Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku syönnyt kinder munia viime ailoina

Vierailija
05.04.2022 |

Onko joku syönnyt kinder munia viime aikoina ? Tuliko mitään oireita niistä kun oli se salmonella uutinen kinder munista

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinder-munat - öklöä esanssista sokerimössöä, suklaasta ei tietoakaan. Miten ihmeessä aikuiset voi syödä sellaista?

Emme ole tuhonneet makuaistiamme viinalla kuten sinä. 

Vierailija
22/31 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt Kindereistä, tosin nykyisin ne yllätykset sisällä ovat surkeita verrattuna lapsuuteni suklaamuniin. Vieläkin on kotona iso laatikko jonne olen jemmannut erilaisia koottuja autoja jne, en ole raaskinut pois heittää.

Vierailija
24/31 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihmetellyt erittäin voimakkaita vatsaoireita, ja tehnyt tämän viikon kuolemaa. No tätä ennen olin noita kyseisiä kyllä syönyt. Tiedä sitten mitä on.

Vierailija
25/31 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää onko valmistettu Belgiassa vai missä🤔 Kun belgialaiset vain niitä saastuneita

Vierailija
26/31 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää onko valmistettu Belgiassa vai missä🤔 Kun belgialaiset vain niitä saastuneita

Tänään oli uutinen, että Belgian viranomaiset sulkivat Belgian Kinder tehtaan. Ei tyydyttänyt Ferreron selitykset.

Takaisinvetoa koskevissa uutisjutuissa on tuotekoodeja listattuna, koskee myös muita Kinder tuotteita kuin munia.

Vierailija
27/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kindereistä edes voi saada salmonellan? Joku mennyt pieleen tuotantoprosessissa?

Suklaamunat munineella suklaakanalla on ollut salmonella ja se on sitten siirtynyt emosta poikasiin. Ikävä kyllä näin on päässyt käymään. :)

Vierailija
28/31 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielisairas ;-(

Surkiaa on elämäsi.

Vierailija
29/31 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://img.ilcdn.fi/0psLmk725IiIkrgzL4WmgyRnnp8=/full-fit-in/612x0/img…

Tuolta näkee takaisinvedettävät, joten sinä jolla koodin alku 4008 voikin olla huonompi tuuri

Vierailija
30/31 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut vastausta Ferrerolta mitä noille munille tehdään? Itse en voi palauttaa kauppaan koska lapset sai ukilta lahjaksi ja kauppa 200km päässä. 14 vielä löytyisi. Periaatteestakin haluan korvauksen.

Vierailija
31/31 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten menin tämän mokaamaan, mutta syötiin lasten kanssa eilen tuollaiset belgiassa valmistetut kinder suklaamunat, sain ne ystävältä enkä muistanut koko kohua ennen kuin aamulla yksi lapsista heräsi kalpeana ja vatsakivuissa. Olo meni ohi, mutta nyt itsellä kiertää vatsassa. Onko kenelläkään ollut salmonellaa, oliko se ihan hirveä?? Yritän henkisesti valmistautua synkkään pääsiäiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi