Anna ja Sebastian -blogi, voiko olla tottakaan?
Työkaveri kertoi joku viikko sitten olevansa koukussa blogeihin, erityisesti Anna ja Sebastian -nimiseen. Itse olen vähän erossa blogiskenestä (ollut aina), mutta kollegan suosituksesta tutustuin tähän. Mä en voi uskoa! Miksi kukaan lukee tuota? Eihän siinä ole mitään kiinnostavaa. Ei mielipiteitä, ei mitään. Ruokaohjeita, matkakuvauksia, kertomuksia siivoamisesta ja päivänokosista... ja kielellisesti ei mitenkään nerokasta eikä edes mukaansatempaavaa. Miehen näkökulmasta kirjoitetut jutut on kuin jostain sketsistä, jossa apinoidaan stadin slangia.
Iso osa blogeista on aivan tyhjäpäisiä meikki-säilytyskori-lattekone -vinkkejä, mutta tuntuu että tässä ei ole edes niitä ;) Antakee anteeksi kun kysyn: mikä elementti ihmisellä puuttuu elämästään, jos koukuttuu Anna ja Sebastian -blogiin? En koskaan enää voi suhtautua työkaveriini neutraalisti.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Onks ne eronnu?
http://annajasebastian.indiedays.com/2016/03/29/kas-vain-sanoi-kasvain-…
Näköjään sitten.
Ohhoh justhan ne rakensi sen mökinki! Nyt joku kertokaa miks ne päätti erota! Olikohan taustalla muutaki ku jatkuva riitely? Toisaalta jos ne päättää pysyy ystävinä ni ei varmaa mitää kovin dramaattista oo käyny.
Tyhjää täynnä koko elämä. Siitä tämä johtuu.
Ei se mökki niitten ollu, eikös se ollut Annan porukoiden?
Ohho, ne on avioeronneet...ja kyllä se mökki niiden oli, oma pikkubroggis..
Vierailija kirjoitti:
Ohho, ne on avioeronneet...ja kyllä se mökki niiden oli, oma pikkubroggis..
Se oli Annan vanhempien kanssa yhteinen projekti.
Maksetaanko iltapäivälehdille siitä, että ne tekee jutun jostain instapäivityksestä (joissa nyt sattuu olemaan vaikka bläck horse -kalsarit päällä)?
Siis kaikki jotka seuraa jotain blogeja ovat ihan täysiä vajakkeja. Ja niitä on paljon nykyään.