En ymmärrä miten nikotiini muka aiheuttaa riippuvuutta!!!
Olin käyttänyt vahvinta mahdollista nuuskaa lähes kiekon päivässä. 8pv sitten ne loppui, enkä ole sen koommin käyttänyt yhtään. Välillä tullut mieleen että ois kivaa ostaa joltain, mutta en ole jaksanut nähdä mitään vaivaa sen eteen. Miten niin tähän jää koukkuun?
Kommentit (18)
En minäkään ole jäänyt koukkuun, vaikka olen useaan otteeseen aloittanut tupakoinnin. Pystyn aina lopettamaan kuin seinään jos olen stressin tmv. takia sortunut polttelemaan.
Tupakkariippuvuutta on montaa lajia: tapa-ja nikotiinisellaista. Joillakin on varmaan molemmat.
Jotkut jää nikotiinikoukkuun, toiset ei. Joistakin tulee alkoholisteja, toisista ei. Jotkut ovat syömishäiriöisiä, toiset ei. Mikä oli vaikeaa ymmärtää?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:12"]
Jotkut jää nikotiinikoukkuun, toiset ei. Joistakin tulee alkoholisteja, toisista ei. Jotkut ovat syömishäiriöisiä, toiset ei. Mikä oli vaikeaa ymmärtää?
[/quote]
Se, että nikotiini muka koukuttaa kaikki.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:57"]Ei kaikki jää. Ja sitten on niitä jotka jäävät vaikka veden juontiin koukkuun. Itse kuulun niihin jotka eivät ole saaneet nikotiiniriippuvuuutta. Suklaaseen olen onnistunut saamaan riippuvuuden ja vieroitusroireet kestivät monta viikkoa.
[/quote]
Itse olen tuollainen addiktoituva ihminen, kaipa se liittyy jotenkin aivojen kemiaan.
T. Vesiholisti joka käy psykoterapiassa ongelman takia
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:14"]
[/quote]
ap
[/quote]
Missä niin väitetään?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:14"]
[/quote]
ap
[/quote]
Missä niin on sanottu?
En voi ymmärtää miten joku voi käyttää nuuskaa.
No totta helvetissä te pystytte lopettamaan syöpäkääryleiden imeskelemisen ihan koska te haluatte.
Uskonhan minä. *tirsk*
Voi kun pääsisikin tupakasta eroon! Oon polttanut 26 v, ei oo helppoa irrottautua!
Ei nikotiini riippuvuutta aiheuttaakaan. Tupakanpoltto (HUOM! poltto) aheittaa riippuvuutta, koska hengität savua, jossa on monia koukuttavia aineita.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:29"]Ei nikotiini riippuvuutta aiheuttaakaan. Tupakanpoltto (HUOM! poltto) aheittaa riippuvuutta, koska hengität savua, jossa on monia koukuttavia aineita.
[/quote]
No kyllä mä olen ainakin siitä nikotiinista riippuvainen, aiheuttaa hyvää oloa jota mm häkä ei tee.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:57"]Ei kaikki jää. Ja sitten on niitä jotka jäävät vaikka veden juontiin koukkuun. Itse kuulun niihin jotka eivät ole saaneet nikotiiniriippuvuuutta. Suklaaseen olen onnistunut saamaan riippuvuuden ja vieroitusroireet kestivät monta viikkoa. [/quote] Itse olen tuollainen addiktoituva ihminen, kaipa se liittyy jotenkin aivojen kemiaan. T. Vesiholisti joka käy psykoterapiassa ongelman takia
[/quote]
Öö,,, kerro yksi asia, joka ei liittyisi aivojen kemiaan?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:31"]
No kyllä mä olen ainakin siitä nikotiinista riippuvainen, aiheuttaa hyvää oloa jota mm häkä ei tee.
[/quote]
No siitä tapauksessahan sä voit sitten lopettaa polttamisen ja alkaa käyttämään laastaria tai mässyttämään purkkaa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:31"]
[/quote]
No siitä tapauksessahan sä voit sitten lopettaa polttamisen ja alkaa käyttämään laastaria tai mässyttämään purkkaa.
[/quote]
Mä en missään vaiheessa sanonut mistä nikotiinini saan. En polta tupakkaa mutta en myöskään käytä purkkaa tai laastaria.
Eiköhän tuo ole selvää, että lähes kaikessa riippuvuudessa on kyse kemiallisesta ja psyykkisestä riippuvuudesta. Toisilla on toinen isommassa osassa, kuin toisilla.
Lontoossa toimiva MedExpress on Euroopan halvin nettiapteekki. Kirjoittavat sinulle internetin yli reseptin ja lähettävät reseptilääkkeet Suomeen!
CHAMPIX tupakoinnin lopetusmenetelmä on saanut arvostelujen keskiarvoksi täydet 5 tähteä 5/5 MedExpress-apteekissa.
https://www.medexpress.co.uk/clinics/stop-smoking/champix
Alennuskoodilla
183NAQ
postittavat ilmaiseksi Suomeen (saat postimaksun verran alennusta) JA kirjoittavat sinulle ilmaiseksi reseptin netin yli.
Eli muista 183NAQ tilausta vahvistaessa.
Alennuskoodi on voimassa pysyvästi.
Jos olet uusi Champix käyttäjä, sinun on tilattava tuote jossa lukee Starter Pack tai Includes Starter Pack, koska aluksi syöt erivärisiä koostumukseltaan erilaisia tabletteja.
Jatkotilauksissa sinun on valittava Continuation Pack.
Jos tilaat lauantaina pikatoimituksella (lisämaksullinen), lääke saapuu kotiisi tai työpaikallesi seuraavan viikon maanantaina!
Jos asut Lontoossa, voit valita toimitusajaksi jopa alle tunnin. Jatkossa aikovat käyttää droneja eli pieniä helikoptereita Lontoon alueella, jolloin toimitus on vielä nopeampi.
Vaihtoehdot Champix lääkkeelle:
* Zyban (lääkeaine on Bupropion Hydrochloride)
Tabletti. Enemmän sivuvaikutuksia, kuin Champix-lääkkeellä. Siksi sitä ei yleensä lääkäri määrää.
* Nikotiini korvaushoito. Tutkimuksissa ei ole yhtä tehokas, kuin Champix.
* Ei-lääkkeelliset hoidot. Neuvonta, hypnoosi, akupunktio. Yksinään eivät yleensä auta, mutta voit käyttää näitä Champix lääkkeen lisäksi!
Onnea tupakoinnin lopetukseen!
ALENNUSKOODEJA muihin nettikauppoihin:
https://vk.com/id430493240
https://www.facebook.com/Coupon-Codes-Alennuskoodit-876868515855739/
Ei kaikki jää. Ja sitten on niitä jotka jäävät vaikka veden juontiin koukkuun. Itse kuulun niihin jotka eivät ole saaneet nikotiiniriippuvuuutta. Suklaaseen olen onnistunut saamaan riippuvuuden ja vieroitusroireet kestivät monta viikkoa.