Mitä mieltä olisit jos sun ex lähettäis sulle tällaisen viestin? :D
Jos sun ex lähettäis sulle yhtäkkiä näin: Moi *nimesi*! Nyt ei tarvi räntäsateessa värjötellä. Kesämekkoa päälle ja sassiin ;)
Mitä ajattelisit ja mitä vastaisit? Mistä edes tulee mieleen lähettää tuollainen viesti?
Kommentit (40)
Hän muistaa, kun valitit hänelle kyllästymiseen asti, miten kurjaa ja synkkää on ja aina sataa ja palelee.
Ällöä, minun pukeutumistani eivät miehet määräile. Varsinkaan eksät.
Luultavasti lähettänyt vahingossa väärälle henkilölle.
Todennäköisesti olisi tarkoitettu jollekin toiselle!
Ajattelin että lähettänyt väärään numeroon. Minulle ei lähettäisi noin ystävällissävyistä viestiä.
Vastaisin, että nyt tuli viesti väärälle henkilölle.
Laittautuisin sieväksi ja odottaisin että tapaamme ja menemme ulos syömään ?
Ei hän kirjoittaisi noin. Epäilisin, ettei ole aivan kunnossa ja kyselisin vointia.
Kylmät väreet leviäis ja ajattelisin, mitä pahaa mä sille tein, kun haluaa vielä haudan takaa alkaa kummittelemaan.
Sitä mieltä että seillä se mt-tapaus taass yrittää saada jotain reaktiota aikaan.
Niin, ja en tietenkään vastaisi mitään, kun olen jo vuosia sitten ilmoittanut hänestä poliisille, ja hänellä on lähestymiskieltokin.
Ei ole mahdollista, olisin eksän estänyt heti eron tultua.
Vastaisin että onhan mulla noita kivoja mekkoja, mutta varmaan meinasit lähettää jollekin toiselle naiselle tän viestin. Ollaan hyvissä ja lämpimissä väleissä.
Jättäisin noteeraamatta kuten kaikki muutkin viestit.
Kuullostaa joltain kännisen bensalenkkarin läpänheitolta, ajattelisin että onneksi tajusin erota
Selvästikin exällä on uusi kiikarissa jolle viestittelee.
Riippuu exästä tykkäisinkö viestistä mutta vastaisin joka tapauksessa jotain.
Tässähän sanottiin että viestissä mainittiin sun nimi, niin ei kai se nyt sillon kellekään muulle oo tarkotettu? Ellei sit jollekin saman nimiselle
Vastaisin, että mitä yrität sanoo?
Nauraisin ja ajattelisin että joku auringonpistos iskenyt häneen