Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä opettaja, joka harrastat hevosia

Vierailija
25.09.2015 |

Miten rahasi riittävät? Käytkö tunneilla, vuokraatko vai omistatko oman hevosen? Itse olen siis opeopiskelija ja toivon, että vielä joskus saisin sen oman hevosen. Harrastus on nyt opintojen takia tauolla, mutta valmistuttuani haluan kyllä jatkaa. Minua vaan mietityttää tuo raha, pystyyko luokanopettajan palkalla elättämään hevosen? Olen valmis tinkimään omasta asunnosta ja lapsista jos vaan saan sen oman heppasen :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä opettajan palkka riittää hevoseen mainosti ja talvellakin pääsee valoisalla ratsastamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten, kun oppilaaksi tulee hevosille pahasti allerginen lapsi? Miten estetään, ettei ope tuo hevosen hilsettä luokkaan. Itse sain hevosia harrastavien luokkakavereiden vaatteista ja repuista oireita.

Vierailija
4/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppilas vaihtaa luokkaa. Niin tehdään myös eläinavusteisessa opetuksessa. Ei kaikkien tarvitse yhden nico-petterin vuoksi kärsiä. Kyllä sillä 2300 saa just just heppaa pidettyä kun priorisoi. Kerran viikossa saattaa myös päästä enne kolmea lähtemään, niin ehtii valostakin nauttia:)

Vierailija
5/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:37"]Entä sitten, kun oppilaaksi tulee hevosille pahasti allerginen lapsi? Miten estetään, ettei ope tuo hevosen hilsettä luokkaan. Itse sain hevosia harrastavien luokkakavereiden vaatteista ja repuista oireita.
[/quote]

Ootko tosissas? :'D

Vierailija
6/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset