Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä opettaja, joka harrastat hevosia

Vierailija
25.09.2015 |

Miten rahasi riittävät? Käytkö tunneilla, vuokraatko vai omistatko oman hevosen? Itse olen siis opeopiskelija ja toivon, että vielä joskus saisin sen oman hevosen. Harrastus on nyt opintojen takia tauolla, mutta valmistuttuani haluan kyllä jatkaa. Minua vaan mietityttää tuo raha, pystyyko luokanopettajan palkalla elättämään hevosen? Olen valmis tinkimään omasta asunnosta ja lapsista jos vaan saan sen oman heppasen :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä opettajan palkka riittää hevoseen mainosti ja talvellakin pääsee valoisalla ratsastamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten, kun oppilaaksi tulee hevosille pahasti allerginen lapsi? Miten estetään, ettei ope tuo hevosen hilsettä luokkaan. Itse sain hevosia harrastavien luokkakavereiden vaatteista ja repuista oireita.

Vierailija
4/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppilas vaihtaa luokkaa. Niin tehdään myös eläinavusteisessa opetuksessa. Ei kaikkien tarvitse yhden nico-petterin vuoksi kärsiä. Kyllä sillä 2300 saa just just heppaa pidettyä kun priorisoi. Kerran viikossa saattaa myös päästä enne kolmea lähtemään, niin ehtii valostakin nauttia:)

Vierailija
5/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:37"]Entä sitten, kun oppilaaksi tulee hevosille pahasti allerginen lapsi? Miten estetään, ettei ope tuo hevosen hilsettä luokkaan. Itse sain hevosia harrastavien luokkakavereiden vaatteista ja repuista oireita.
[/quote]

Ootko tosissas? :'D

Vierailija
6/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:37"]Entä sitten, kun oppilaaksi tulee hevosille pahasti allerginen lapsi? Miten estetään, ettei ope tuo hevosen hilsettä luokkaan. Itse sain hevosia harrastavien luokkakavereiden vaatteista ja repuista oireita.
[/quote]

Ootko tosissas? :'D
[/quote]

Tuolla perusteella opettajilla ei sais olla lemmikkieläimiä jne. Oppilas vaihtaa toiseen luokkaan, ja allergialääkketki taitaa olla aika kehittyneitä nykysin jo.

Vierailija
7/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa rikas mies, eli ei opettaja

Vierailija
8/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:48"]Hommaa rikas mies, eli ei opettaja
[/quote]

Mies löytyy jo, opiskelee insinööriksi. Eli ei tässä mitään miljoonaelämää ole tulossa :D
Kiitos vastanneille, ehkäpä haaveeni toteutuu vielä joskus.

Ap

Vierailija
9/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:48"]Hommaa rikas mies, eli ei opettaja [/quote] Mies löytyy jo, opiskelee insinööriksi. Eli ei tässä mitään miljoonaelämää ole tulossa :D Kiitos vastanneille, ehkäpä haaveeni toteutuu vielä joskus. Ap

[/quote]

Ei tämä ole paras vaihtoehto, paitsi jos hän tulee omistamaan tilan, jolla voit pitää hevostasi. Eläinlääkäri voisi auttaa toteuttamaan unelmaasi paremmin.

Vierailija
10/13 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:48"]Hommaa rikas mies, eli ei opettaja [/quote] Mies löytyy jo, opiskelee insinööriksi. Eli ei tässä mitään miljoonaelämää ole tulossa :D Kiitos vastanneille, ehkäpä haaveeni toteutuu vielä joskus. Ap

[/quote]

Ei tämä ole paras vaihtoehto, paitsi jos hän tulee omistamaan tilan, jolla voit pitää hevostasi. Eläinlääkäri voisi auttaa toteuttamaan unelmaasi paremmin.
[/quote]

En halua hevosta omaan pihaan :)

Vierailija
11/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riittää, tosin jostain täytyy tinkiä. Minulla on hevonen, mutta ei lapsia. Talvella tosiaan ehtii ehkä kerran tai kaksi viikossa tallille ennen pimeää.

Vierailija
12/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:37"]Entä sitten, kun oppilaaksi tulee hevosille pahasti allerginen lapsi? Miten estetään, ettei ope tuo hevosen hilsettä luokkaan. Itse sain hevosia harrastavien luokkakavereiden vaatteista ja repuista oireita.
[/quote]

Luuletko tosiaan, että opettajat luopuu lemmikeistään siksi että yksi oppilas on allerginen? :DD

Vierailija
13/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pystyy pitämään hevosta, meillä kaksi kun mies (insinööri) harrastaa myös. Lapsia ei ole eikä haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi