Olisi ikävää olla sinkku kriisi-ajan uhatessa, onneksi on mies turvana
Niin ajattelin vain, että olisi tosi kurjaa olla sinkku tällaisena aikana, kun ei tiedä mitä tapahtuu? Onneksi on mies turvana. Yksin sitä olisi aika avuton monessakin asiassa. Miehelläni vielä turvallisuus ja sotilasalan koulutus, sekä taitava hyvin monessa asiassa. Mietin sinkkuja naisia, että miten meinaavat pärjätä jos vaaratilanne tulee?
Kommentit (40)
Sun miehellä on turvallisuus? Mites sitä sulle saatais?
Minulla oli niin turvaton olo ex-mieheni kanssa, että nyt hänestä eroon päästyäni on sinkkuna ihanaa, kun on yksi turvallisuusuhka vähemmän. Turvaa ja tukea haen lähipiiristäni eli sisaruksistani ja vanhemmistani.
Oletko siis miehellesi riippakivi? Et osaa mitään.
Aika ankeita kommentteja tässä ketjussa... Sitten ihmetellään että miksi miehiä ei kiinnosta mikään. No mikähän voisi olla? Voisiko olla niin ettei itseään pysty tuntemaan tarpeelliseksi enää tuollaisten naisten kansoittamassa Suomessa...
voisinpa minäkin olla jonku toisen loinen
Miten ap sun mies niin kuin konkreettisesti aikoo turvata sinut jos sota tulee? Eikö olisi kivempaa olla itsekin aika taitava monessa asiassa?
Ymmärräthän, että jos sota leviää tänne sinustakin tulee yksinselviäjä? Vain huonommin varustautunut kuin nyt jo itsestään huolehtivat naiset
Mun mies vaan huutais ”ALA TULLA NYT JO, TAI LÄHEN ILMAN SINUA!”
Yksi turvallisuusuhka vähemmän kun ei ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies vaan huutais ”ALA TULLA NYT JO, TAI LÄHEN ILMAN SINUA!”
Taidat olla jatkuvasti myöhässä?
Vierailija kirjoitti:
Aika ankeita kommentteja tässä ketjussa... Sitten ihmetellään että miksi miehiä ei kiinnosta mikään. No mikähän voisi olla? Voisiko olla niin ettei itseään pysty tuntemaan tarpeelliseksi enää tuollaisten naisten kansoittamassa Suomessa...
Miehen täytyy vain löytää se mielekkyys itsestään ja olla asettumasta tielle kun tosi on kyseessä.
Turvallinen, rakastettava mies luo turvaa jo pelkällä läsnäolollaan. Niin henkistä, fyysistä, kuin materiaalista turvaa.
Suomalainen mies luo turvaa myöskin lähtemällä turvaamaan maataan, mikäli Venäjä hyökkää.
Tuossa nyt pari esimerkkiä.
Itse taas toivoisin olevani enemmin sinkku. Pelkään mieheni puolesta jos joutuu sotimaan.
Sun mies lähtee sotimaan kriisin uhatessa. Mitäs sitten, kun olet oppinut täysin avuttomaksi?
Mikäs se miesten sotavelvollisuusikä olikaan? 18-60 vuottako?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, että jos sota leviää tänne sinustakin tulee yksinselviäjä? Vain huonommin varustautunut kuin nyt jo itsestään huolehtivat naiset
Tämä. Sun miehes lähtee rintamalle jos sota tulee. Olisiko aika opetella pärjäämään itsekseen ja huolehtimaan itsestään ja pitämään itsensä turvassa. Minä olen kahden tytön yh ja kyllä, en ole huolissani siitä pärjätäänkö ja miten. Vaihtoehtoja ei ole, ihminen kyllä pärjää kun tarvii kun vain hankkii tietoa, pitää itsestään ja fyysisesti ja psyykkisestä kunnostaan huolen.
Mulla on aina tosi turvallinen olo kun olen mieheni seurassa. Hän on niin tyyni ja rauhallinen että itsellenikin tulee olo että just nyt kaikki on hyvin. Lisäksi hänen ominaistuoksunsa rauhoittaa minua. Voin kertoa hänelle jos mua pelottaa tai ahdistaa tai jos olen surullinen ja hän rauhoittaa, ottaa kainaloon ja tekee kaikkensa että mulla olisi hyvä olo. Siinä mielessä joo olen onnellinen siitä että en ole nyt sinkku koska jos olisin nyt yksin pelkäisin ihan koko ajan. Mutta toisaalta, jos tulisi sota ja olisi sinkkuna tarvitsisi pelätä vaan oman turvallisuutensa puolesta. Nyt olen ensisijaisesti huolissani miehestäni ja siitä että hän joutuisi sotimaan.
Älä viitsi.