Mikä on sopiva aika eron jälkeen köydä treffeillä?
Ei sillä, että tällä hetkellä edes jaksaisi kiinnostaa treffailu.
Mutta aloin vain miettimään asiaa, koska olen ollut pitkässä avioliitossa, kasvattanut lapset ja nyt yksin.
Kuulisin mielelläni tarinoitanne eron jälkeisestä ajasta. Itseni tunnen olevani pilalla enkä varmaan kelpaisi kenellekään. Nää on näitä aikoja...
Kommentit (8)
Sitten kun siltä tuntuu. Älä venytä liian pitkälle, menee vaan vaikeammaksi. Vähän kuin laastarin irrottaminen.
Vähän sama tilanne. Ongelma varmaan että tuskin luotan kehenkään.
Sitten kun HALUAT. Itsekin ajattelin eron jälkeen olla ainakin pari vuotta sinkkuna ennen mitään treffailuja, mutta kyllä tämä mies tuli puoli vuotta eron jälkeen ihan puskista mun elämääni, ja oli otettava tilaisuudesta kaikki irti. Ja hyvä näin. Oikein hyvä.
Mulla on luottamuksen kanssa myös iso ongelma. Petetyksi tuleminen, nimittely ja valheet jättivät jälkensä.
HETI KUN EXÄ ON VETÄNYT SEKSITAHMAISEN KULLIN ULOS REIJÄSTÄSI VOIT OTTAA SEURAAVAN SISÄÄN!!!!
Taas tää sama provo...
Seuraavana päivänä lähdin entisen vakkaripanon luokse.
Anna elämäsi pillun ohjaukseen, se vie onneen.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:42"]
Ei sillä, että tällä hetkellä edes jaksaisi kiinnostaa treffailu. Mutta aloin vain miettimään asiaa, koska olen ollut pitkässä avioliitossa, kasvattanut lapset ja nyt yksin. Kuulisin mielelläni tarinoitanne eron jälkeisestä ajasta. Itseni tunnen olevani pilalla enkä varmaan kelpaisi kenellekään. Nää on näitä aikoja...
[/quote]
Seuraavana päivänä.