Tapaat deittipalvelussa kiinnostavan naisen/miehen. Selviää, että hänellä on 2 LASTA. Turn on vai turn off?
Tuosta vastaavasta koirakeskustelusta innostuneena!
Voi laittaa perustelut kommentteihin.
Kerro myös, oletko mies vai nainen ja olisiko deittikumppani mies vai nainen.
Kommentit (50)
Ei ole kiinnostava jos on lapsia. Tämä on ihan ensimmäinen edellytys, että voisi edes ajatella tutustumista, siis ettei ole lapsia.
Deal breaker, jos puhutaan kotona asuvista lapsesta. En enää alkaisi mihinkään miehen kanssa, jolla on vielä kotona asuvia lapsia. Aikuiset lapset ok.
Itselläni on kaksi pientä lasta enkä halua enempää omia. Näin ollen jos miehellä on jo ennestään lapsia on se vain plussaa. Toisaalta jos olisi lapsirakas mies joka tulisi mun lasten kanssa toimeen eikä silti haluaisi/pystyisi saamaan omia lapsia niin sekin olisi varsin hyvä.
Olen 34.vuotias lapseton nainen ja jos miehellä olisi alle 15-vuotiaita lapsia, olisi se turn off, sillä en edes pidä lapsista, ja olisi suuri riski sille, että mies ujuttaisi minulle hoitovastuun omasta lapsestaan ja mahdollisesti minun pitäisi vielä omista pienistä tuloistani alkaa ostella juttuja toisten ihmisten lapsille.
Täysi-ikäisyyttä lähestyvät lapset eivät haittaa, kun niitä ei tarvitse "hoitaa". Mutta en välttämättä haluaisi edes tavata heitä ainakaan heti.
Turn on ehdottomasti! Hyvä että muille toisinpäin, jää enemmän valikoimaa itselle.
miehille seurustelu naisen kanssa, jolla lapsia, tarkoittaa sitä, että nainen edellyttää, että sitten miesystävän pitää alkaa ostaa juttuja hänen lapsilleen.
Jos mies on ok ja tulisi suhde, niin lapset eivät ole este, mutta sen tulevaisuus riippuisi siitä että a) onko miehellä halua nähdä omia lapsiaan vain kerran vuodessa b) miten lapsia kasvatetaan ja c) monelleko eri naiselle lapsia on. Jos isää ei kiinnosta omat lapset vaikka mainostaa omia lapsiaan, on se turn off, samoiten jos "pennut hyppii silmille ja pöydille", kun myös se jos lapsilla on 5 eri äitiä. Lapset itsessään eivät ole este, koska kuitenkin itsellä toive perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turn off on lapset naisella. Siinä joituisi mahdollisesti jonkun ex pelimiehen siemeniä elättämään ja kasvattamaan cuck-miehenä ja lisäksi suhdesotku exän kanssa vuoroviikoin ja lapset todennäköisesti eivät hyväksyisi uutta isää. Naisella pitäisi myös kiirettä lapsien kanssa eikä jäisi aikaa seurustelulle.
Tämä + Lapset luultavasti jo 8-19vee. Eli seksi talossa kielettyä. Kaikki aika menee vain duuniin toisten lasten eteen, jotta saa yhen kerran kuukaudessa panna jossain hotellissa vkl.
Hmm..jännä juttu, mutta me pannaan kyllä kotona 3-4krt viikossa. Ja minulla on yksi lapsi, mies lapseton. Se on ihan siitä kiinni, miten järjestää asiat.
Mä vastasin neutraali, sillä tuo riippuu niin tilanteesta. Kun ikää on jo yli 45, niin voisi olettaa, että mahdollisella deittikumppanilla on myös lapset jo suhteellisen isoja (kuten itsellänikin, kohta täysi-ikäistyvä nuori). Minkään pikkulapsivaiheessa elävän miehen kelkkaan en kyllä lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, en jatkaisi tutustumista mieheen, jos tällä olisi lapsia.
Olen lapseton mies eikä minuakaan kiinnostaisin mikään isäpuolen rooli. Semmoinen suhde olisi helppo pitää tuttavuusasteella ja haluan muutenkin välttää tarpeettomia ihmissuhdesotkuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä vastasin neutraali, sillä tuo riippuu niin tilanteesta. Kun ikää on jo yli 45, niin voisi olettaa, että mahdollisella deittikumppanilla on myös lapset jo suhteellisen isoja (kuten itsellänikin, kohta täysi-ikäistyvä nuori). Minkään pikkulapsivaiheessa elävän miehen kelkkaan en kyllä lähtisi.
Esim. Tinderissä on kyllä yllättänyt, miten paljon on viisikymppisiä miehiä, joilla on alle 10-vuotiaita lapsia.
N47
"Erikoistilanteessa" voisi käydä, jos ovat aikuisia. Omia muksuja en ole halunnut tuottaa tähän "onnenmaahan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Tinderissä on kyllä yllättänyt, miten paljon on viisikymppisiä miehiä, joilla on alle 10-vuotiaita lapsia.
N47
Syitä tällaiselle on yhtä monta kuin miehiäkin. Osa ei aiemmin ole löytänyt kumppania, ja osa taas on varsin myöhään havahtunut siihen että haluaakin lapsia.
Vastasin että neutraali. Itselläni on lapsia, mutta silti mieluiten toivoisin lapsetonta kumppania. Mutta eivät ne lapset estekään ole. Uusperhettä tosin en halua perustaa enkä muuttaa yhteen, eli tällaisia suurperheitä toivovat eivät ole minun juttuni.
housuissas sulla on turn off, ihme "turn off big deal"! spämmi taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Jos saa vaikka 45:nä muksun, voi muksu menettää toisen vanhempansa n. 3 kymppisenä. Maamme sukeltaessa keskim. elinikä kääntyy myös laskuun.
Olen nainen ja vapaaehtoisesti lapseton. En halua puolisoa, jolla on lapsia – edes aikuisia lapsia. En tosin pyöri deittipalveluissa. Mieheni on vapaaehtoisesti lapseton myös ja näin on enemmän kuin hyvä.
Tottakai se on turn off, koska se pitää sisällään sian säkissä eli muuttuvan tekijän, joka SAATTAA vaikeuttaa suhdetta. Mutta mahdollisesti myös ei vaikeuta.
Sama homma vaikka vaikean anopin kanssa tai kenen tahansa muun henkilön, joka on läheinen sille puolisolle ja vaikuttaa elämään.
Iso turn off. Sivusta seurannut niitä suhdesotkuja joita syntyy tuosta ja häiriintyneistä ex-muijista (ai niin bio-äidit) ja lapatossumiehistä jotka eivät osaa lapsiaan hoitaa vaan odottavat uuden kumppanin ottavan vieraista lapsista vastuun. Hyi yök.