun nautinnosta ja se osaltaan tekee helpoksi heittäytyä hänen "armoilleen".

Suhteemme on myös avoin, halutessaan molemmilla on mahdollisuus harrastaa seksiä myös muiden kanssa,enkä tiedä mitään kiihottavampaa kuin mieheni harrastamassa seksiä toisen kanssa.

Mikäli asia herättää keskustelua,mielelläni kuulisin myös naisten kokemuksia-onko meitä samoin ajattelevia muita?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteenä aloittajan kuvaus kuulostaa siltä, että tuollainen voisi vielä itselle toimia, kun vaikka pääpaino on miehellä, niin ainakin ymmärtääkseni tuossa on kuitenkin vastavuoroisuutta ja aloitteellisuutta.

Itse en pääsääntöisesti hae tai tykkää alistuvista naisista, koska omat kokemulset näistä ovar huonoja. Kun sanotaan että helposti mielletään lahnailuun, niin kyllä, nuo olivat valitettavasti juuri sellaisia. Eli saihan niitä panna missä, milloin, miten, mihin halus, vetää tukasta, läpsiä pyllylle, käyttää niihin leluja, mutta aloitteet ja kaikki tuli aina 100% itseltä. Ei tullut edes mielipiteitä, vaan aina kaikki asennot ynnä muut sain päättää.

Ihan helvetin tylsää pidemmän päälle.

Vaikka olenkin mies, niin haluan tuntea itseni halutuksi ja himotuksi. En tuntenut.

Lisäksi haluaisin, että joskus vain minulle tuotettaisiin nautintoa esim. kädellä tai suulla omatoimisesti, ei niin että aina pitää pyytää tai "pakottaa".

Loppuen lopuksi vaikka noita kahta naista sai käyttää miten halusi, niin ne oli oman elämän huonoimmat suhteet seksin osalta.

Ja en sano todellakaan, että kaikki alistuvat naiset olisivat tuollaisia, vaan puhun kahdesta omasta kokemuksesta. (petikumppaneita ei kauheasti, noi on olleet ainoat jotka halunneet nimen omaan alistua)

Itselläni vastaavat kokemukset ja suhtautuminen naisten alistamiseen sama kuin sinulla. Joitain kertoja on kiihottavaa kun nainen tarjoaa itseään kiimaisena naitavaksi, mutta pidemmän päälle se on tylsää.

Monipuolisuus ja yllätyksellisyys pitää tietysti mielenkiintoa yllä,monessakin mielessä. Haluatko avata mikä sai sinut näissä kokemaan tylsyyttä?

Ainakin itsellä alistuvien naisten kanssa kaikki eteni kuten tahdoin. Tällöin ei tule yllätyksiä. Minä tykkään kun myös nainen ottaa välistä aktiivisen roolin, ja pääsee yllättämään.

Lisäksi alistuvien naisten kanssa rajojen löytäminen ei ollut useinkaan kovinkaan helppoa. Voin tehdä naiselle useitakin asioita, mutta en halua tehdä mitään, mistä toinen ei tavalla tai toisella pitäisi.  

Tuohon rajojen löytymiseen ehkä auttaisi avoin keskustelu ja toiseen läpikotainen tutustuminen? Tietty jos on muutenkin passiivinen ja luonteeltaan kovin tahdoton niin varmasti hankalaa. Hienosti kuitenkin huomioit sen,ettet halua sellaista tehdä mistä toinen ei pidä.

Olen kyllä keskustellut, mutta usein alistuva nainen oli puheissa ja toiveissa siveellisempi, kuin mitä oikeasti halusi kokeilla. Näiden kanssa arvailu oli haastavaa. 

Ei siis helppo laji tämäkään,ei toimi kaikissa suhteissa samalla lailla. Vaikuttaa varmasti kaikki kemiat ym,kohtaako halut,odotukset juuri siinä suhteessa. Tiedostan että itselläkin vaikuttaa vastapuoli valtavasti siihen,mihin kaikkeen on valmis. Miehen on oltava ehdottomasti itsevarma ja halu ottaa ohjat lähtee paljon hänestä itsestään. Mikä toimii yksillä,ei toimikaan toisilla.

Niin. Tässä se pointti. Olen omasta ja usean muun mielestä itsevarma, mutta epävarmuus tulee siinä vaiheessa kun tehdään toiselle asioita, joista ei ole etukäteen sovittu. Olisi helpompaa, jos vain ajattelisi sitä mikä itsestä tuntuu hyvälle.

Tämä vain taustoitukseksi siihen miksi alistuvan naisen kanssa seksi ei ole ehkä niin mahtavaa, kuin voisi kuvitella.

Vierailija
42/53 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteenä aloittajan kuvaus kuulostaa siltä, että tuollainen voisi vielä itselle toimia, kun vaikka pääpaino on miehellä, niin ainakin ymmärtääkseni tuossa on kuitenkin vastavuoroisuutta ja aloitteellisuutta.

Itse en pääsääntöisesti hae tai tykkää alistuvista naisista, koska omat kokemulset näistä ovar huonoja. Kun sanotaan että helposti mielletään lahnailuun, niin kyllä, nuo olivat valitettavasti juuri sellaisia. Eli saihan niitä panna missä, milloin, miten, mihin halus, vetää tukasta, läpsiä pyllylle, käyttää niihin leluja, mutta aloitteet ja kaikki tuli aina 100% itseltä. Ei tullut edes mielipiteitä, vaan aina kaikki asennot ynnä muut sain päättää.

Vaikka olenkin mies, niin haluan tuntea itseni halutuksi ja himotuksi. En tuntenut.

Lisäksi haluaisin, että joskus vain minulle tuotettaisiin nautintoa esim. kädellä tai suulla omatoimisesti, ei niin että aina pitää pyytää tai "pakottaa".

Loppuen lopuksi vaikka noita kahta naista sai käyttää miten halusi, niin ne oli oman elämän huonoimmat suhteet seksin osalta.

Ja en sano todellakaan, että kaikki alistuvat naiset olisivat tuollaisia, vaan puhun kahdesta omasta kokemuksesta. (petikumppaneita ei kauheasti, noi on olleet ainoat jotka halunneet nimen omaan alistua)

Olen itsekin mies, joka kaipaa tulla halutuksi ja himoituksi ja siksi kommenttisi vaikuttaa oudolta. Se että nainen antautuu otettavaksi just silloin kun sinä haluat ja miten haluat, antaa mulle sen olon että hän haluaa mua. En ymmärrä miten tuo voi olla huonompi kuin nainen joka haluaa vain silloin kun on ovikset (ja varmaan kuka tahansa muukin kävis) ja sellaisissa asennoissa jotka ovat tuskallisia ja muut ei käy.

En mä osaa tohon oikein muuta sanoa, kuin että ihmiset on erilaisia ja kokevat asiat eri tavalla.

Ymmärrän sun näkökannan, ja että tuosta voi kokea noin kuin koet, mutta itselleni ei tullut noista suhteista tunnetasolla oloa halutuksi tai himotuksi tulemisesta.

Itselläni se vaatii enemmän konkreettisia käytännön juttuja siihen lisäksi. Suhteissa joissa nainen on ollut yhtä aktiivinen kun minä, tehnyt aloitteita, ottanut mut silloin kun on itse halunnut, tai vaikka esim. tullut vain ottamaan suihin kesken ruuan laiton on välittynyt itselleni enemmän sellainen tunne, että olen ollut niin tärkeä, merkityksellinen, ja haluttava ettei toinen vain ole pystynyt enää hillitsemään himojaan.

Itselleni toimii paremmin tuollainen "tasa-arvoinen" suhde, jossa toinen osapuoli ei ole selkeästi alistuva (joka noissa omissa kokemuksissani on hieman sama kuin passiivinen) vaan että kumpikin osaa näyttää ja ilmaista halujaan sekä fyysisesti että sanallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin mies, joka kaipaa tulla halutuksi ja himoituksi ja siksi kommenttisi vaikuttaa oudolta. Se että nainen antautuu otettavaksi just silloin kun sinä haluat ja miten haluat, antaa mulle sen olon että hän haluaa mua. En ymmärrä miten tuo voi olla huonompi kuin nainen joka haluaa vain silloin kun on ovikset (ja varmaan kuka tahansa muukin kävis) ja sellaisissa asennoissa jotka ovat tuskallisia ja muut ei käy.

En mä osaa tohon oikein muuta sanoa, kuin että ihmiset on erilaisia ja kokevat asiat eri tavalla.

Ymmärrän sun näkökannan, ja että tuosta voi kokea noin kuin koet, mutta itselleni ei tullut noista suhteista tunnetasolla oloa halutuksi tai himotuksi tulemisesta.

Itselläni se vaatii enemmän konkreettisia käytännön juttuja siihen lisäksi. Suhteissa joissa nainen on ollut yhtä aktiivinen kun minä, tehnyt aloitteita, ottanut mut silloin kun on itse halunnut, tai vaikka esim. tullut vain ottamaan suihin kesken ruuan laiton on välittynyt itselleni enemmän sellainen tunne, että olen ollut niin tärkeä, merkityksellinen, ja haluttava ettei toinen vain ole pystynyt enää hillitsemään himojaan.

Itselleni toimii paremmin tuollainen "tasa-arvoinen" suhde, jossa toinen osapuoli ei ole selkeästi alistuva (joka noissa omissa kokemuksissani on hieman sama kuin passiivinen) vaan että kumpikin osaa näyttää ja ilmaista halujaan sekä fyysisesti että sanallisesti.

Tästä päästään ehkä siihen,että eri ihmiset kokee alistamisen itsessään hyvin eri tavoin. Mikä on kenellekin sitä,ja mistä se tunne alistamisesta muodostuu. Meillä ei ole 100% varmasti kummankaan tarvinnut kokea puutetta halutuksi tulemisesta. Sekä fyysinen-,että sanallinen arkku on avoinna estoitta. Rajat (ne vähät) on varmasti selvillä,ja kaiken muun suhteen antaa palaa vain :)

Vierailija
44/53 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistuva nainen sopii dominoivalle miehelle. Seksuaalisen tasa-arvon kannattajatkin varmasti löytävät toisena.

Itse en pystyisi harrastamaan seksiä tasa-arvoisena suorituksena. Sovin vaimoni kanssa jo aikoinaan, että makuuhuoneessa hän alistuu, mutta muutoin ollaan täysin tasa-arvoisia. Ja että jos tämä järjestely tuntuisi epämiellyttävältä, yhteensopivuutta olisi vähänlaisesti ja suhteen voisi lopetella.

Vierailija
45/53 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan naiselle on tärkeintä tulla rakastetuksi ja kohdelluksi hyvin. Hyvin kohdeltu nainen on halukas alistumaan ja olemaan mieliksi. Sitten on tietysti seksijuttuja vielä erikseen kuten piiska, jota ei minusta pidä säästellä, koska kun kaikki on hyvin, naisen alistumiseen tulee luontevana osana mukaan myös kuritukseen alistuminen tai vähintään piiska osana seksileikkejä.

Siinä taas ei ole mitään hyvää jos nainen alistetaan huonolla kohtelulla.

Vierailija
46/53 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistuva nainen sopii dominoivalle miehelle. Seksuaalisen tasa-arvon kannattajatkin varmasti löytävät toisena.

Itse en pystyisi harrastamaan seksiä tasa-arvoisena suorituksena. Sovin vaimoni kanssa jo aikoinaan, että makuuhuoneessa hän alistuu, mutta muutoin ollaan täysin tasa-arvoisia. Ja että jos tämä järjestely tuntuisi epämiellyttävältä, yhteensopivuutta olisi vähänlaisesti ja suhteen voisi lopetella.

Juuri näin! Tämä se tärkein että löytyy ne toisilleen sopivat kumppanit,ja yhteinen halu. Todella reilua ja hienoa,että olet tuonut jo heti suhteen alussa omat tarpeesi selkeästi julki,ja selvästi se on itsellesi ollut niin iso asia,että muodostuisi kynnyskysymykseksi,mikäli kumppanillasi ei ole samansuuntaisia ajatuksia. Koen ehdottomaksi ja tärkeäksi muun tasa-arvon,kunnioituksen ja arvostuksen,se mahdollistaa heittäytymisen tähän muuhun.

Vierailija
47/53 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan naiselle on tärkeintä tulla rakastetuksi ja kohdelluksi hyvin. Hyvin kohdeltu nainen on halukas alistumaan ja olemaan mieliksi. Sitten on tietysti seksijuttuja vielä erikseen kuten piiska, jota ei minusta pidä säästellä, koska kun kaikki on hyvin, naisen alistumiseen tulee luontevana osana mukaan myös kuritukseen alistuminen tai vähintään piiska osana seksileikkejä.

Siinä taas ei ole mitään hyvää jos nainen alistetaan huonolla kohtelulla.

Ihanaa,loistava kommentti! Vastaa todella hyvin omia ajatuksiani. Jos mieheni käyttäytyisi huonosti,eikä ansaitsisi kunnioitustani elämän joka osa-alueella,halut alistumiseen häviäisi kuin tuhka tuuleen. Se,että mieheni palvoo minua,ja saa minut tuntemaan olevani täysin poikkeuksellinen ja erityinen, pitää kaikin tavoin huolta ja välittää, on avain siihen,että itse haluan alistua ja palvella miestäni kaikin mahdollisin keinoin seksin saralla.

Siinäkin olet täysin oikeassa,ja tärkeä pointti,huonosti kohtelemalla alistamisessa ei ole mitään kaunista,ei mitään. Tuo on myös asia,mitä joskus pyöritellyt mielessä,onko hyväksyttävää ja lupa nauttia alistamisesta, kun eittämättä niin paljon on ihmisiä,jotka tulevat oikeasti alistetuiksi huonoissa suhteissa,joko henkisesti,fyysisesti,seksuaalisesti tai taloudellisesti. Näitä ei voi ikinä,missään tilanteessa hyväksyä. Niin kauan kun alistaminen tapahtuu yhteisymmärryksessä,molempia kunnioittaen,ja se antaa molemmille jotain hyvää lisää nautintoon,se lienee enemmän kuin ok :)

Vierailija
48/53 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että oma dominointini antaa naiselle mahdollisuuden antautua turvallisesti vietäväksi. Haluan että minun kanssani naisen ei tarvitse tuntea epävarmuutta toiminnastaan, koska minä vastaan siitä, mitä tapahtuu. Tiedän kyllä monen naisen arvostavan tällaista. Toisaalta en voi kieltää sitä, ettenkö olisi villipedon vaistojen vallassa, kun olen naisen kanssa sängyssä. Henkisesti tunnen voittaneeni kaikkien himoitseman naaraan suosion ja saaneeni tämän antautumaan. Itse en mielelläni antaudu passiiviseksi enkä halua ajatella mitään omia tuntemuksiani. Koen itseni karuksi ja kasvottomaksi hahmoksi siinä missä pidän naista toiminnan kohteena ja pääosan esittäjänä.

Kaikkein parasta on voimatasapainon keikahdus tilanteessa, jossa oikeasti minua voimakkaampi nainen antaa itsensä alistua määräysvaltaani sängyssä. Kyse voi olla hyvin itsevarmasta, sosiaalisesta ja suositusta ihmisestä. On tyydyttävää ajatella sitä että yhteisö ei aavista mitään niistä tapahtumista. Koen myös että siinä hetkessä annan vahvalle naiselle luvan olla kerrankin heikko. Moni on pitänyt siitä.

Vierailija
49/53 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen että oma dominointini antaa naiselle mahdollisuuden antautua turvallisesti vietäväksi. Haluan että minun kanssani naisen ei tarvitse tuntea epävarmuutta toiminnastaan, koska minä vastaan siitä, mitä tapahtuu. Tiedän kyllä monen naisen arvostavan tällaista. Toisaalta en voi kieltää sitä, ettenkö olisi villipedon vaistojen vallassa, kun olen naisen kanssa sängyssä. Henkisesti tunnen voittaneeni kaikkien himoitseman naaraan suosion ja saaneeni tämän antautumaan. Itse en mielelläni antaudu passiiviseksi enkä halua ajatella mitään omia tuntemuksiani. Koen itseni karuksi ja kasvottomaksi hahmoksi siinä missä pidän naista toiminnan kohteena ja pääosan esittäjänä.

Kaikkein parasta on voimatasapainon keikahdus tilanteessa, jossa oikeasti minua voimakkaampi nainen antaa itsensä alistua määräysvaltaani sängyssä. Kyse voi olla hyvin itsevarmasta, sosiaalisesta ja suositusta ihmisestä. On tyydyttävää ajatella sitä että yhteisö ei aavista mitään niistä tapahtumista. Koen myös että siinä hetkessä annan vahvalle naiselle luvan olla kerrankin heikko. Moni on pitänyt siitä.

Tästäkin löydän yhtymäkohtia, oma viehätyksensä tulee siitäkin,että uskon,ettei kovin moni arvaa päällepäin,mitä "kuoren" tai pinnan alta löytyy ;)

Vierailija
50/53 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistava suhde on täysin eri asia kuin kahden toisiaan kunnioittavan ja rakastavan sub-dom suhde. Siinä kyse on rakkaudesta ja himosta.

Vierailija
51/53 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista yksittäisistä jutuista muodostuu alistaminen ja alistuminen?

Vierailija
52/53 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, usein alistuva nainen mielletään jotenkin lahnaksi. Olen myös törmännyt siihen, että viehätän alistuvia miehiä. Olen "siviilielämässä" johtavassa asemassa oleva asiantuntija, ja ilmeisesti tästä syystä miehet haluavat toisinaan alistua minulle. Olen myös hieman dominoiva luonteeltani, ja tämä saattaa hämätä ihmisiä. Sängyssä haluan kuitenkin alistua ja tyydyttää miehen perusteellisesti.

Tämäkin 👍👍 lahnailusta ei todellakaan ole kyse, vaan halusta alistua ja tehdä miehen hyväksi kaikki mahdollinen. Uskon että asemasi perusteella saattaa olla helppo tehdä mainitsemasi suuntaisia oletuksia. Ja tunnistan jossain määrin itsessäni myös noita piirteitä, olen perusluonteeltani vahva ja varmaan jossain määrin dominoivakin.

On siinä vähän sellainen perässävetämisen maku jos nainen ihan täysin alistuu. Liika on liikaa.

Vierailija
53/53 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, usein alistuva nainen mielletään jotenkin lahnaksi. Olen myös törmännyt siihen, että viehätän alistuvia miehiä. Olen "siviilielämässä" johtavassa asemassa oleva asiantuntija, ja ilmeisesti tästä syystä miehet haluavat toisinaan alistua minulle. Olen myös hieman dominoiva luonteeltani, ja tämä saattaa hämätä ihmisiä. Sängyssä haluan kuitenkin alistua ja tyydyttää miehen perusteellisesti.

Tämäkin 👍👍 lahnailusta ei todellakaan ole kyse, vaan halusta alistua ja tehdä miehen hyväksi kaikki mahdollinen. Uskon että asemasi perusteella saattaa olla helppo tehdä mainitsemasi suuntaisia oletuksia. Ja tunnistan jossain määrin itsessäni myös noita piirteitä, olen perusluonteeltani vahva ja varmaan jossain määrin dominoivakin.

On siinä vähän sellainen perässävetämisen maku jos nainen ihan täysin alistuu. Liika on liikaa.

Hmm,näin varmasti. Itse pidän kyllä huolen,että minua ei perässä tarvitse vetää niinkuin kivirekeä,aktiivisesti teen aloitteita ja palvelen miestäni kaikin keinoin. Tokikaan se ei ole ainut puoli asiassa,eikä seksi tässäkään suhteessa etene kerrasta toiseen saman kaavan mukaan,yllätyksiä mahtuu mukaan edelleen. Huomaan että täällä keskustelleilla on kovin erilaisia näkemyksiä (kokemuksiinkin perustuvia) alistuvasta naisesta,kuin mitä se itselleni merkitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme