Twerkkaus on kyllä niin noloa
Kommentit (44)
Miten niin? Sehän voi olla esim. tosi hyvä harrastus keskivartalon terveyden kannalta. Ja jonkilaiset pakarat löytyy meiltä kaikilta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On primitiivistä N-kulttuuria.
Tylsää pidemmän päälle. Kun katsoo vaikka Masai-heimon tanssia, käytetään siellä kroppaa monipuolisesti. Vivahteikkaasti.
Twerkkaus korostaa naisen persettä. Samalla alistaa naisen. Nainen on niin paljon muuta kuin perse.
Ei pidä paikkaansa, sinä patriarkaatin luiskaotsainen kätyri.
Patriarkaatti on helppo murskata twerkkaamalla!
Minua ei tarvitse uskoa, usko kaikkia naisia edustavia feministejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin katsoa mutta miksi sitä tehdään housut jalassa? Olisi parempi ilman.
Ei voisi tehdä julkisesti.
Osa vois. Ja sais rahaa.
Jos tyttäresi haluaa aloittaa harrastuksen twerkkaamisen parissa, on hyvä hetki istahtaa alas ja käydä pitkä sivistävä keskustelu siitä, että onko toisten kulttuurin kopioiminen nyt ihan cool juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyttäresi haluaa aloittaa harrastuksen twerkkaamisen parissa, on hyvä hetki istahtaa alas ja käydä pitkä sivistävä keskustelu siitä, että onko toisten kulttuurin kopioiminen nyt ihan cool juttu.
”Luu pyllynen teini: Kato äiti!”
*sheikkaa ku Miley”
Se on liiketoimintaa ja jos se on kannattavaa, niin hyvähän se vain on.
Naiset kun ei tykkää että heitiä pidetään seksiobjekteina niin miksi on niin kova pyrky semmoiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Naiset kun ei tykkää että heitiä pidetään seksiobjekteina niin miksi on niin kova pyrky semmoiseksi?
Kyllä sillä tienaa tavalla tai toisella. Rahan takia.
Jos persettä haluaa myydä, niin suorempiakin keinoja on.
Antti Tuisku sen sanoo: Pakko twerkkaa, et saa fyrkkaa.
Minulla ainakin lentää okse🤮🤮 aina kun jostain pomppaa joku läskipylly twerkkivideo silmille.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku sen sanoo: Pakko twerkkaa, et saa fyrkkaa.
Esa Pakarinen, kotimaisen rillumarein edustaja sanoi jo -50 luvulla, rahasta vaikka pyllistän :-)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin lentää okse🤮🤮 aina kun jostain pomppaa joku läskipylly twerkkivideo silmille.
Tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Eri naiset. Ne, jotka eivät tykkää, että pidetään seksiobjekteina, eivät pyri sellaisiksi.
Pitikö tämäkin erikseen selittää?
Ikävää että pitää naisten olla sellaisia kestoluihuja että keksitään vaikka mitä meriselityksiä ennemmin kuin sanottais asia niinkuin se on.
voiko pienipyllyinen tehdä tätä vai pitääkö olla sellainen löllykkä?
Hamissa on nyt teos jossa heiluu miesten ja naisten takalistot. Menkää kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua twerkkaus on voimaannuttanut ja olen nykyään ylpeämpi kehostani.
Mun pippeli voimaantuu aina kun näkee hyllyvän twerkkipyllyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri naiset. Ne, jotka eivät tykkää, että pidetään seksiobjekteina, eivät pyri sellaisiksi.
Pitikö tämäkin erikseen selittää?
Kuitenki juuri ne pyllyvispaajat selittää olevansa mitä tahansa muuta kuin mitä on.
Sen enempää afrikkalaista kulttuuria tuntematta veikkaan, että twerkkaus on länsimainen näkemys mustista naisista. Ei afrikkalaisten.
Missään muussa mediassa ei ole alistettu tummaa naista niin paljon, kuin länsimaisissa musiikkivideoissa.