Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmahäät 2022 OFFICIAL

Vierailija
04.04.2022 |

Jakso 1 nyt telkkarissa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1412)

Vierailija
221/1412 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perun puheeni. Positiivista on, että menivät kauniissa kirkossa naimisiin. Hetken ajan oli lainattua tyylikkyyttä ja syvällistä merkitystä näissäkin juhlissa.

Vierailija
222/1412 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat oli ihan pariskunnan näköiset, ei nyt ehkä omaan makuuni, mutta pääasia että vaikuttivat itse tyytyväisiltä.

Sulhanen olisi voinut jättää panojutut pois, mutta iso plussa siitä että kirosanoja ei kuultu. Oli näissä silti enemmän tyyliä kuin siinä morsiamessa joka jossain jaksossa kiljui omalle peilikuvalleen " vi**u mä olen kaunis!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1412 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin aluksi että on hurjan näköinen pariskunta, mutta uskalsivat olla ihan omia persooniaan! oli kyllä tosi symppis pariskunta ja selvästi ihan rakastuneet ❤️ Onnea heille!

Vierailija
224/1412 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttävämpi jakso tämä oli kuin ne perus prinsessaleikkihäät. Ei niitä tusinahäitä jaksa katsella enää yhtäkään

Vierailija
225/1412 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän meille on tarjolla ensi viikolla?

Vierailija
226/1412 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma oli kyllä vähän "junttipöyröö" mutta hauska sellainen. Kirsi oli mukava, hänen  goottivivahteisesta pukeutumistyylistään tulee mieleen eräs opiskelukaverini vuonna 2005. :)

Vierailija
227/1412 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaalisen käsittämättömän hirvittävän tyhmää, rivoa, mautonta ja kaikin puolin ihan kamalaa.

Katson juuri ihan sattumalta enkä usko silmiäni. Enkä voi lopettaakaan, koska en voi uskoa todeksi. Siis ihan kuin katsoisi sivusta hirvittävää tulipaloa tms onnettomuutta.

Ei minusta tällaisia ihmisiä saisi hyväksikäyttää katsojalukujen toivossa. En keksi mitään positiivista sanottavaa.

Ota pääsi pois pers**stäs ni helpottaa.

Vierailija
228/1412 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis TÄMÄ on näiden ihmisrukkien elämän tähtihetki...

IhmisRUKKI🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
229/1412 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis TÄMÄ on näiden ihmisrukkien elämän tähtihetki...

IhmisRUKKI🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Naurahdin samaa, aika erikoinen mielikuva tuli tästä...

Vierailija
230/1412 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltiltähän tuo mies vaikuttaa, vähän velikulta. Lämpimämpi mies kuin moni muu, joka ei sano kaikkea mitä ajattelee ääneen (mutta osoittautuu sitten kusipääksi). Nainen on lempeä ja rauhallinen. Hyvin toisilleen sopiva pari. Pakkoko sitä aina on kaikkia toisia miellyttää.

Mieluummin minä tätä katson kuin niitä tusinahäitä, joissa stressataan itkuun sakka hääkatoksen hörselöitä ja valitaan tuntikaupalla oikeita teemaan sopivia lautasliinoja.

Totta. Olivat välittömiä ihmisiä, erityisesti mies. Nainen taas vaikutti hieman autismin kirjoon kuuluvalta.

Vierailija
231/1412 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko morsian raskaana? Ihan kuin olisi somasti maha pyöristynyt.

vanheneminen riippuu geeneistä

Olen yli 50 vuotias hoikka kaunotar= VOITTANUT GEENILOTOSSA.

Se vaatii myös uhrauksia

Jos olisin ruma vetäisin kaksin käsin pitsaa ja karkkia.

Riittää kun oot mieleltäs ruma.

Olen etuoikeutettu..mutta pidän myös itsestäni huolta.

Harmittaako se sinua?

Vierailija
232/1412 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja ja Andrij häät...... Voi voi, olipa noloa käytöstä morsiamelta kirkossa, ilmehtimistä ja mielenosoitusta ja naurunpyrskähdyksiä.....onnea vaan heille 🤔

Vierailija
233/1412 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen jakson hääparista voi olla montaa mieltä, mutta tässä kiteytyi se, mikä tässä elämässä on kaikkein tärkeintä: se, että saa rakastaa ja olla rakastettu. Rakkaudella on korjaava ja eheyttävä voima. Kaikkea hyvää heille!

Vierailija
234/1412 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen jakson hääparista voi olla montaa mieltä, mutta tässä kiteytyi se, mikä tässä elämässä on kaikkein tärkeintä: se, että saa rakastaa ja olla rakastettu. Rakkaudella on korjaava ja eheyttävä voima. Kaikkea hyvää heille!

Tämä rakkaus on kestänyt 3kk (?) ja sitten naimisiin. Tuossa kohtaa ollaan vielä ensihuumassa joka kohta loppuu ja aletaan näkemään toinen sellaisena kuin hän on, ei vaaleanpunaisten lasien läpi. 

Epäilen että nyt kiihkeänä roihuava rakkaus ei tule kestämään. Mies on ollut 9x kihloissa ja kihlaukset lienee purkautuneet, kun morsiot kyllästyneet miehen käytökseen. 

Leikin varjolla vinkumiseen, kun joutuu kantamaan  jotakin ostospussia, kun hääkamoja ostetaan.  Jaksaa valittaa, kuin pikkulapsi,  kun joutuu kävelemään muutaman sata metriä johonkin kaupppan. Aika kovalla/ihmeen narisevalla äänellä valittaa koko ajan jostakin, vaikkakin puoliksi leikillään. Morsian antaa nyt noiden marinoiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta miten kauan jaksaa noin suhtautua?

Mies ei käyttäydy kuten aikuinen , vaan ihme pelleilyä koko ajan, vähän lapsellista touhua miehen puolelta.

Ja häihin pitäisi saada pontikkaa.....

Vierailija
235/1412 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatana. Kaiken kyllä kruunasi alttarille tallustelu Star Wars -musan tahtiin.

Vierailija
236/1412 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja ja Andrij… hieman oudot vibat miehestä. Juhlapuheissa puhutaan että mies ei ole oikeasti paha, saattaa sanoa suuttuessaan pahasti ja että suhteessa räiskyy. Ennen alttarille menoa äyskäsee että älä puhu mulle. Morsian hieman lapsellisen olonen. Ilme vakava omissa häissä ja kikattelee alttarilla. En toki tiedä johtuuko kameroista ja onko vain jännitystä.

Vierailija
237/1412 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jakso meinas alkuun järkyttää, mutta olikin ihan symppis. Äidillä on lapualainen mies ja nauratti että on kyllä ihan samanlainen kuin Jorma mutta ilman noita seksipuheita :D

Vierailija
238/1412 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää on joku pohjanmaalaisten miesten tapa vitsin varjolla valittaa, kun alkaa sitä tai kun itse joutuu tätä. Jatkuva väsyneiden puujalka vitsien ja seksistisien vitsien viljely, pikkupoikamainen kuumeilu sellaisessa asetelmassa että nainen tuntee itsensä äidiksi enemmän kuin muuksi. Jotkut tykkää. Minä en. Yhtään.

Vierailija
239/1412 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tää on joku pohjanmaalaisten miesten tapa vitsin varjolla valittaa, kun alkaa sitä tai kun itse joutuu tätä. Jatkuva väsyneiden puujalka vitsien ja seksistisien vitsien viljely, pikkupoikamainen kuumeilu sellaisessa asetelmassa että nainen tuntee itsensä äidiksi enemmän kuin muuksi. Jotkut tykkää. Minä en. Yhtään.

Siis kujeilu ei kuumeilu

Vierailija
240/1412 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

veetee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä