Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautajaisjuhlille shokkikäänne: Balsamoitu räppäri nostettiin seisomaan yökerhon lavalle

Vierailija
05.04.2022 |

Täytyy sanoa että nuo järjestäjät ja bailaavat ihmiset ovat sairaita, menetettyjä. Jutussa video missä kuollut räppäri nostetaan lavalle pystyyn ja yleisö bailaa innokkaasti ruumiin edessä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008729647.html

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sen ruumiin edessä twerkattiin, niin huomattiin, että housuissa pullistui.

Vierailija
22/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä poikkeuksellisen etova video.

Onneksi palsamoitu kroppa ei pahasti haise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli henkilön oma toive, niin mitäs pahaa tuossa on. Nykyään ollaan niin vieraantuneita kuolemasta, että ruumiitkin kauhistuttaa.

No harvemmin sitä ruumista nostellaan missään bileluolassa pystyyn. Sitä voi käydä katsomassa ruumishuoneella tai arkussa ihan arvokkaasti. Olen itse nähnyt lukuisia ruumiita, eikä pelota, mutta nuo ihmiset ja järjestäjät ovat sairaita.

Et selvästikään tunne maailman eri kulttuureja ja tapoja tämän asian tiimoilta. Suosittelen tutustumaan ja sivistämään itseäsi. Taidat itse olla sairas ja itsekeskeinen, kun kaikkien tulisi toimia kuten sinä, sinun ”arvokkaan” etikettisi mukaan. Moukka. Juntti.

Nimittely kertoo, että olet täysin viallinen päästäsi. Mene vaikka naimaan jotakin ruumista, sekin on joissakin kulttuureissa hyväksyttyä. Pidätän kuitenkin itselläni oikeuden pitää näitä SAIRAINA ja RAPPEUTUNEINA eikä mitään muuta.

Vierailija
24/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli henkilön oma toive, niin mitäs pahaa tuossa on. Nykyään ollaan niin vieraantuneita kuolemasta, että ruumiitkin kauhistuttaa.

Veikkaan, ettet itse ole koskaan nähnyt kuollutta ihmistä etkä kommentistasi huolimatta osaisi suhtautua vainajan näkemiseen.

Vierailija
25/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sitä oli balsamoitu kunnolla. Se tarkoittaisi, että sisäelimet otetaan pois ja ruumis täytetään ja se ottaa aikaa. Tuo on vaan esikäsitelty ja meikattu, sitä tehdään tuolla, mm. mafialeffoista tuttu juttu. Mätäneminen kuitenkin alkaa ja meikki ei kestä loputtomiin.

Vierailija
26/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin kyllä suunnilleen miten palsamointi tehdään mutta silti, olipa jotenkin erikoisesti kuvailtu se homma wikipediassa.

Hyvin erikoista hommaa.

Vierailija
27/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harvemmin sitä ruumista nostellaan missään bileluolassa pystyyn. Sitä voi käydä katsomassa ruumishuoneella tai arkussa ihan arvokkaasti. Olen itse nähnyt lukuisia ruumiita, eikä pelota, mutta nuo ihmiset ja järjestäjät ovat sairaita.

Et selvästikään tunne maailman eri kulttuureja ja tapoja tämän asian tiimoilta. Suosittelen tutustumaan ja sivistämään itseäsi. Taidat itse olla sairas ja itsekeskeinen, kun kaikkien tulisi toimia kuten sinä, sinun ”arvokkaan” etikettisi mukaan. Moukka. Juntti.

Nimittely kertoo, että olet täysin viallinen päästäsi. Mene vaikka naimaan jotakin ruumista, sekin on joissakin kulttuureissa hyväksyttyä. Pidätän kuitenkin itselläni oikeuden pitää näitä SAIRAINA ja RAPPEUTUNEINA eikä mitään muuta.

Joopa joo. 😂 Vain todella henkisesti terveelle ihmiselle juolahtaa edes mieleen ruumiin panemiset, kuten sinulle.

Vierailija
28/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, ettet itse ole koskaan nähnyt kuollutta ihmistä etkä kommentistasi huolimatta osaisi suhtautua vainajan näkemiseen.

Niin, että kun itse järkytyt ruumiin näkemisestä niin ei kukaan muukaan voi osata suhtautua vainajan näkemiseen. Johan on logiikka.

Vierailija
29/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin todella vaikuttavaa. Ja surullista. Niin nuori ihminen. Itse en näe tuossa mitään sairasta.

Itse näen täysin degeneroituneita ihmisiä ja ruumiin, joka sekin tapettiin. Symboli koko kulttuurille.

Vierailija
30/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa elokuva Hevi reissu. Okei se on fiktiota ja parodiaa, mutta kuitenkin 😁

Vierailija
31/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kulttuurit eivät ole samanarvoisia. Eivät lähellekään. Naisena olen oikeasti onnellinen, että saan asua itsenäisesti sivistyneessä länsimaassa.

Vierailija
32/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei nyt kauheesti jaksa liikuttaa ruumiin häpäisyt tai muut vastaavat, mutta pahoittelut, en ole hetkeen nähnyt mitään yhtä koomista... :D

Vierailija
33/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä ohjelmassa näytettiin että osa täyttää kuolleen rakkaan sukulaisensa ja ne asetetaan asuntoonsa "kuten ennenkin". Jotenkin järkyttävää.

Tää on kyllä karmivaa vaikka muuten en ruumiista järkytykään.

Mutta että siihen kotisohvalle möllöttämään?!

Vierailija
34/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs uutta tuo muka. Palsamoitu Putin istuu Kremlissä pitkän pöydän takana, ei haju haittaa.

Vierailija
35/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sitä oli balsamoitu kunnolla. Se tarkoittaisi, että sisäelimet otetaan pois ja ruumis täytetään ja se ottaa aikaa. Tuo on vaan esikäsitelty ja meikattu, sitä tehdään tuolla, mm. mafialeffoista tuttu juttu. Mätäneminen kuitenkin alkaa ja meikki ei kestä loputtomiin.

Kunhan kestää nuo sairaat  "bileet"... se riittänee tässä tapauksessa.

Vierailija
36/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan vahanukelta. Kyllä kuolleista näkyy, että ihmisen sisin tai sielu on poissa ja jäljellä pelkkä kuori.

Vierailija
37/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ihan vahanukelta. Kyllä kuolleista näkyy, että ihmisen sisin tai sielu on poissa ja jäljellä pelkkä kuori.

Onkohan noi bilettäjät tajunneet että ei ole vain näköisnukke tehty juhlia varten vaan on ihan oikeasti vainaja?

Vierailija
38/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osallistunut Japanissa hautajaisiin joihin kuului mm. ruumiin peseminen ennen arkkuun laittoa. Ja jokainen laski arkkuun jotain pientä (esimerkiksi paperista taitellun kurjen joka symboloi rauhaa). Monet omaiset esim silittelivät vainajaa. Sitten katsottiin kun arkku laitetaan uuniin ja juotiin teetä sillä aikaa kun se on uunissa. Parin tunnin päästä palattiin arkun luo ja noukittiin syömäpuikoilla tuhkan seasta luiden palasia ja muuta mitä laitettiin tuhkapurkkiin tuhkien kanssa. Mielenkiintoinen, kaunis tilaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän