Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana. mies juo joka pv!!

Vierailija
26.09.2015 |

Puolentoista viikon aikana yksi!! selvä ilta. Muuten pilvenpolttoa+juopottelua kavereiden kanssa joka ilta. Ikää:36 vuotta.

Vielä nippanappa ehtisi tehdä abortin. Eihän tommosta kukaan jaksa!!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:26"]

Hmm pitää varmaan alkaa ettiä kämppää. Onneks olen itsekin jo reilusti yli 30 ja hyvät turvaverkot sukulaisista ym. että huonomminkin toki voisi olla :) Vaikea silti käsittää miehen mentaliteettia.. No ehkä toi on jonku sortin sairaus. Eilen lähti juomaan sen jälkeen kun suuttui siitä, että tehtyäni 8h työpäivän, kuljetettuani herraa autolla, käytyäni kaupassa yksin ostamassa kaikki vkl ruuat, tulin kotiin jossa levännyt koko pvn, ja ehdotin että voisi alkaa tehdä ruokaa niinkuin sovittu. Minua nimittäin väsytti. Ei käynyt koska piti kuulema selata Nettiä ja juoda olut. Olen sanaton.

[/quote]

Ahaa, sun aika riittää kuitenkin av-palstailuun? Jäikö omat kaljoittelut ja pilvenpolot vähiin raskauden takia?

Vierailija
22/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi vkl aikaa av:lle? Tuo tapahtui eilen. Lähdin sitten ulos syömään ja nukuin 12 yöunet, selvännäkijä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:08"]

Puolentoista viikon aikana yksi!! selvä ilta. Muuten pilvenpolttoa+juopottelua kavereiden kanssa joka ilta. Ikää:36 vuotta. Vielä nippanappa ehtisi tehdä abortin. Eihän tommosta kukaan jaksa!!

[/quote]

Normaalia tuo on. Minäkin tein noin ja kun vauva tuli niin lopetin. Vähän stressiin sitä menee. Kävin töissäkin samalla ei tuo haitanne mitään.

Vierailija
24/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:25"]Ekalla tapaamiskerralla tulit paksuksi , vai ihan yhtäkkiä raskautesiko tuon miehen juopottelun ja pilvenpolton sai aikaan ?   ; ) Kerrot taas kaiken rehellisesti, niin kuin av-mammat aina? Vai oliko "pakko nyt vaan saada se lapsi, ja kivat elaritkin saattaisi irrota"? [/quote] Hmm mulla on ihan hyvä palkka, en tarvitse pärjäämiseen mitään elareita :) Ollaan oltu pitempään yhdessä, ei ollut kylläkään kovin suunniteltu raskaus. Aina juonut melkolailla, mutta nyt kiihtynyt entisestään kun työttömänä. Musta ihmisen pitää vaan vähän niinkuin rise to the challenge, eli käyttäytyä tilanteen mukaan. Päättele siitä mitä itse haluat.. Ap

[/quote]

Juupajuu. Kauan olette siis jo tunteneet, joten täältä et ainakaan mitään sympatiaa saa.

Levitit haarasi narkkijuopolle, oma vikasi.  Kai olet sen ymmärtänyt että jokainen yhdyntä voi johtaa raskauteen.

Vierailija
25/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:08"]

Puolentoista viikon aikana yksi!! selvä ilta. Muuten pilvenpolttoa+juopottelua kavereiden kanssa joka ilta. Ikää:36 vuotta. Vielä nippanappa ehtisi tehdä abortin. Eihän tommosta kukaan jaksa!!

[/quote]

Entäs sitten. Jotta sua jaksaa katsella.

Vierailija
26/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille ukolle pari viikkoa aikaa lopettaa , jos ei heitä pihalle ja ehdottomasti pidä lapsi.abortti on murha

Vierailija
27/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ne miehet on. Meidän perheessä tuo kaikki kiva on kiellettyä niin joudun tekemään sitä salaa vaimolta ja lapsilta. Poltellut pilveä salaa jo seitsemän vuotta. Alkoholia on vaikeampi nauttia kun humalan haistaa ja huomaa helpommin. Jos jotain kielletään niin se tehdään sitten salaa.

Mitenkään ei ole työntekoon tai perhe-elämään vaikuttanut. Muuten vaimo olisi ottanut jo eron ajat sitten.

Sitä pitää sitten salaa tehdä jos ei voi avoimesti parisuhteessa elää elämäänsä.

Vierailija
28/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:25"]Ekalla tapaamiskerralla tulit paksuksi , vai ihan yhtäkkiä raskautesiko tuon miehen juopottelun ja pilvenpolton sai aikaan ?   ; ) Kerrot taas kaiken rehellisesti, niin kuin av-mammat aina? Vai oliko "pakko nyt vaan saada se lapsi, ja kivat elaritkin saattaisi irrota"? [/quote] Hmm mulla on ihan hyvä palkka, en tarvitse pärjäämiseen mitään elareita :) Ollaan oltu pitempään yhdessä, ei ollut kylläkään kovin suunniteltu raskaus. Aina juonut melkolailla, mutta nyt kiihtynyt entisestään kun työttömänä. Musta ihmisen pitää vaan vähän niinkuin rise to the challenge, eli käyttäytyä tilanteen mukaan. Päättele siitä mitä itse haluat.. Ap

[/quote]

Juupajuu. Kauan olette siis jo tunteneet, joten täältä et ainakaan mitään sympatiaa saa.

Levitit haarasi narkkijuopolle, oma vikasi.  Kai olet sen ymmärtänyt että jokainen yhdyntä voi johtaa raskauteen.

[/quote]

Aloittaja ei kantanut vastuutaan ehkäisystä, turha se enää on ruikuttaa. Kannattaa pistää ne piuhat poikki tai kieltäytyä seksistä.

Eikös nämä ole ne av-palstan ohjeet miehillekin?

Vierailija
29/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:35"]Tuollaisia ne miehet on. Meidän perheessä tuo kaikki kiva on kiellettyä niin joudun tekemään sitä salaa vaimolta ja lapsilta. Poltellut pilveä salaa jo seitsemän vuotta. Alkoholia on vaikeampi nauttia kun humalan haistaa ja huomaa helpommin. Jos jotain kielletään niin se tehdään sitten salaa.

Mitenkään ei ole työntekoon tai perhe-elämään vaikuttanut. Muuten vaimo olisi ottanut jo eron ajat sitten.

Sitä pitää sitten salaa tehdä jos ei voi avoimesti parisuhteessa elää elämäänsä.
[/quote] miks olet sitten vaimos kanssa? Tekee hyvää ruokaa ja pesee vaatteet ja saa pillua aina kun huvittaa ? HYI HELVETTI MIKÄ SIKA

Vierailija
30/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap viel tässä. Aikamoisia huökkäyksiä täällä :)
No.. Sen van sanon että kun katsoo sitä määrää kaupoissa mitä ihmiset ostaa viinaa, niin ihme jos ei jossain muussakin kodissa oteta reilummin. Tuskin sitä wc pöntöstäkään alas kaadetaan. En kuitenkaa puolustele miestä. Typerää juoda nyt kun voi muutenkin rentoutua ts. ei edes mitään stressiä, ja hukata arvokasta vapaa-aikaa jolloin voisi tehdä vaikka jotain hyödyttävää! Toi mua ärsyttää eniten, että voisi vaikka vapaalla etsiä uutta kämppää ja remontoida sitä, korjata autoa you name it..

Vierailija
31/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:42"]

Ap viel tässä. Aikamoisia huökkäyksiä täällä :) No.. Sen van sanon että kun katsoo sitä määrää kaupoissa mitä ihmiset ostaa viinaa, niin ihme jos ei jossain muussakin kodissa oteta reilummin. Tuskin sitä wc pöntöstäkään alas kaadetaan. En kuitenkaa puolustele miestä. Typerää juoda nyt kun voi muutenkin rentoutua ts. ei edes mitään stressiä, ja hukata arvokasta vapaa-aikaa jolloin voisi tehdä vaikka jotain hyödyttävää! Toi mua ärsyttää eniten, että voisi vaikka vapaalla etsiä uutta kämppää ja remontoida sitä, korjata autoa you name it..

[/quote]

Eli miehen tulee toimia sinun halujesi mukaan, ja vitulla ja lapsella nyt kiristät?

Katsele niitä kämppi, rahaahan sulla piti olla (? ) ja remontoi itse. Vaaditaanko siihen penistä?

Miksi et huolehtinut ehkäisystä, ihan itseäsi saat syyttää.

"Mä kyllä saan miehen muuttumaan"-mammojen typeryyttä ei voi kuin naureskella.

Vierailija
32/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas yllättänyt yhtään, ettei ole suunniteltu raskaus. Onnea uuden miehen etsintään vahinkopentu kainalossa!

Vierailija
33/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka on kantensa valinnut

Vierailija
34/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:50"]

Ei taas yllättänyt yhtään, ettei ole suunniteltu raskaus. Onnea uuden miehen etsintään vahinkopentu kainalossa!

[/quote]

Uusi jännämies on jo varmaan nurkan takana odottamassa.

Vierailija
35/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:42"]

Ap viel tässä. Aikamoisia huökkäyksiä täällä :) No.. Sen van sanon että kun katsoo sitä määrää kaupoissa mitä ihmiset ostaa viinaa, niin ihme jos ei jossain muussakin kodissa oteta reilummin. Tuskin sitä wc pöntöstäkään alas kaadetaan. En kuitenkaa puolustele miestä. Typerää juoda nyt kun voi muutenkin rentoutua ts. ei edes mitään stressiä, ja hukata arvokasta vapaa-aikaa jolloin voisi tehdä vaikka jotain hyödyttävää! Toi mua ärsyttää eniten, että voisi vaikka vapaalla etsiä uutta kämppää ja remontoida sitä, korjata autoa you name it..

[/quote]

Eli miehen tulee toimia sinun halujesi mukaan, ja vitulla ja lapsella nyt kiristät?

Katsele niitä kämppi, rahaahan sulla piti olla (? ) ja remontoi itse. Vaaditaanko siihen penistä?

Miksi et huolehtinut ehkäisystä, ihan itseäsi saat syyttää.

"Mä kyllä saan miehen muuttumaan"-mammojen typeryyttä ei voi kuin naureskella.
[/quote]

Mitenkäs sitä sanotaan.. Lue kuin piru Raamattua ;)

Vierailija
36/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni juo joka ilta, ei se mua häiritse, miksi häiritsisi?! Aikuinen tehköön mitä haluaa. Jos sua häiritsee eroa.

Vierailija
37/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun nainen on raskaana, pitää miehen juoda kahden edestä. Ei tää miehillekään helppoo ole

Vierailija
38/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:42"] Ap viel tässä. Aikamoisia huökkäyksiä täällä :) No.. Sen van sanon että kun katsoo sitä määrää kaupoissa mitä ihmiset ostaa viinaa, niin ihme jos ei jossain muussakin kodissa oteta reilummin. Tuskin sitä wc pöntöstäkään alas kaadetaan. En kuitenkaa puolustele miestä. Typerää juoda nyt kun voi muutenkin rentoutua ts. ei edes mitään stressiä, ja hukata arvokasta vapaa-aikaa jolloin voisi tehdä vaikka jotain hyödyttävää! Toi mua ärsyttää eniten, että voisi vaikka vapaalla etsiä uutta kämppää ja remontoida sitä, korjata autoa you name it.. [/quote]   Eli miehen tulee toimia sinun halujesi mukaan, ja vitulla ja lapsella nyt kiristät? Katsele niitä kämppi, rahaahan sulla piti olla (? ) ja remontoi itse. Vaaditaanko siihen penistä? Miksi et huolehtinut ehkäisystä, ihan itseäsi saat syyttää. "Mä kyllä saan miehen muuttumaan"-mammojen typeryyttä ei voi kuin naureskella. [/quote] Mitenkäs sitä sanotaan.. Lue kuin piru Raamattua ;)

[/quote]

Tämä oli ponttini. Pilveä polttava kaljoitteleva renttuko muuttuu autoa ja asuntoa korjaavaksi ja remontoivaksi unelmaisäksi , joka kokkaa kukkaessussa ruokaa väsyneelle "mammalle"?

Vierailija
39/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:35"]Tuollaisia ne miehet on. Meidän perheessä tuo kaikki kiva on kiellettyä niin joudun tekemään sitä salaa vaimolta ja lapsilta. Poltellut pilveä salaa jo seitsemän vuotta. Alkoholia on vaikeampi nauttia kun humalan haistaa ja huomaa helpommin. Jos jotain kielletään niin se tehdään sitten salaa.

[/quote]

Wää, wää...kaikki kiva on kielletty :'( Kuulostat ihan pikkupojalta ja henkisesti taidat ollakin. Miksi niin moni miehistä on näitä ns. mieslapsia? Yhhyh :(

Vierailija
40/40 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:35"]Tuollaisia ne miehet on. Meidän perheessä tuo kaikki kiva on kiellettyä niin joudun tekemään sitä salaa vaimolta ja lapsilta. Poltellut pilveä salaa jo seitsemän vuotta. Alkoholia on vaikeampi nauttia kun humalan haistaa ja huomaa helpommin. Jos jotain kielletään niin se tehdään sitten salaa. Mitenkään ei ole työntekoon tai perhe-elämään vaikuttanut. Muuten vaimo olisi ottanut jo eron ajat sitten. Sitä pitää sitten salaa tehdä jos ei voi avoimesti parisuhteessa elää elämäänsä. [/quote] Wää, wää...kaikki kiva on kielletty :'( Kuulostat ihan pikkupojalta ja henkisesti taidat ollakin. Miksi niin moni miehistä on näitä ns. mieslapsia? Yhhyh :(

[/quote]

No, te olette sitten niiät pedofiilinaisia, kun niin monta lapsimiestä palstalla mammoilla löytyy.

Sovitaan niin. Teidän prinsessaharhathan onkin realistisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi