Onkohan mies ihan hetero?
Olen jutellut ja kerran tavannut miestä, joka on mukava, herkkä ja jonka kanssa on helppo olla.
Mutta.
Hänellä on paljon naispuolisia kavereita, vain kavereita siis.
Hän on kiinnostunut minusta vaikka olen vanhempi.
Hän kertoi kuinka oli saanut homomieheltä huomiota..
Minusta hänestä tulee fiilis ettei hän ole ihan hetero.
Hän on kuitenkin seurustellut 6 vuotta naisen kanssa.
Hän kosketteli kovasti tapaamisen lähestyessä loppuaan ja teki aloitteen suudelmalle.
Hän haluaa tavata lisää, mutta kun itse mietin tapaamista, minulle tulee täysin selittämätön olo että en voi!
Vaikka hänen kanssa oli nin helppo olla.
Mitä luulet voisiko hän olla homo? Hänen ikä alkaa 2, omani 3:lla.
Kommentit (50)
Kuka sinut on oikein kasvattanut? Iäkäs isoisä, joka on iskostanut sinuun jotain juurtuneita sukupuolikäsitteitä?
Omituinen aloitus! Mun mies on ammatiltaan suunnittelija, ommellut verhot meille kotiin, siivoaa paljon mieluummin kuin minä, hoitaa kukkia (minä en jaksa...), on kiinnostunut muodista...osaa kyllä myös remontoida, vaihtaa auton renkaat, urheilee ym. En ole koskaan ajatellut että hän on homo, tai jos olisi bi, niin...en mä tiedä? En välitä? Hänhän on minun kanssani!
Sun pitäisi ehkä lähestyä tätä niin että mietit onko sulla yhteisiä kiinnostuksen kohteita tämän henkilön kanssa. Vetääkö hän sinua puoleensa?
Sukupuoliroolit ja lokerot voi jättää aikaisemmille vuosikymmenille, minun mielestäni.
Todennäköisesti hän on, koska sinusta naisesta on kiinnostunut, mutta todennäköisesti silti väärä sinulle, ellet saa avarrettua ahtaita näkemyksiäsi heteroudesta ja miehekkyydestä.
Pääset mukaan kolmanneksi poikien kikkeleemiekkailuun. Katselemaan.
Tyyppi on siis 6 vuotta ! seurustellut naisen kanssa ja nyt sitten sun kanssa ja olis halunnut suudellakin. Ja sä mietit, että onko homo!Koska on viherkasveja! Täh?!
Jos nyt kerran oikeesti tuommosia mietit, niin ota asia puheeksi ja kysy suoraan. Varaudu hämmästyneeseen ilmeeseen:-)
Meissä kaikissa on maskuliinisia ja feminiinisiä piirteitä. Jos ihminen kiinnostaa sinua, anna mennä.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen aloitus! Mun mies on ammatiltaan suunnittelija, ommellut verhot meille kotiin, siivoaa paljon mieluummin kuin minä, hoitaa kukkia (minä en jaksa...), on kiinnostunut muodista...osaa kyllä myös remontoida, vaihtaa auton renkaat, urheilee ym. En ole koskaan ajatellut että hän on homo, tai jos olisi bi, niin...en mä tiedä? En välitä? Hänhän on minun kanssani!
Sun pitäisi ehkä lähestyä tätä niin että mietit onko sulla yhteisiä kiinnostuksen kohteita tämän henkilön kanssa. Vetääkö hän sinua puoleensa?
Sukupuoliroolit ja lokerot voi jättää aikaisemmille vuosikymmenille, minun mielestäni.
Juuri näin!
Kylläkyllä, todella huolestuttavaa että miehellä on kavereita ja vieläpä pitää kotinsa siistinä. Blokkaa välittömästi. Anna miehelle mahdollisuus löytää joku paljon parempi nainen. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdas on mieli.
Teilläkö paskotaan ja kustaan toistenne päälle, avaralla mielellä? Koirakin panee ja lutkuttaa molempia, joo.
Avara mieli voi näemmä tarkoittaa vaikka mitä.
En usko, että.on homo, mutta en silti ennusta hyvää psrisuhteelle, jos ap:n näkemykset miehistä ja naisista ovat noin kuristavan ahtaat.
Seurustellut naisten kanssa? Selvä homohan se - miehiset miehet seurustelee vain miesten kanssa. Kuka tämmöisiä kyselee oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bi ainakin lienee, käyppä kyläilemässä onko naismainen asuntokin...
Hän kertoi siivonneensa ja ymmärsin että erittäin tarkasti ja hänellä on kasveja.
Tapaisinkin häntä mielellään!, mutta samaan aikaan minulle tulee täysin selittämätön olo.
En ole myöskään varma voinko ajatella häntä kovin seksuaalisesti.
Armeijan klassisessa kysymystestissä yksi kysymys on: "Oletko aina halunnut puutarhuriksi?". Tämän kysymyksen tarkoitus oli alunperin selvittää onko kyseinen varusmies mahdollisesti homo (ei haluttu johtohommiin siihen aikaan). Silti, kasvit eivät automaattisesti kerro miehen seksuaalisesta suuntautumisesta. Voihan olla että hänen lapsuudenkodissaan on ollut paljon kasveja myös ja hän on vain tottunut siihen että niitä on kotona. Tai joku nainen on hankkinut niitä hänelle.
Tää oli joo juuri sitä intin loistavaa psykologista ja älykkyystestausta.
Olen huomattavan älykäs, enkä houmou, enkä edes biihenkinen, puhdas hetsku siis. Roteva, miehekäs, osaan pitää puoleni niin henkisesti kun fyysisesti, ja suurin osa muista miehistä näkee ja ymmärtää sen. Osa sitten on halunnut opetella. Olen silti mukava ja ystävällinen, ja tietysti kohtelias. Toimin johtotehtävissä ja olen kohtuullisen varakas keski-ikäinen korkeasti koulutettu perheellinen mies.
Minä kyllä aikanaan 90-luvun alussa tiesin mitä noilla kysymyksillä haettiin takaa, mutta vastasin silti siihen puutarhurikysymykseen että joo. Meilläpäin meinaan puutarhan omistajat ja kukka/kasvimyymälän omistajat menestyi taloudellisesti erittäin hyvin. En ymmärtänyt miksi en olisi halunnut. Mielessäni huvitti, että saadaan taas sinne varusmiesjohtoon joku levyseppähitsaaja joka räkii käsiin ja pelkää kaikkea mikä voisi viitatakaan ho mouteen.
Niin ja meillä oli lapsuuden kodissa paljon viherkasveja, pidän kasveista ja eläimistä, minulla on myös aina ollut joku viherkasvi/kasveja ja koira oikeastaan koko elämäni. Inhoan myös paskaisuutta, joten lattiapinnat ja tasot pyrin pitämään pölystä ja paskasta siistinä, sen sijaan tavaroiden sekamelska ei minua niin haittaa.
Minua naurattaa, jos saat minustakin vähintään biin, niinkuin tuolla alussa mainittin 😄 Mutta minua ei toisaalta muiden arviot ja mielipiteet juuri hetkauta, että ole sitten sitä mieltä jos se tuntuu hyvältä 👍
Vierailija kirjoitti:
Pääset mukaan kolmanneksi poikien kikkeleemiekkailuun. Katselemaan.
Katselen mieluummin tytteleiden pimpseleepainia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä miesparka rauhaan ja hommaa punttisalilta, snagarilta, yökerhosta tai mopokerhosta sellainen tatuoitu 190cm kaljupää. Joka tirvaisee lättyyn jos sanallakaan homoudesta vihjaa.
En ole kiinnotunut sellaisiata miehistä! :D
Edellinen miehenikin oli kiinnostunut kasveista, hän oli kuitenkin ihan miehekäs ja hetero.
Mutta suhteemme oli lähinnä kaverillinen, en halua toista sellaista suhdetta.
"kiinnostunut kasveista" Oletko ajatellut olevasi jollain tavalla vihannes?
Vierailija kirjoitti:
Jätä miesparka rauhaan ja hommaa punttisalilta, snagarilta, yökerhosta tai mopokerhosta sellainen tatuoitu 190cm kaljupää. Joka tirvaisee lättyyn jos sanallakaan homoudesta vihjaa.
monet puutarhurit ovat miehiä, ovatko he kaikki homojakin, en usko
helena lapinniemi
Toi puutarhuri-kysymys on kyllä outo, koska kaikki tietämäni puutarhurit on miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Toi puutarhuri-kysymys on kyllä outo, koska kaikki tietämäni puutarhurit on miehiä?
Ehkä armeijassa ei ymmärretä että joku saattaisi puita istuttaakin, kun he itse möyrivät vaan jossain metsässä >> pakko olla naismaista piiperrystä, joka ei mitenkään voi käydä armeijan ahtaaseen muottiin...yök.
Minä seurustelin nuorempana miehen kanssa, joka tykkäsi hoitaa kynsiään, ostaa uusia vaatteita (nautti vaatteiden ostelusta) ja joka harrasti mm. maalaamista ja valokuvaamista. Umpihetero.
Harrastukset, arvot ja mielenkiinnon kohteet eivät kerro seksuaalisesta suuntautumisesta mitään.
Näin kerran sisustusliikkeessä sellaisen kynttilän, joka oli muodoltaan lihaksikas miestorso. Osta hänelle sellainen lahjaksi ja katso reaktio.