Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää nirso mies. Vierailut on vaikeita!

Vierailija
25.09.2015 |

Voi olla etten sitten muutenkaan ole tarpeeksi ihastunut muutaman kuukauden ajan tapaamaani mieheen. Muuten aivan sivistynyt mies, mutta illanistujaisia on pitänyt jättää väliin, koska mies ei yksinkertaisesti syö muuta kuin vain itse valmistamiaan ruokia koska tietää tasantarkkaan mitä se sisältää. Mies ryhtyy säikähtäneenä kyselemään ensimmäisenä tarjoilusta jos saamme kyläkutsun. Itse syön mitä vain ennakkoluulottomasti. En voi käsittää aikuista ihmistä joka ei voi yökkäilemättä syödä normaaleja ruokia edes kylässä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään katselis tollasta "miestä". Inhottavan neitimäistä käytöstä.

Vierailija
2/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en todellakaan syö kaikkea! Esim olen kasvispohjaisella ruualla ja punaista lihaa en syö, en vaikka oma mieheni laittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitti kyllä sä tiedät mun kaikki allergiat ja miten vaarallisia ne on.

Vierailija
4/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yksi raivostuttavimmista piirteistä ihmisessä! Harvoin missään juhlissa mitään apinanaivoja tarjoillaan, joten normaali ihminen kyllä pystyisi syömään tai ainakin maistamaan kaikkea. Tuntemani kasvissyöjätkin ilman suurempaa kohkaamista keräävät lautasilleen niitä ruokia, joita voivat syödä. Todella rasittavaa, jos aikuinen alkaa kitistä, valittaa ja nirsoilla tarjotusta ruoasta. Kotona ja ravintolassa voi sitten syödä mitä itse haluaa, muualla syödään mitä tarjolla on.

Vierailija
5/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:49"]Tuo on yksi raivostuttavimmista piirteistä ihmisessä! Harvoin missään juhlissa mitään apinanaivoja tarjoillaan, joten normaali ihminen kyllä pystyisi syömään tai ainakin maistamaan kaikkea. Tuntemani kasvissyöjätkin ilman suurempaa kohkaamista keräävät lautasilleen niitä ruokia, joita voivat syödä. Todella rasittavaa, jos aikuinen alkaa kitistä, valittaa ja nirsoilla tarjotusta ruoasta. Kotona ja ravintolassa voi sitten syödä mitä itse haluaa, muualla syödään mitä tarjolla on.
[/quote] mä osaan kyllä olla syömättäkin t 3

Vierailija
6/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:43"]Ite en todellakaan syö kaikkea! Esim olen kasvispohjaisella ruualla ja punaista lihaa en syö, en vaikka oma mieheni laittaisi.
[/quote]

On eri asia noudattaa kasvisruokavaliota kuin olla nirso. Itsekin olen kasvissyöjä ja ilmoitan tämän, kyläpaikkaan että tietävät mahdollisesti varautua. Ja jos he eivät halua varautua, syön sitä mitä voin, mutten kuitenkaan ole kaikkien ruokien edessä silleen "Yyyhhhh hyii1111 en voi syödä tätä ku en oo tätä ite laittanu yhyyyy pahaa!"

Vierailija
7/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:43"]Ite en todellakaan syö kaikkea! Esim olen kasvispohjaisella ruualla ja punaista lihaa en syö, en vaikka oma mieheni laittaisi.
[/quote]

On eri asia noudattaa kasvisruokavaliota kuin olla nirso. Itsekin olen kasvissyöjä ja ilmoitan tämän, kyläpaikkaan että tietävät mahdollisesti varautua. Ja jos he eivät halua varautua, syön sitä mitä voin, mutten kuitenkaan ole kaikkien ruokien edessä silleen "Yyyhhhh hyii1111 en voi syödä tätä ku en oo tätä ite laittanu yhyyyy pahaa!"
[/quote] valitettavasti mä kyllä oikeasti oksennan kun en saa alas jotain ruokaa.... T 3

Vierailija
8/8 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:43"]Ite en todellakaan syö kaikkea! Esim olen kasvispohjaisella ruualla ja punaista lihaa en syö, en vaikka oma mieheni laittaisi.
[/quote]

[/quote]

Miten se on eri asia? Kasvissyöjä ei syö lihaa, nirso ei syö sitä-tätä tai tota. Ei se ettei syö kaikkea tarkoita suoraan, että siitä päivitellään kovaan ääneen ettei pysty syömään tiettyjä asioita. Itse yritän ainakin vaivihkaa ottaa tarjoiluista vain niitä mitä pystyn syömään. Lähimmät ystävät tietävät suunnilleen mitä voin syödä ja onneksi ymmärtävät. Minulla monien ruokien suutuntuma saa oksentamaan, harva ruoka on maultaan varsinaisesti pahaa itselleni mutta ymmärrän hyvin senkin syyksi jos ei jotain halua syödä. Ei se minulta ole pois jos jollekulle esim vieraistani kaikki ei maistu. Yritän kyllä kaikkien kutsuttujen makuun itsekin saada jotain tarjolle, siinä missä otan huomioon mahdolliset laktoosittomat/gluteenittomat/muuten allergiset/lihattomat jne ruokavaliotkin. Ihmeellistä päättelyä tuo, että se syömättömyyden Syy jotenkin merkkaisi. Ehkä jos puhutaan kymmenistä ja kymmenistä vieraista samalla aterialla on haastavaa ottaa joka toivetta huomioon, mutta ihan perus illanistujaisissa ja kyläilyissä sun muissa parinkin kymmenen ihmisen kanssa se ei ole ollut ongelma ainakaan itselläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi