OFFICIAL! Martina ja Hengenpelastajat!
Kommentit (45)
Suvi on niiiiiiin karsee! Sekä ulkoisesti että luonteeltaan. Ei sitä vissii haluttu pudottaa ku tuo viihdearvoa.
Tykkään Ritasta ja Evestä. Eli vanhimmista ja tod.näk. tylsimmistä kilpailijoista :D
Mä tykkään myös Ritasta. Suvi on kamala. Amandaa luulin ihan ok järkeväksi, mutta ilmeisesti ne on jotain bestiksiä Suvin kanssa niin eihän sekään sitten kovin järkevä voi olla. Ärsyttää noi ketkä yrittää tahallaan saada draamaa aikaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 09:00"]Mä tykkään myös Ritasta. Suvi on kamala. Amandaa luulin ihan ok järkeväksi, mutta ilmeisesti ne on jotain bestiksiä Suvin kanssa niin eihän sekään sitten kovin järkevä voi olla. Ärsyttää noi ketkä yrittää tahallaan saada draamaa aikaiseksi.
[/quote]
Niin siis Suvi yrittää. Jäänyt 15-vuotiaan tasolle. Hyi helvetti että inhoan sitä
Mä jopa jollain tavalla pidin Suvista, ennen tätä ohjelmaa. Mutta enää en voi sanoa samaa.
Viihdearvon perusteella kai se edelleen sai jäädä mukaan, mut ehdottomasti ois joutanut pois ennen Kristinaa.
Toivottavasti Rita tai Eve vie voiton, ehdottomasti parhaimmat kilpailijat.
Rita täysin ylivoimainen suosikki, 2. Eve. Tässä järjestyksessä ehkä julkisuuden perusteella myös ainoat puolisovaihtoehdot vakituiseen suhteeseen. Sänkyhommiin kelpais kaikki ehkä Suvia lukuunottamatta. T: M36
Tiedättehän Ladies of London-realitysarjan? Siinä on se vaalea polkkatukkainen britti Caroline ja hänen veljen vaimo on brunette Sophie joka on joskus mukana bileissä. Minun mielestä tässä Sophiessa ja Suvissa on jotain samaa näköä, mutta Sophie on naisellisemman ja luonnollisemman näköinen, etenkin telkkarissa.
http://okhereisthesituation.com/wp-content/uploads/2015/08/stanbury.jpg
Toki Suvi voisi myös olla tuollainen pehmeämmän, naisellisemman ja luonnollisemman näköinen, mutta tuo Martinan sarjassa nähtävä "muovilookki" on hänen oma valintansa.
Tässä vielä tuo äskeinen Sophie, hiukset kauniit, hoidetut ja kiiltävät eikä mikään tekotukka-takkukasa
http://mybaba.com/wp-content/uploads/2015/09/Screen-Shot-2014-11-21-at-22.00.11.png
Kiinnostaisi kumman Hunksin kans Amanda siell heiluttelee peittoa. Entä Suvi?!
Ja niin Suvi ekas jaksos sanoi, ettei sekaantuis kumpaankaan Hunksiin ku ovat Tepon tuttuja.. Eipä!!! :D
Onko kukaan koskaan kuullut sen ihme peppu-missin puhuvan mitään?Varsinkaan henkilökohtaisesti kameralle?
Toissaviikon jaksossa rupesin inttämään poikakaverilleni,että sinne on otettu joku uusi kilpailija kesken kaiken.En ollut muistanut koko eukon olemassaoloa.
Eiks toi peppu-missi siinä mainoksessa, ja seuraavssa jaksossa, puolustele sen vessassa käyntiä? "Siis mä käyn vessassa kusella!.. " Vai?
Joo, Suvi näyttää hurjan kamalalta. Sillä on muuten yllättävän huono perse verrattuna muihin (ja muutenkin huono) ja ottaen huomioon miten 'hyvin' muuten panostaa itseensä.
Pidän Evestä paljon. Normaali nainen ja luulen, että jatkaa kisassa pitkälle... Belindasta pidän, koska olen seurannut netissä ennen ohjelmaa.. Telkkarissa pitää pientä showta, kai, tai sitten vaan on ryhmässä erilainen. Silti, toivon että myös hän pärjää pitkälle.
Kiakki muut on aika lailla tissibimboja.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:14"]Onko kukaan koskaan kuullut sen ihme peppu-missin puhuvan mitään?Varsinkaan henkilökohtaisesti kameralle?
Toissaviikon jaksossa rupesin inttämään poikakaverilleni,että sinne on otettu joku uusi kilpailija kesken kaiken.En ollut muistanut koko eukon olemassaoloa.
[/quote]
Hei mä olin kans unohtanu sen peppumimmin kokonaan!! On sen verran rauhallinen ilmeisesti eikä luo draamaa, ni ei saa ruutuaikaakaan.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:50"]
Millä tavalla silikonitissit ja -peput liittyvät hengenpelastustaitoihin? Ulkonäkö?
[/quote]
Kelluuko silikoni vai painuuko pohjaan, jos kelluu, niin siinä tapauksessa on eduksi.
Seuraa seuraa! Miks ihmees Suvi-transu ei tippunu!?