Twerkkaus on kyllä niin noloa
Kommentit (44)
Samaa mieltä... Hytkytetään niitä aivan käsittämättömän kokoisia takamuksia, hirveän näköistä.
Hyvä, kun sanot suoraan! Koskahan joku älähtää, koska tämäkin on toisten kulttuurin omimista. Hyi nää valkoiset muka-mustat. No, twerkkaus joka tapauksessa on kuvottavaa ja näyttää niin typerältä.
Ja lapset ottaa oppia jo pienestä pitäen, tankotanssia ja twerkkausta ala-asteella. Eikö hälytyskellojen pitäisi vähän soida?
Vierailija kirjoitti:
Ja lapset ottaa oppia jo pienestä pitäen, tankotanssia ja twerkkausta ala-asteella. Eikö hälytyskellojen pitäisi vähän soida?
Tiktokit ja pyllyn sheikkaus tanssit. 10-vuotiaatkin tanssii WAP:ia isojen tyttöjen opein.
Twerkkaus on noloa eikä edes seksyä. Tämä on toki vain mun mielipide. Huomautan että tykkään ja tsekkaan lähes aina naisten peput.
Minua twerkkaus on voimaannuttanut ja olen nykyään ylpeämpi kehostani.
Vierailija kirjoitti:
Minua twerkkaus on voimaannuttanut ja olen nykyään ylpeämpi kehostani.
Typerä sana tuo voimaannuttanut mitä se edes tarkoittaa???
Mulla lörähtäis paskat housuun tuossa hommassa
Miekkii alan verkkaamaan tätä minun lättäpersettä
Afrikkalaisten naisten pyllyn pyöritys/ vatkausta omissa maisemissaan ei näytä ollenkaan niin typerältä kuin muiden...
Vähän liian yksitoikkoista. Ihmisen keho on monimuotoisempi kuin pelkkä pylly.
Rakastelu on niin paljon muuta kuin pelkkä akti.
Tykkään tanssista ja modernista tanssista erityisesti.
~Eteerinen
Siinähän jäljitellään yhdyntäliikettä. Noloa tosiaan tehdä julkisesti!
Vierailija kirjoitti:
Siinähän jäljitellään yhdyntäliikettä. Noloa tosiaan tehdä julkisesti!
Osana jotain muuta koreografiaa olisi Ok. Mutta pelkkää pyllynpyöritystä.
Minusta tanssi ilmentää elämää. Jotta pääsee yhdyntään asti, pitää tehdä PALJON asioita.
Voisin katsoa mutta miksi sitä tehdään housut jalassa? Olisi parempi ilman.
Vierailija kirjoitti:
Voisin katsoa mutta miksi sitä tehdään housut jalassa? Olisi parempi ilman.
Ei voisi tehdä julkisesti.
Meidän koulussa oli tyyppu, joka julkaisi videoita tverkkaamisestaan. Antaumuksella paksua pyllyä pyöritteli, ihan hirveetä!!@