Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkun taapero on pahasti ylipainoinen, serkku suuttuu jos puututaan

Vierailija
25.09.2015 |

3v tyttö ja todella paksu. Päiväkodistakin tuli jo sanomista että asialle täytyy tehdä jotakin. Serkku väittää että kyllä heillä syödään terveellisesti mutta olen nähnyt mitä meno siellä oikeasti on. Aamupalaksi suklaamuroja "kun siitä tulee niin hirveän kiukkuinen jos ei se saa niitä"

No totta kai, kun on totutettu sokeriin vauvasta asti.

Päivälliset eineksiä tai jotain kalapuikkoja kermakastikkeella. Selityksenä ettei niitä kuivana syö.

Aina reissussa saa ranskalaisia ja nakkeja. Ihan oikeasti, sille 3-vuotiaallekin voi tilata vaikka kalaa ja salaatin.

Ei kai lastensuojelukaan tällaisessa tapauksessa tee mitään? Kun olin viikon tyttöä hoitamassa niin hyvin upposi kasvikset kun vähän yritti. Tein niistä hymynaamoja ja sitten taulukon että aina sai tarran kun maistoi uutta kasvista. (Toki allergiat selvitin etukäteen)

Surettaa niin paljon, myöhemmin tulee olemaan vielä hankalampaa korjata asia.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans lähipiirissä alakoulua käyvä poika, jolla on diabetes mutta lihoaa lihoamistaan kun saa syödä makeaa mielin määrin. Olisi kiva tietää mitä lääkärit ja terkkarit ovat sanoneet, mutta oli se mitä tahansa ei näytä olevan merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi