Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mies ihan hetero?

Vierailija
05.04.2022 |

Olen jutellut ja kerran tavannut miestä, joka on mukava, herkkä ja jonka kanssa on helppo olla.

Mutta.

Hänellä on paljon naispuolisia kavereita, vain kavereita siis.
Hän on kiinnostunut minusta vaikka olen vanhempi.
Hän kertoi kuinka oli saanut homomieheltä huomiota..
Minusta hänestä tulee fiilis ettei hän ole ihan hetero.
Hän on kuitenkin seurustellut 6 vuotta naisen kanssa.
Hän kosketteli kovasti tapaamisen lähestyessä loppuaan ja teki aloitteen suudelmalle.
Hän haluaa tavata lisää, mutta kun itse mietin tapaamista, minulle tulee täysin selittämätön olo että en voi!
Vaikka hänen kanssa oli nin helppo olla.

Mitä luulet voisiko hän olla homo? Hänen ikä alkaa 2, omani 3:lla.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi puutarhuri-kysymys on kyllä outo, koska kaikki tietämäni puutarhurit on miehiä?

Niin, homotkin ovat miehiä.

Vierailija
42/50 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä miesparka rauhaan ja hommaa punttisalilta, snagarilta, yökerhosta tai mopokerhosta sellainen tatuoitu 190cm kaljupää. Joka tirvaisee lättyyn jos sanallakaan homoudesta vihjaa.

En ole kiinnotunut sellaisiata miehistä! :D

Edellinen miehenikin oli kiinnostunut kasveista, hän oli kuitenkin ihan miehekäs ja hetero.

Mutta suhteemme oli lähinnä kaverillinen, en halua toista sellaista suhdetta.

Ehkä sinä olet sen tyylinen nainen että sinä herätät miehessä enemmänkin kaverillisia tuntemuksia ilman sen suurempaa romanttis-eroottista intohimoa. Ei miehen tarvitse innostua jokaisesta vastaantulevasta naisesta vain todistellaakseen omaa heterouttaan. Ehkä hänelle riittää mukava juttukaveri ilman sen suurempia odotuksia mistään vakavasta parisuhteesta ja hän on muuten tyytyväinen omaan elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun päälle 80-vuotias isoisäni mm. korjaa omat vaatteensa, ostaa kukkia silloin tällöin, kuuntelee oopperaa ja on muutenkin hyvin empaattisen ja herkän oloinen mies. Vastapainoksi kylläkin metsästää, kalastaa ja seuraa urheilua innokkaasti.

Vierailija
44/50 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on huonekasveja, niin ajattelen lähinnä, ettei tyyppi voi olla läpeensä paha. Eli minulle se on iso plussa.

Vierailija
45/50 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Jos hän on kiinnostunut sinusta niin sitten on. Nuo luettelemasi asiat ei mielestäni puolla mihinkään epäilyihin.

Vierailija
46/50 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ottaako hän kakkoseen?

Vierailija
47/50 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se homo

Vierailija
48/50 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bi ainakin lienee, käyppä kyläilemässä onko naismainen asuntokin...

Hän kertoi siivonneensa ja ymmärsin että erittäin tarkasti ja hänellä on kasveja.

Tapaisinkin häntä mielellään!, mutta samaan aikaan minulle tulee täysin selittämätön olo.

En ole myöskään varma voinko ajatella häntä kovin seksuaalisesti.

Armeijan klassisessa kysymystestissä yksi kysymys on: "Oletko aina halunnut puutarhuriksi?". Tämän kysymyksen tarkoitus oli alunperin selvittää onko kyseinen varusmies mahdollisesti homo (ei haluttu johtohommiin siihen aikaan). Silti, kasvit eivät automaattisesti kerro miehen seksuaalisesta suuntautumisesta. Voihan olla että hänen lapsuudenkodissaan on ollut paljon kasveja myös ja hän on vain tottunut siihen että niitä on kotona. Tai joku nainen on hankkinut niitä hänelle.

Minä muistelisin että sen intin palikkatestin kysymys kuului "haluatko kukkakauppiaaksi?" Muita klassikkokysymyksiä taisi olla "ovat ulkoavaruuden olennot ottaneet sinuun yhteyttä" ja "kiristääkö vanne päätäsi".

Enpä ole ajatellut että kasvien kanssa tekeminen viittaisi muka jotenkin homouteen ja Suomessahan hautauspalvelutoimistojen yhteydessä on usein myynnissä erilaisia kukkia. Jos miehen homoutta pitäisi yrittää arvata ammattin perusteella niin muoti- ja kauneusala taitaa olla useammin sillä "epäilyltyjen listalla". Tosin onhan se aika masentavaa jos mies vähän miettii mitä vaatetta sitä laittaa päälleen, niin heti aletaan heteroutta kyseenalaistamaan.

Vierailija
49/50 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi puutarhuri-kysymys on kyllä outo, koska kaikki tietämäni puutarhurit on miehiä?

Niin, homotkin ovat miehiä.

Joo, ovat toki, mä tarkotin tolla että toi kysymys on tosi outo, koska siihen kompastuu ajattelee sitä sitten miltä kantilta tahansa. Esim. mä olen kotoisin pieneltä, aika ahdasmielisieltä paikkakunnalta, ja muistelen että kaikki paikkakunnan puutarhurit olivat sellaisia äijänkörmyjä, joten mun ensimmäinen mielikuva on että puutarhuri on vanha mies - tämä ei tietenkään tarkoita etteikö naisiakin olisi ja kenenkään sukupuolisesta suuntautumisestakaan se ei kerro mitään, saati arvoista. Vanha äijänkörmykin voi olla liberaali, nuori ihminen konservatiivi ym.

Vierailija
50/50 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä sukupuolirooleista tuli mieleen, että tiesittekö muuten, että esim. Turkissa, joka ei ehkä ole ainakaan nykyisen hallintonsa takia ehkä se kaikkein liberaalein maa, esimerkiksi korjausompelija on perinteisesti miesten ammatti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi