Saako salaliittoöyhöttäjään laittaa välit poikki vaikka olisi ollut aiemmin hyvä ystävä?
Persoona on nimittäin muuttunut sellaiseksi että ei enää samaksi ihmiseksi tunnusta. Jutut sitä luokkaa että ei voi tavata kuin rokottamattomia koska rokotetut säteilee niin että tulee näppylöitä ja päänsärkyä. Haistaa myös vastaantulevista onko rokotuksia vai ei. Rokotetut haisee kuulemma pesuaineelta.
Kommentit (11)
Miksi ei vaan voi hyväksyä että ihmiset ajattelee asioista eri tavalla
Voi.
Laittaisin itsekin mutta kyseinen öyhöttöjä oma isä
Tietysti saa. En minäkään viitsi kuunnella koronhysteerikkojen vouhottamista. Palataan asiaan, kun rauhoittuvat.
Itsepä määrittelet sen, millainen ystävä olet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama tilanne kuin ap:lla. Hyväksyn kyllä, että ystäväni ajattelee asioista eri tavalla kuin minä, juurikin koronan ja rokotuksen suhteen. En silti jaksa kuunnella sitä öyhötystä joten en pidä yhteyttä. Nämä kaksi asiaa eivät sulje toisiaan pois.
Kuka niitä jaksaa kuunnella. Ihan turhaa yrittää edes vastata jotain. Hukkaan heitettyä energiaa ja saa pahimmillaan vain kaikenlaista törkyä niskaansa. Yhtä raskasta seuraa kuin jotkut lahkolaiset.
Voi suoraan sanoa, että kiitti mulle riitti toi sun jatkuva jankkaaminen.
OHO... tulipas rankkaa tekstiä toiseen ketjuun... huh, huh... mistä näitä mielikuvia oikein syntyy... muuta kuin NATO-aiheesta???
Ranska on täynnä ihmisiä, joilla 'venäläisiä' juuria... sitten on se porukka, joka lähti Ranskasta jopa juuri ennen vallankumousta siellä ja päätyi Venäjälle... se Venäjän ulkomaalainen yläluokka... sitten on sitä porukkaa joka päätyi Ranskaan kun tuli Venäjällä vallankumous... monet ovat sukulaisia keskenään... ja Venäjällä oli noita Englannin kuningashuoneen sukulaisia, joita Englanti ei halunnut vastaanottaa vallankumouksen jaloista, koska pelkäsi, että sitten vallankumous tulee Englantiinkin...
Kulkaas täällä Euroopassa menevät juuret niin sikin sokin ja ristiin rastiin että enää ei tiedetä kuka on kuka ja mikä on mitä... Tämä on nyt niin vaarallista puuhaa, että oksat pois... JOSPA NYT HOIDETTAISIIN IHAN VAIN TÄMÄ SUOMI KUN TÄÄLLÄ ON ILMENNYT NIIN VALTAVASTI ONGELMAA AIKA YLLÄTTÄEN... tämä Suomi, jonka me tunnemme ja jonka kielen me kaikki toivottavasti hallitsemme... ja annetaan noiden muiden maiden hoitaa noita omia sotkujaan...
Meillä ei ole mitään haettavaa Euroopasta muuta kuin hienoja rakennuksia, jos haluaisimme tuoda niiden mallit tänne... Se mitä meillä taitaa olla täällä Suomessa on sellaista, mitä ei taidakaan olla missään muualla Euroopassa... ja sitä meidän ei kannata antaa pois ja pilata tuolla n k länsimaisen demokratian hapatus-mallilla...
Nyt pyörii johtoasemissa näköjään paljon sellaista porukkaa, että jos heiltä viedään puolueensa heille antama (mukamas) 'valta' niin heillä ei olekaan yhtään mitään millä ylläpitää asemaansa ja mitä tarjota 'alamaisilleen'... ja ateismi kukoistaa ja tarjoavat naisillemmekin pelkkää kakkareikää... ja tämäkin on vaarallista... ja ainakin tämä porukka on se, joka ei ymmärrä, että Suomen ei kuulu sekaantua mihinkään vaan pysyä kaiken ulkopuolella puolueettomana... ehkäpä Suomi puolueettomana maana voisi saada jopa välittäjän ja ainakin kaikista korkeimman TUOMARIN roolin maailman riidoissa ja kahakoissa... Tämän korkeimman tuomarin aseman olette luovuttamassa pois kun laitatte nimenne paperiin, että juu minä haluan NATOon... mutta toisaalta tämä porukka, joka voi pian menettää valtansa, on sellaista, että se haluaa ITSELLEEN TURVAA NATON SOTILAISTA... niinpä voimme pian täällä nähdä tilanteen, että meitä kansalaisia valvoo täällä NATOn sotilaat ihan kaduilla aivan kuin eläisimme vankilassa... ja johtotorneissa istuvat sitten nämä meidän tämänhetkiset päättäjät ja johtajat, jotka vieneet meidät NATOon, ja elävät kakkareikäelämäänsä pitäen meitä muita paikassa, joka on muuttunut entistä hirveämmäksi vankilaksi ja mielisairaalan suljetuksi osastoksi... Tämmöseen hirveeseen tilanteeseen tarvitaan huumeita, viinaa ja lääkkeitä, sillä sitä ei muuten kukaan kestä... ja noilla aineilla voimme sitten tuhota ja tappaa itsemme jos haluamme... mutta kun enää ei missään ole mitään mieltä, niin ihan sama... EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA... EVVK...
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt vain ajattelisikin itsekseen niillä kuuluisilla erinomaisilla aivoillaan, mutta kun sitä pitää toitottaa sitä pelastuksen ilosanomaa jokaiselle. Ei riitä edes lähipiiri, vaan sometetaan hulluna muualta kopsattua tarinaa. Päättömiä juttuja järestään.
En ole laittanut, mä ymmärrän että jotkut vaan pelkää ja saa hysterian vähän kaikesta, yks pelkää että rokote tappaa ja toinen taas kuolee jos ei oo maskia. Oon kuunnellut heitä, mutta en lähde itse mukaan juttuu. Ihan oon tän pari vuotta elänyt kun ennenkin..
Saa. Jos jonkun seura ei nappaa, ei pitäisi jäädä näyttelemään kaveria, jos ei ole. Tai et tunne hyväksi olla kaverina. Joku muu ymmärtää häntä.
Saako? Ihan oikeastiko kysyt lupaa?
Tottakai saa. Saat laittaa ne välit poikki ihan mistä tahansa syystä haluat.
Slaaliittoöyhötys on erittäin hyvä syy jopa.