Mistä halvimmat kännit?
Itse en kirkasta joisi, mutta mietin miten teoreettisesti saa halvimman humalatilan?
onko se kuuluisa viinaan upotettu tamppooni vai onko vielä halvempaa keinoa?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:13"]
Osta hiivaa ja mehukattia.
[/quote]
syödäänkö noi? :)
Suomi-viina 7.50e. Siitä pikkupullosta saa ihan hyvän kännin illaksi. Tuplaisommasta pullosta (15e) saa lisäkrapulan, ja siitä jää vielä kunnon känneihin seuraavalle päivälle. Eli kahden päivän kunnon kännit vähän yli parikymppiä. Tai jos ostat kaksi niitä 15e pulloa, saat samaan hintaan myös loiventavat kolmanneksi päiväksi.
Ilmaisesta viinasta saa halvimmat kännit
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:20"]
Ilmaisesta viinasta saa halvimmat kännit
[/quote]
mistä sitä saa? Taikaseinästä?
Kotiviini. Esim Tokmannilla ja citymarketissa myydään valmiita viinin teko pakkauksia (sori yhdyssanahirmut, en osaa)
Halvat viinit ja viina tietysti tulee halvaksi.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:23"]
Kotiviini. Esim Tokmannilla ja citymarketissa myydään valmiita viinin teko pakkauksia (sori yhdyssanahirmut, en osaa) Halvat viinit ja viina tietysti tulee halvaksi.
[/quote]
Maistuuko kotiviini miltään? Vai kannattaako tehdä kaupan mehuun?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:23"]
Kotiviini. Esim Tokmannilla ja citymarketissa myydään valmiita viinin teko pakkauksia (sori yhdyssanahirmut, en osaa) Halvat viinit ja viina tietysti tulee halvaksi.
[/quote]
Maistuuko kotiviini miltään? Vai kannattaako tehdä kaupan mehuun?
[/quote]
Mulla ei ole kokemusta, mutta tutut tekee ihan pakastemarjoihin. Itse oon aatellut, että opettelen valmiilla pakkauksilla, ja sitten vasta kokeilen tehdä itse :)
Kilju on halvinta. Ei tarvita muuta kuin ämpäri, vettä hanasta, sokeria ja hiivaa. Ämpärin voi käyttää moneen kertaan.
Jos kaupan tuotteita haluaa käyttää, niin Lidlin ykkösolut on aika pätevä vaihtoehto. Lidlin kolmonen ja S-ryhmän halvimmat kolmoset eivät pöllömpiä nekään. Ketjussa mainittu Suomi-viina on melkein tuplasti kalliimpaa.
Osta hiivaa ja mehukattia.