Tapaat deittipalvelussa kiinnostavan naisen/miehen. Selviää, että hänellä on 2 LASTA. Turn on vai turn off?
Tuosta vastaavasta koirakeskustelusta innostuneena!
Voi laittaa perustelut kommentteihin.
Kerro myös, oletko mies vai nainen ja olisiko deittikumppani mies vai nainen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään koirista, ne olis jees. Lasten kanssa en tiedä miten päin olla, ne on liian tyhmiä järkevään keskusteluun eikä niitä saa lyödä edes.
Kiva sentään, että koiria saa lyödä.
Eräs Tinderissä oleva mies sanoi minulle kerran, että joskus hän on viestitellyt naisen kanssa ja vasta siinä vaiheessa tulee ilmi, että naisella on lapsi, vaikka profiilissa ei lue mitään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turn off on lapset naisella. Siinä joituisi mahdollisesti jonkun ex pelimiehen siemeniä elättämään ja kasvattamaan cuck-miehenä ja lisäksi suhdesotku exän kanssa vuoroviikoin ja lapset todennäköisesti eivät hyväksyisi uutta isää. Naisella pitäisi myös kiirettä lapsien kanssa eikä jäisi aikaa seurustelulle.
Tämä + Lapset luultavasti jo 8-19vee. Eli seksi talossa kielettyä. Kaikki aika menee vain duuniin toisten lasten eteen, jotta saa yhen kerran kuukaudessa panna jossain hotellissa vkl.
Huono tuuri, jos ainoa kiinnostava nainen on totaaliyksinhuoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Olen 34.vuotias lapseton nainen ja jos miehellä olisi alle 15-vuotiaita lapsia, olisi se turn off, sillä en edes pidä lapsista, ja olisi suuri riski sille, että mies ujuttaisi minulle hoitovastuun omasta lapsestaan ja mahdollisesti minun pitäisi vielä omista pienistä tuloistani alkaa ostella juttuja toisten ihmisten lapsille.
Täysi-ikäisyyttä lähestyvät lapset eivät haittaa, kun niitä ei tarvitse "hoitaa". Mutta en välttämättä haluaisi edes tavata heitä ainakaan heti.
Oi voi, eihän siinä mene montaa vuotta, kun lapsenlapset tuodaan "ukille" hoitoon. Käytännösä se ukin vaimo joutuu hoitamaan lapset, ukki ehkä hetken potkii lasten kanssa pihalla palloa.
Aika itsekästä, että tähän on vastannut jopa äitejä/isiä, joille kuitenkin kumppanin lapset ovat turn off ja edellyttävät lapsettomuutta. Mielestäni olisi ihan tasapuolista hyväksyä kumppanin lapset, jos itsekin laittaa kumppanin kestämään omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vastasin neutraali, sillä tuo riippuu niin tilanteesta. Kun ikää on jo yli 45, niin voisi olettaa, että mahdollisella deittikumppanilla on myös lapset jo suhteellisen isoja (kuten itsellänikin, kohta täysi-ikäistyvä nuori). Minkään pikkulapsivaiheessa elävän miehen kelkkaan en kyllä lähtisi.
Esim. Tinderissä on kyllä yllättänyt, miten paljon on viisikymppisiä miehiä, joilla on alle 10-vuotiaita lapsia.
N47
Syitä tällaiselle on yhtä monta kuin miehiäkin. Osa ei aiemmin ole löytänyt kumppania, ja osa taas on varsin myöhään havahtunut siihen että haluaakin lapsia.
Nähtävästi on lapsiarki noin vanhoille käynyt rankaksi kun ovat jo eronneetkin?
Riippuu lasten iästä - jos eivät asu kotona, niin ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs Tinderissä oleva mies sanoi minulle kerran, että joskus hän on viestitellyt naisen kanssa ja vasta siinä vaiheessa tulee ilmi, että naisella on lapsi, vaikka profiilissa ei lue mitään siitä.
Käsittääkseni harvalla on maininta lapsista. Mitä ilmeisesti pedofiilien takia? En tiedä, mutta voi sen keskustelun jättää siihen kun asia selviää. Tai mainita omassa profiilissaan etsivänsä vain lapsetonta kumppania.
Ei pe dofiilien, vaan sen takia jotta saisi enemmän matcheja...
En voisi alkaa deittailla yksinhuoltajanaista, koska oon itse lapseton. Joten turn off
M25