Onko joku syönnyt kinder munia viime ailoina
Onko joku syönnyt kinder munia viime aikoina ? Tuliko mitään oireita niistä kun oli se salmonella uutinen kinder munista
Kommentit (31)
Olen aina tykännyt Kindereistä, tosin nykyisin ne yllätykset sisällä ovat surkeita verrattuna lapsuuteni suklaamuniin. Vieläkin on kotona iso laatikko jonne olen jemmannut erilaisia koottuja autoja jne, en ole raaskinut pois heittää.
Olin ihmetellyt erittäin voimakkaita vatsaoireita, ja tehnyt tämän viikon kuolemaa. No tätä ennen olin noita kyseisiä kyllä syönyt. Tiedä sitten mitä on.
Mistä tietää onko valmistettu Belgiassa vai missä🤔 Kun belgialaiset vain niitä saastuneita
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää onko valmistettu Belgiassa vai missä🤔 Kun belgialaiset vain niitä saastuneita
Tänään oli uutinen, että Belgian viranomaiset sulkivat Belgian Kinder tehtaan. Ei tyydyttänyt Ferreron selitykset.
Takaisinvetoa koskevissa uutisjutuissa on tuotekoodeja listattuna, koskee myös muita Kinder tuotteita kuin munia.
Vierailija kirjoitti:
Miten kindereistä edes voi saada salmonellan? Joku mennyt pieleen tuotantoprosessissa?
Suklaamunat munineella suklaakanalla on ollut salmonella ja se on sitten siirtynyt emosta poikasiin. Ikävä kyllä näin on päässyt käymään. :)
Olet mielisairas ;-(
Surkiaa on elämäsi.
https://img.ilcdn.fi/0psLmk725IiIkrgzL4WmgyRnnp8=/full-fit-in/612x0/img…
Tuolta näkee takaisinvedettävät, joten sinä jolla koodin alku 4008 voikin olla huonompi tuuri
Onko kukaan saanut vastausta Ferrerolta mitä noille munille tehdään? Itse en voi palauttaa kauppaan koska lapset sai ukilta lahjaksi ja kauppa 200km päässä. 14 vielä löytyisi. Periaatteestakin haluan korvauksen.
En tiedä miten menin tämän mokaamaan, mutta syötiin lasten kanssa eilen tuollaiset belgiassa valmistetut kinder suklaamunat, sain ne ystävältä enkä muistanut koko kohua ennen kuin aamulla yksi lapsista heräsi kalpeana ja vatsakivuissa. Olo meni ohi, mutta nyt itsellä kiertää vatsassa. Onko kenelläkään ollut salmonellaa, oliko se ihan hirveä?? Yritän henkisesti valmistautua synkkään pääsiäiseen.
Emme ole tuhonneet makuaistiamme viinalla kuten sinä.