harjoittelija-näkijä vähän aikaa linjalla
Kirjoita jotain parin lauseen verran. Olen huono näkijä mutta kokeilen.
Kaikille en välttämättä näe mitään.
Kommentit (55)
Jos alkaa tulla seinä vastaan niin huuda vaan Jeesusta apuun, ap. Mulle alkoi tulla näkemisestä pelkotiloja, näin ja koin kaikenlaista huonoa, olin rauhaton ja turvaton, painajaisia, uhkaa, koko ajan oli sellainen hälinä ympärillä ym. Kun tulin uskoon niin pääsin niistä eroon. Aikansa se näkeminen ja ennustelu oli kivaa, mutta ajan saatossa alkoi tulla huono hedelmä esiin. Ja: mitkään energiahoidot ja enkelihöpölöpö ei sitten auta siihen huonoon oloon (tai hetkeksi ehkä auttaa mutta menee vähän ajan päästä vielä pahemmaksi), vaan ainoastaan Jeesus Kristus auttaa siihen pysyvästi, jos haluaa vapaaksi.
Jätänkö mieheni ja lähden uuden miehen matkaan, vai pysynkö mieheni kanssa ja unohdan uuden miehen? Mitä mä teeeen!
Teinkö oikean ratkaisun irtisanoutuessani ja aloittamalla uudessa paikassa?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:43"]Miltä näet perheeni taloudellisen tilanteen näyttävän?
[/quote]
Jos siinä notkahdusta tulee, niin tulee mutta kaikki tasottuu kyllä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:49"]Teinkö oikean ratkaisun irtisanoutuessani ja aloittamalla uudessa paikassa?
[/quote]
Musta tuntuu että teit oikein.
Mitä tulevaisuus tuo minulle tullessaan?
Joo, harjoitusta tarvitset. Ei näistä jos tai joo tai ei-vastauksista ole kenellekään mitään hyötyä. Saman voi sanoa ihan ystävä jolle asioitaan harmittelee.
Hei hörhelö, miksi hän ajattelee minua vieläkin? Mitä hän sanoisi, jos tietäisi erostani?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:17"]Hei hörhelö, miksi hän ajattelee minua vieläkin? Mitä hän sanoisi, jos tietäisi erostani?
[/quote]
Nauraisi paskasta nauruaan ja ajattelisi että senki parisuhteen se ämmä sai pilattua..
Miten työtilanteeni näkyy tulevaisuudessa?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:39"]Miten työtilanteeni näkyy tulevaisuudessa?
[/quote]
No kohtuullisen synkältä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:48"]Miten töihinpaluuni sujuu?
[/quote]
Jaksat ensimmäiset kolme päivää hienosti. Neljäntenä päivänä sairastamasi alkoholismi nostaa päätään ja haet saikkua sekä lavan siideriä.
Miltä näet perheeni taloudellisen tilanteen näyttävän?