Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet-alistuva nainen

Vierailija
05.04.2022 |

Niin,ensisijaisesti miehille suunnattu kysymys. Kiihottaako seksin saralla alistuva,antava nainen? Ihan silkasta uteliaisuudesta kyselen. Meillä hommat toimii hyvin,mutta yleistä mielipidettä haeskelen. Naisena minulla on voimakas tarve alistua miehelleni makuuhuoneen puolella,haluan että hän ottaa minut niinkuin haluaa, pyrin olemaan hänelle aina käytettävissä. Olen toki itsekin aktiivinen ja aloitteellinen osapuoli, nautin siitä että saan tuotettua miehelleni mielihyvää ja koen nautintoa siitä että tiedän että hän tietää että tarpeet tulevat 100% varmasti kotona tyydytetyiksi. Nautin kovemmista otteista,miehisestä olemuksesta.

Muu elämä tasapainoista,olen omilla jaloillani tukevasti seisova,itseään kunnioittava nainen. Mieheni arvostaa,kunnioittaa ja rakastaa minua, ja minä häntä. Hän osaltaan huolehtii herrasmiehen tavoin myös minun nautinnosta ja se osaltaan tekee helpoksi heittäytyä hänen "armoilleen".

Suhteemme on myös avoin, halutessaan molemmilla on mahdollisuus harrastaa seksiä myös muiden kanssa,enkä tiedä mitään kiihottavampaa kuin mieheni harrastamassa seksiä toisen kanssa.

Mikäli asia herättää keskustelua,mielelläni kuulisin myös naisten kokemuksia-onko meitä samoin ajattelevia muita?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut kirjoittaa tuon itse, paitsi että meidän suhde ei ole avoin. Mutta muuten rakastan alistua.

Vierailija
2/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla! Itseäni turhauttaa se että mikäli tätä tuo esiin keskusteluissa,liian usein tämä leimataan/tuomitaan jotenkin epäsopivana, ja etsitään mitä eriskummallisempia syitä ja selityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, usein alistuva nainen mielletään jotenkin lahnaksi. Olen myös törmännyt siihen, että viehätän alistuvia miehiä. Olen "siviilielämässä" johtavassa asemassa oleva asiantuntija, ja ilmeisesti tästä syystä miehet haluavat toisinaan alistua minulle. Olen myös hieman dominoiva luonteeltani, ja tämä saattaa hämätä ihmisiä. Sängyssä haluan kuitenkin alistua ja tyydyttää miehen perusteellisesti.

Vierailija
4/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, usein alistuva nainen mielletään jotenkin lahnaksi. Olen myös törmännyt siihen, että viehätän alistuvia miehiä. Olen "siviilielämässä" johtavassa asemassa oleva asiantuntija, ja ilmeisesti tästä syystä miehet haluavat toisinaan alistua minulle. Olen myös hieman dominoiva luonteeltani, ja tämä saattaa hämätä ihmisiä. Sängyssä haluan kuitenkin alistua ja tyydyttää miehen perusteellisesti.

Tämäkin 👍👍 lahnailusta ei todellakaan ole kyse, vaan halusta alistua ja tehdä miehen hyväksi kaikki mahdollinen. Uskon että asemasi perusteella saattaa olla helppo tehdä mainitsemasi suuntaisia oletuksia. Ja tunnistan jossain määrin itsessäni myös noita piirteitä, olen perusluonteeltani vahva ja varmaan jossain määrin dominoivakin.

Vierailija
5/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastataan kun kysyttiin, vaikka mun näkökulmani onkin ihan toinen. En nimittäin saa oikein mitään irti koko alistumis/dominointiakselista. Ei sillä että siinä olisi mielestäni mitään väärää, mutta itsessäni koko kuvio ei vaan soittele minkäänlaisia kiihotuksen kieliä. Ymmärrän kyllä asian älyllisesti, mutta alistumiskuvion kiihottavuus on mulle henkilökohtaisesti beigen luokkaa.

Mulle seksi on kahden ihmisen tasavertaista nautiskelua ja nautinnon tuottamista (juu ymmärrän senkin että monille alistuminen tai alistaminen juuri sitä nautintoa tuottaa, mutta mulle itselleni se edelleen olisi yhtä kiihottavaa ja luontevaa kuin seksipuheet bulgariaksi…) Mulle kiihottavinta naisessa on sellainen häpeämätön ja mutkaton heittäytyminen seksinautintoihin, halukkuus keskustella niistä, näyttää ja kertoa toiselle omasta halusta, lähettää vaikka viestiä kesken päivän, että nyt panettaa, pakko hieroa vähän pillua, ja sitä rataa.

Ja ei siis mitään dissausta tässä, mutta kun kysyttiin 🙂

Vierailija
6/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vastataan kun kysyttiin, vaikka mun näkökulmani onkin ihan toinen. En nimittäin saa oikein mitään irti koko alistumis/dominointiakselista. Ei sillä että siinä olisi mielestäni mitään väärää, mutta itsessäni koko kuvio ei vaan soittele minkäänlaisia kiihotuksen kieliä. Ymmärrän kyllä asian älyllisesti, mutta alistumiskuvion kiihottavuus on mulle henkilökohtaisesti beigen luokkaa.

Mulle seksi on kahden ihmisen tasavertaista nautiskelua ja nautinnon tuottamista (juu ymmärrän senkin että monille alistuminen tai alistaminen juuri sitä nautintoa tuottaa, mutta mulle itselleni se edelleen olisi yhtä kiihottavaa ja luontevaa kuin seksipuheet bulgariaksi…) Mulle kiihottavinta naisessa on sellainen häpeämätön ja mutkaton heittäytyminen seksinautintoihin, halukkuus keskustella niistä, näyttää ja kertoa toiselle omasta halusta, lähettää vaikka viestiä kesken päivän, että nyt panettaa, pakko hieroa vähän pillua, ja sitä rataa.

Ja ei siis mitään dissausta tässä, mutta kun kysyttiin 🙂

Kiitos näkemyksestäsi! Pisteet siitä,että osallistut keskusteluun eriävän mielipiteen kera, huumorilla höystettynä,ilman sitä dissausta! 💪 paljon yhteneviä kohtia tekstistäsi löydän meidän elämään, mm. nuo viestit-niitä lähetellään vihjailevien,joskus roisimpienkin kuvien kera,puolin ja toisin. Puheyhteys on varsin avoin,ei löytyne asiaa mistä ei ole keskusteltu.

Vierailija
7/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteenä aloittajan kuvaus kuulostaa siltä, että tuollainen voisi vielä itselle toimia, kun vaikka pääpaino on miehellä, niin ainakin ymmärtääkseni tuossa on kuitenkin vastavuoroisuutta ja aloitteellisuutta.

Itse en pääsääntöisesti hae tai tykkää alistuvista naisista, koska omat kokemulset näistä ovar huonoja. Kun sanotaan että helposti mielletään lahnailuun, niin kyllä, nuo olivat valitettavasti juuri sellaisia. Eli saihan niitä panna missä, milloin, miten, mihin halus, vetää tukasta, läpsiä pyllylle, käyttää niihin leluja, mutta aloitteet ja kaikki tuli aina 100% itseltä. Ei tullut edes mielipiteitä, vaan aina kaikki asennot ynnä muut sain päättää.

Ihan helvetin tylsää pidemmän päälle.

Vaikka olenkin mies, niin haluan tuntea itseni halutuksi ja himotuksi. En tuntenut.

Lisäksi haluaisin, että joskus vain minulle tuotettaisiin nautintoa esim. kädellä tai suulla omatoimisesti, ei niin että aina pitää pyytää tai "pakottaa".

Loppuen lopuksi vaikka noita kahta naista sai käyttää miten halusi, niin ne oli oman elämän huonoimmat suhteet seksin osalta.

Ja en sano todellakaan, että kaikki alistuvat naiset olisivat tuollaisia, vaan puhun kahdesta omasta kokemuksesta. (petikumppaneita ei kauheasti, noi on olleet ainoat jotka halunneet nimen omaan alistua)

Vierailija
8/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko orgasmin?

Vierailija
9/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteenä aloittajan kuvaus kuulostaa siltä, että tuollainen voisi vielä itselle toimia, kun vaikka pääpaino on miehellä, niin ainakin ymmärtääkseni tuossa on kuitenkin vastavuoroisuutta ja aloitteellisuutta.

Itse en pääsääntöisesti hae tai tykkää alistuvista naisista, koska omat kokemulset näistä ovar huonoja. Kun sanotaan että helposti mielletään lahnailuun, niin kyllä, nuo olivat valitettavasti juuri sellaisia. Eli saihan niitä panna missä, milloin, miten, mihin halus, vetää tukasta, läpsiä pyllylle, käyttää niihin leluja, mutta aloitteet ja kaikki tuli aina 100% itseltä. Ei tullut edes mielipiteitä, vaan aina kaikki asennot ynnä muut sain päättää.

Vaikka olenkin mies, niin haluan tuntea itseni halutuksi ja himotuksi. En tuntenut.

Lisäksi haluaisin, että joskus vain minulle tuotettaisiin nautintoa esim. kädellä tai suulla omatoimisesti, ei niin että aina pitää pyytää tai "pakottaa".

Loppuen lopuksi vaikka noita kahta naista sai käyttää miten halusi, niin ne oli oman elämän huonoimmat suhteet seksin osalta.

Ja en sano todellakaan, että kaikki alistuvat naiset olisivat tuollaisia, vaan puhun kahdesta omasta kokemuksesta. (petikumppaneita ei kauheasti, noi on olleet ainoat jotka halunneet nimen omaan alistua)

Outs,ompas ikäviä kokemuksia. Ymmärrän hyvin että on puuduttanut. Kieltämättä mieleen tulee oliko heillä muutenkaan omaa tahtoa..? Itse miellän alistumisen todella päinvastaisesti. Teen aloitteita ja pidän huolen että mieheni ihan varmasti tuntee olonsa halutuksi ja himoituksi,sen eteen teen kaikkeni. Suihin otan pyytämättä,enkä odota vastapalvelusta. Tokikin nautin myös kun hän sen käskee tekemään. ;)

Vierailija
10/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outs,ompas ikäviä kokemuksia. Ymmärrän hyvin että on puuduttanut. Kieltämättä mieleen tulee oliko heillä muutenkaan omaa tahtoa..? Itse miellän alistumisen todella päinvastaisesti. Teen aloitteita ja pidän huolen että mieheni ihan varmasti tuntee olonsa halutuksi ja himoituksi,sen eteen teen kaikkeni. Suihin otan pyytämättä,enkä odota vastapalvelusta. Tokikin nautin myös kun hän sen käskee tekemään. ;)

Toinen oli ns. normaali. Oli ajatuksia, mielipiteitä, tahtoa, arvoja, ihan tavalliseksi luonnehtisin.

Toinen oli sit ihan kauhea pirttihirmu. Omaa tahtoa löytyi sen verran, että sitä ois jakanut yhdelle keskikokoiselle eurooppalaiselle kaupungille. Varmaan osittain siitä sit halus, että joku toinen päättää makkarin puolella mitä tehdään.

Vierailija
11/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja jatkona edelliseen.

Sun ajatukset ja sun tyyli kuulostaa hyvältä. Miehes on onnekas kaveri, ja varmasti tietääkin sen.

Vierailija
12/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen oli ns. normaali. Oli ajatuksia, mielipiteitä, tahtoa, arvoja, ihan tavalliseksi luonnehtisin.

Toinen oli sit ihan kauhea pirttihirmu. Omaa tahtoa löytyi sen verran, että sitä ois jakanut yhdelle keskikokoiselle eurooppalaiselle kaupungille. Varmaan osittain siitä sit halus, että joku toinen päättää makkarin puolella mitä tehdään.

Oho,noh,kokemus opettaa-mitä ei ainakaan halua. Siinä onkin jo syitä kerrassaan miksi ette ilmeisesti pidempään suhteeseen jääneet.

Uskon että elämän kaikkien osa-alueiden toimivuus on mitä merkittävimmässä roolissa siihen, että eri osa-alueilla voi heittäytyä eri rooliin ja se vielä toimii. Ja tietysti lähtökohtaisesti se,että suhteeseen päätyy ne,joista toisella halu alistua ja toinen siitä nauttii.

Vierailija
13/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että arvostan miehenä suuresti sitä, että nainen tietää mistä kiihottuu ja kertoo siitä. Mielelläni ideoisin miten kiihottavasti alistaisin ja lisäisin nautintoasi.

Vierailija
14/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä noi kokemukset on opettaneet, että itselle paras suhde (siis seksin saralla) on ns. tasa-arvoinen, jossa kumpikin tekee aloitteita, haluaa miellyttää toista tuottamalla hyvää, kuuntelee, keskustelee, huomioi, antaa välillä toisen vain nauttia yms.

En sano etteikö noita voisi olla vaikka toinen olisi alistuva, mutta ihan vain meinaan että omien kokemusteni perusteella määrittelen tuollaisen omassa päässäni "tasa-arvoiseksi.

Ja itse asiassa noi samat jutut pätee pitkälti suhteeseen, josta haaveilen muutenkin.

Vierailija
15/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja jatkona edelliseen.

Sun ajatukset ja sun tyyli kuulostaa hyvältä. Miehes on onnekas kaveri, ja varmasti tietääkin sen.

😉 ainakin voin seistä sen takana,että kaikkeni olen tehnyt,että tuntisi olonsa onnekkaaksi. Ja sama toisinpäin.

Vierailija
16/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä noi kokemukset on opettaneet, että itselle paras suhde (siis seksin saralla) on ns. tasa-arvoinen, jossa kumpikin tekee aloitteita, haluaa miellyttää toista tuottamalla hyvää, kuuntelee, keskustelee, huomioi, antaa välillä toisen vain nauttia yms.

En sano etteikö noita voisi olla vaikka toinen olisi alistuva, mutta ihan vain meinaan että omien kokemusteni perusteella määrittelen tuollaisen omassa päässäni "tasa-arvoiseksi.

Ja itse asiassa noi samat jutut pätee pitkälti suhteeseen, josta haaveilen muutenkin.

Varmasti löydät itsellesi passelin kumppanin, mies joka keskustelee ja kuuntelee, vetää jo lähtökohtaisesti pisimmän korren 👍

Vierailija
17/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löydät itsellesi passelin kumppanin, mies joka keskustelee ja kuuntelee, vetää jo lähtökohtaisesti pisimmän korren 👍

Kiitos tsempistä.

Tosin ironisesti tulin juuri jätetyksi pari viikkoa sitten, että tän hetken fiiliksissä on kyllä se lyhin tikku.

Mutta lohduttaudun kaverien sanoihin, että se nainen ei ymmärtänyt mitä se ois saanut, ja se oli sen tappio eikä mun

Vierailija
18/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tsempistä.

Tosin ironisesti tulin juuri jätetyksi pari viikkoa sitten, että tän hetken fiiliksissä on kyllä se lyhin tikku.

Mutta lohduttaudun kaverien sanoihin, että se nainen ei ymmärtänyt mitä se ois saanut, ja se oli sen tappio eikä mun

Voi ei,arvatenkin. Hetki huilia,ja uudella innolla tukka hulmuten kohti kesää ja uusia seikkailuja! Helpommin tietysti sanottu kuin tehty, näin pitkästä suhteesta huolimatta, muistissa sekin miten antoisa,mutta kuluttava vaihe sekin,aloittaa uusi suhde.

Vierailija
19/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että arvostan miehenä suuresti sitä, että nainen tietää mistä kiihottuu ja kertoo siitä. Mielelläni ideoisin miten kiihottavasti alistaisin ja lisäisin nautintoasi.

Toimii molempiin suuntiin,avoin keskustelu mitä haluaa,mikä toimii,mikä ei-ja sitten rohkeasti kokeilemaan.

Vierailija
20/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luonnostani dominoiva mies, ja aloittajan kysymykseen vastaan myöntävästi, kyllä alistuva nainen kiihottaa. Sängyssä otan aina kuin vaistomaisesti ohjat käsiini. Joku kirjoitti palstalla aiemmin "laimeasti voihkivista japanilaisista naisista", ja se sanavalinta oli tosi seksikäs. Hento feminiinisyys ja tyttömäisyys siinä tilanteessa (vaikka kyse oikeasti olisikin vahvalla itsetunnolla varustetusta ihmisestä) kiihottavat erityisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi