Kalajoen asukkaat ohoi
Onko täällä ketään joka lähtisi vaikka kävelylle tai kahville? Tylsistyn, enkä tunne täältä ketään...
Kommentit (22)
Lisäks agrimarketis on löytölaaripäivät. Kaikenlaista moskaa halavalla. Agri on sielä mustasta marketista eteenpäin, värisilmän vieresä
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:55"]Löysinkin jo googlesta, ilmeisesti linja-autoaseman yhteydessä sijaitsee yksi. Kiitos vinkistä! :)
Ap
[/quote] Mertakirppistä ei enää kyllä ole.
Okei eli ei mertakirppikselle siis. Ilmeisesti myös siellä s-marketilla päin oleva kirppis on lopettanut?
Agrimarket olis tuossa ihan lähellä, ehkäpä käyn siellä sitten !
Ap
Jaa eipä tosiaan ookaan anteeks vaan väärä tieto. Meinaa Kalajoella kuolla kaikki
Mutta nythän täältä vasta noustaan kuule kun saadaan uusi pinta keskustan tiehen ja vesitornikin maalattiin!!
Ap
No saa nähä mitä tuostaki tiestä tulee on nii kuoppanen ollu aina.. ja se vesitorniki on kyllä karmiva näky mutta ehkä se sitten tuo talouskasvua.
Vähä väriä elämään vesitornin uuden pinnan kautta! Joo mutta jospa kalajoki jossain vaiheessa vähän kokisi kasvuakin :)
Ap
Ootko ap kalajokinen? Minä oon
Yksinäinen ujo mamma kun en täällä uskalla kehenkään tutustua.
Ei ku oululainen olen. Pari päivää täällä enää vietän aikaa. On kyllä harmi kuulla, varmasti olisin alkanut sulle kaveriksi jos olisin pidempään viettänyt aikaa täällä! Huomenna illasta tai sitten sunnuntai-aamuna lähden takaisin Ouluun :)
Ap
Ei sillä, voin kyllä näinäkin päivinä kaveri olla !
Ap
Käy Mamma Leonessa pitsalla. Meillä on mökki särkillä. Käydään kesäisin kylillä pitsalla monesti. Hyvät on pitsat ja lounasaikaan edulliset.
Hyvä idea tuokin! Jospa illemmalla sinne poikkean :)
Ap
On täällä mutta en mää uskalla lähtiä jos oot joku kylähullu
En ole! Tai niinhän ne kylähullytkin sanovat :D
Ap
Tai myönnettäköön että olen ehkä vähän hullu kun mammapalstalta kyselen kahviseuraa.
Ap
Noo oiskos ehdotuksia mitä täällä vois tehä sitten etes yksinään? :)
Ap
No käy vaikka sanisa uimasa ja syö hyvin. Nauti merestä vai misä lie asutkaan. Käy kirpparilla.
Missä täällä on kirppari? Asun ite oulussa mutta majailen tässä keskustan liepeillä.
Ap
Löysinkin jo googlesta, ilmeisesti linja-autoaseman yhteydessä sijaitsee yksi. Kiitos vinkistä! :)
Ap
Ootte ihanan avuliaita, kiitti hulluna ! :)
Ap