Tämä palsta vie elämänilon ja uskon parempaan huomiseen :(
Enkä saa mitään aikaiseksi, kun jään silti tänne roikkumaan...
Kommentit (38)
Todellakin avauksessa puhuin palstasta ihan kokonaisuutena, onhan tämä ollut tällainen koukuttava/masentava/viihdyttävä aina. Enkä tilannut tuota ensimmäistä feministeistä ja mokuttajista ulisijaa ketjuun, kiitos vaan. Oon korviani myöten täynnä koko aihetta JOTA SPÄMMÄTÄÄN ABOUT JOKA KETJUUN.
- ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:31"]Täällä olevat feministit, monikultturistit ja muut fasistis-henkiset vapaan yhteiskunnan viholliset saavat minutkin kovin kyyniseksi ihmisen suhteen.
[/quote]
Kyllä, onhan se pelottavaa kun valkoista heteromiestä taas uhataan.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:09"]
[/quote]
Mulla ihan sama tilanne :( Olen kauhuissani pakolaismääristä, heidän mukanaan tuomista mahdollisista ongelmista,
hallituksen leikkauksista, ja nekään ei riitä kun jos pakolaiset saavat jäädä ja tuotattavat vielä koko sukunsa tänne... ja millä se maksetaan
Minua surettaaa kaikki ne oikeat pakolaiset, lapset, äidit, vanhukset, naiset jotka joutuvat jäämään niihin oikeasti sotaisiin ja kauheisiin maihin, joissa heille tehdään pahaa...
sitten elintaso pakolaiset vie kaiken energian auttajista ja koko euroopasta.'Toki varmasti nyt joukossa on muutamia oikeasti hädäässä olevia, mutta kutne nyt ollaan n ähty ja kuultu niin suurin osa tulee ihan muualta
kaikki tuo ahdistaa....
[/quote]Joo, ja nyt kivasti sitten hommabotti yrittää TUOTA SAMAA SPÄMMIÄ vähän eri tavalla muotoiltuna ujuttaa tännekin. Hv vaan sullekin.
- ap
[/quote]
Olet luonnehäiriöinen, se on ongelmasi. Kukaan ei pakota sinua avaamaan hommabottien ketjuja, joita on muutama prosentti palstan sisällöstä. Mutta et ilmeisesti pysty pysymään niistä pois. Avaat ketjuja, sitten närkästyt, kun on ihmisiä, jotka ajattelevat eri tavalla kuin sinä. Sitten, sen sijaan että hyväksyisit eriäviä mielipiteitä, niin tuohdut siitä, etteivät kaikki näe maailmaa kuin sinä, ja tuohtuneena ilmiannat vääriä mielipiteitä ja vaadit niiden poistamista. Sitten aloitat ketjun, jossa itket, kuinka hommabotit ovat pilanneet foorumin. Vika on sinun ja kaltaistesi omassa päässä. Keskenkasvuisia naislapsia, joista ei ole elämään vapaan yhteiskunnan täysivertaisina jäseninä, jotka suosivat vapauden sijaan konformismia, sensuuria ja omiin rajattuihin näkemyksiin sisäänkäpertymistä. Varttukaa aikuisiksi, ettei rupea epäilyttämään, että naisissa ryhmänä on jotain psyykkistä vikaa suhteessa vapaan yhteiskunnan lainalaisuuksiin ja toimivuuteen.
[/quote]
En ole ap, enkä mä avaa hompanssien ketjuja, mutta näkyy se jatkuva spämmäys täällä kuitenkin. Ja ne tunkevat kaikkiin muihinkin ketjuihin.
Mua ei haittaa, että on ihmisiä, jotka ajattelevat eri tavalla kuin minä, mutta propagoimisesta ajattelen jo ihan eri tavalla. Ja muuten, mä en ainakaan saanut avauksesta sitä käsitystä, että ap olisi puhunut vain hompansseista, kunhan sattui niin, että tähänkin ketjuihin tuli sitä rummutusta.
Tuohon naislätinään en nyt jaksa puuttua, se tuntuu jo liikaa siltä, niin kuin työntäisi kätensä kylmenneeseen paskaan.
[/quote]
Haha, tuo lopun metafora on kyllä niin osuva. :D Kiitos tästä. - ei ap mutta samanmielinen
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:31"]
Täällä olevat feministit, monikultturistit ja muut fasistis-henkiset vapaan yhteiskunnan viholliset saavat minutkin kovin kyyniseksi ihmisen suhteen.
[/quote]Just sun kaltaiset tyypit on vieneet viimeisimmänkin ilon koko palstasta. Kiitti ei-mistään.
- ap
[/quote]
Kyllä, kyllä, kyllä - juuri noin! Ap, on meitä samanhenkisiä täällä muitakin. Lohduttaako yhtään?
[/quote]
Vahingossa alapeukutin! Täällä kanssa samanhenkinen.
Viranomaisten tulisi sulkea AV-palsta kansanterveyttä edistävänä toimenpiteenä.
N28v + 1v
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:07"]
Viranomaisten tulisi sulkea AV-palsta kansanterveyttä edistävänä toimenpiteenä.
N28v + 1v
[/quote]Ei voi, loppuisi lääketehtailta mielialalääkebisnes Suomessa.
musta tämä ei ole edes kovinkaan hyvä, Iltalehden foorumi ja suomi24 paljon parempia
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:55"]
[/quote]
Mulla ihan sama tilanne :( Olen kauhuissani pakolaismääristä, heidän mukanaan tuomista mahdollisista ongelmista,
hallituksen leikkauksista, ja nekään ei riitä kun jos pakolaiset saavat jäädä ja tuotattavat vielä koko sukunsa tänne... ja millä se maksetaan
Minua surettaaa kaikki ne oikeat pakolaiset, lapset, äidit, vanhukset, naiset jotka joutuvat jäämään niihin oikeasti sotaisiin ja kauheisiin maihin, joissa heille tehdään pahaa...
sitten elintaso pakolaiset vie kaiken energian auttajista ja koko euroopasta.'Toki varmasti nyt joukossa on muutamia oikeasti hädäässä olevia, mutta kutne nyt ollaan n ähty ja kuultu niin suurin osa tulee ihan muualta
kaikki tuo ahdistaa....
[/quote]Joo, ja nyt kivasti sitten hommabotti yrittää TUOTA SAMAA SPÄMMIÄ vähän eri tavalla muotoiltuna ujuttaa tännekin. Hv vaan sullekin.
- ap
[/quote]
Olet luonnehäiriöinen, se on ongelmasi. Kukaan ei pakota sinua avaamaan hommabottien ketjuja, joita on muutama prosentti palstan sisällöstä. Mutta et ilmeisesti pysty pysymään niistä pois. Avaat ketjuja, sitten närkästyt, kun on ihmisiä, jotka ajattelevat eri tavalla kuin sinä. Sitten, sen sijaan että hyväksyisit eriäviä mielipiteitä, niin tuohdut siitä, etteivät kaikki näe maailmaa kuin sinä, ja tuohtuneena ilmiannat vääriä mielipiteitä ja vaadit niiden poistamista. Sitten aloitat ketjun, jossa itket, kuinka hommabotit ovat pilanneet foorumin. Vika on sinun ja kaltaistesi omassa päässä. Keskenkasvuisia naislapsia, joista ei ole elämään vapaan yhteiskunnan täysivertaisina jäseninä, jotka suosivat vapauden sijaan konformismia, sensuuria ja omiin rajattuihin näkemyksiin sisäänkäpertymistä. Varttukaa aikuisiksi, ettei rupea epäilyttämään, että naisissa ryhmänä on jotain psyykkistä vikaa suhteessa vapaan yhteiskunnan lainalaisuuksiin ja toimivuuteen.
[/quote]
en tiedä edes mikä on tuoa hommabotit ?
Enkä ole vaatinut yhdenkään ketjun tai edes yhdenkään vastauksen poistamista täällä.
Olne vastustanut sensuuria, etenkin sitä mitä tällä palstalla juurikin on esiintynyt, eli kaikki vähänkin negatiivista sävyä sisältävät pakolaisketjut lähtee heti, ja monesti on lähtenyt ihan vaaan vaikka on ollut täysin asiallisia ketjuja.
Joten en ymmärrä miten minusta saa tuollaisen kuvan ?
Itse olen aina ollut auttamassa ja auttanutkin ihmisiä, niin läheisiä kuin vieraitakin, ammattini on ihmsten auttamine.
Oikeudenmukaisuus on ollut aina tarkein arvoni, jonka mukaan olen toiminut.
Ihan ylisesti hyväksytyoissä lehdissäkin on ollut kirjoituksia, kuinka pakolaisten joukoista on löytynyt rikollisia, ja maista joissa ei edes sodita
mielestäni sen saa ja voi sanoa ääneen, heitä ei tulisi vastaanottaa,
paikat tulisi antaa oikeassa hädässä oleville, heitä tulisi leireiltä kuljettaa turvallisesti kohde maihin, jotka on ennealta sovittu ja heitä ollaan vastassa,
ei näin, että marssitaan useam turvallisen euroopan maan lävitse ja ihan vaaditaan itse mikä maa on paras ja sielläkin kohde minne halutaan,
oikeassa hädässä oleva olisi onnellinen peastumisestaan, ja ottaisi kaiken vastaan ilolla ja onnellisena, ei heittelisi annettuja ruokisa maahan jne
eli mietihän nyt itse minka kuvan annat itsestäsi ?
Vapautta, joo kelle on kelle ei
jokaisen tulee tehdä osansa yhteiskunnassa, ei saa jäädä makoilemaan ja nauttimaan vain eduista, on myös vastattava odotuksiin, esim opettelemalla maan kieltä , tapoja ,kulttuuria jne ja kunnioitettava sitä vaikka itse uskoisi asioista toisin.
Itse kunniotan ihmsiä olivat he sitten mitä uskontokuntaa tahansa, tai ilman uskoa, köyhiä tai rikkaita jne
Rikollisuutta en hyväksy enkä pahuutta, enkä epäoikeudenmukaisuuttaa jne
aihe on todella laaja
nyt sii minua ahdistaa, kuten ap aloituksesaan kertoo
ahdistaa kuten kerroin viestissäni, kaikki nämä rajut muutokset,
sekö tekee minusta mielestäsi huonon ?
[/quote]
kaikki tuo ahdistaa....
[/quote]
Sama juttu :( Olen ollut viime aikoina ihan masentunut ja lamaantunut. Itse asiassa aloitin siitä aiemmin ketjunkin, joka poistettiin, mikä tuntui käsittämättömältä - ei saa enää edes sanoa masentuvansa uutisista?
Mutta masentuisin kyllä ilman tätä palstaakin, sillä luen Guardianin kommenttiketjuja. Siellä on pääosin fiksuja, koulutettuja ja liberaaleja kommentoijia eikä mitään paikallisia hommafoorumibotteja tai Daily Mail -väkeä. Mutta kun "vihervasuri"-lehdenkin kommenttiketjut alkavat täyttyä fiksuista ihmisistä, jotka kokevat tilanteen kaoottisena ja suurena uhkana Euroopalle, niin siitä näkee, että tilanne oikeasti ON paha.
En tiedä mitä pitäisi tehdä, ilmeisesti lakata seuraamasta uutisia kokonaan. Ei minusta ainakaan näin pahasti ahdistuneena ole tälle maailmalle mitään hyötyä.
Ap:lle tosin sanoisin, että tämä palsta oli minulle aikasyöppö ja aivojen mädättäjä jo aiemminkin. Ennen vaaleja kyllästyin totaalisti hommafoorumitrolleihin, ja sitä ennen onnistuin jo muutaman kerran vieroittamaan itseni tästä palstasta, kun kyllästyin iänikuiseen tyhjänpäiväiseen provoiluun aiheesta jos toisesta. Mutta sitten palasin aina takaisin. Toivottavasti nyt saan itseni revittyä täältä kokonaan irti, vaikka nyt ahdistaakin todellisuus eikä hommafoorumitrollit. Pakko saada jotenkin elämä - ja normaali ajatusmaailma - takaisin.
Mun käyttö on huomattavasti vähentynyt noiden mamu-keskustelujen ja Sovinististen aloitusten myötä, mikä on erittäin hyvä juttu. :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:59"]
[/quote]
kaikki tuo ahdistaa....
- ap
[/quote]
[/quote]Oot varmasti kiva tyyppi ♥ Muistathan kirjoittaa seuraavaan ketjuun siitä, kuinka tietyt etnisen ryhmän edustajat on niin kauheita sovinisteja ja naisvihaajia. Sähän et oo.
- ap
[/quote]
Sinä aloitit tämän keskustelun valittamalla, kuinka paskoja ovat ihmiset, jotka ajattelevat kanssasi eri tavoin ja haistatit heille vittua. Tämä on valitusviestisi suoristettuna ja Hv muunnettuna sanoiksi, joita noilla kirjaimilla tarkoitit.
Pitäisikö tässä nöyrtyä ja pyytää anteeksi herkältä prinsessalta, jonka olemassaoloa on loukannut olemalla eri mieltä oleva ihminen?
Näkemys siitä, että naisilla on miehiä suurempia vaikeuksia mielipiteenvapauden suhteen ei ole naisvihaa, kuten kunniaväkivalta on, vaan neutraali vuosien aikana syntynyt havainto, jonka paikkansa pitävyydestä olen hyvin varma. Naiset paljon miehiä herkemmin vaativat sensuuria ja heitä "loukkaavien" mielipiteiden poistoa. Eihän täällä voi keskustella feminismistä, ei nuorten naisten masennuksesta, ei islamista, ei Laasasesta, ei markkina-arvoteoriasta, ei sukupuolirooleista, ei parivalintakriteereistä, ei laihduttamisesta, ei mistään tällaisesta ja sadasta muusta aiheesta, ettei joukko palstan naislapsia ole valittamassa isoin joukoin, että väärät mielipiteet pitää poistaa. Eikä palstan suuri naisten ehemmistö ääntään nosta mielipiteenvapautta puolustaakseen. Tällaista ilmiötä ei nää miesvaltaisilla foorumeilla. Täälläkin sananvapautta puolustaneista aloituksista todennäköisesti lähes jokainen miesten tekemä.
Nämä ovat aika pitkälle faktoja. Tällä ei ole mitään tekemistä naisvihan kanssa. Ne ovat havaintoja. Päinvastoin on naisista välittämistä olla huolestunut siitä, että nykynaiseus on erkaantumassa sivistyksen kantavista arvoista jonkinlaiseen uhri-identiteetilliseen valittamiseen ja sisäänkäpertymiseen ja uskonnon kaltaiseen naiiviin haihatteluun, joka on lopulta yhteiskunnallisesti todella merkittävä uhkatekijä. Katso maailmaa suoraan kohden nainen, ja hyväksy sen erilaisuus, variaatio ja moniäänisyys, rosoisuus ja todellisuus. Mitä sinä pelkäät, nainen, mikä sinun ongelmasi on eriävien mielipiteiden, todellisuuden todellisuuden suhteen? Kerro. Perustele. Yritetään keskustella asiasta. Eikö? No niin oletinkin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:44"]
[/quote]
kaikki tuo ahdistaa....
- ap
[/quote]
Minä en ole ko foorumilla enkä botti ja minua huolettaa nuo samat asiat. Itseäni masentaa tässä palstassa juurikin se, kun täällä lytätään ihmisten huolet. Tottakai normaali ihminen on huolestunut maailman tapahtumista! Ja sitten leimataan rasistiksi.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:59"]
[/quote]
kaikki tuo ahdistaa....
- ap
[/quote]
[/quote]Oot varmasti kiva tyyppi ♥ Muistathan kirjoittaa seuraavaan ketjuun siitä, kuinka tietyt etnisen ryhmän edustajat on niin kauheita sovinisteja ja naisvihaajia. Sähän et oo.
- ap
[/quote]
Sinä aloitit tämän keskustelun valittamalla, kuinka paskoja ovat ihmiset, jotka ajattelevat kanssasi eri tavoin ja haistatit heille vittua. Tämä on valitusviestisi suoristettuna ja Hv muunnettuna sanoiksi, joita noilla kirjaimilla tarkoitit.
Pitäisikö tässä nöyrtyä ja pyytää anteeksi herkältä prinsessalta, jonka olemassaoloa on loukannut olemalla eri mieltä oleva ihminen?
Näkemys siitä, että naisilla on miehiä suurempia vaikeuksia mielipiteenvapauden suhteen ei ole naisvihaa, kuten kunniaväkivalta on, vaan neutraali vuosien aikana syntynyt havainto, jonka paikkansa pitävyydestä olen hyvin varma. Naiset paljon miehiä herkemmin vaativat sensuuria ja heitä "loukkaavien" mielipiteiden poistoa. Eihän täällä voi keskustella feminismistä, ei nuorten naisten masennuksesta, ei islamista, ei Laasasesta, ei markkina-arvoteoriasta, ei sukupuolirooleista, ei parivalintakriteereistä, ei laihduttamisesta, ei mistään tällaisesta ja sadasta muusta aiheesta, ettei joukko palstan naislapsia ole valittamassa isoin joukoin, että väärät mielipiteet pitää poistaa. Eikä palstan suuri naisten ehemmistö ääntään nosta mielipiteenvapautta puolustaakseen. Tällaista ilmiötä ei nää miesvaltaisilla foorumeilla. Täälläkin sananvapautta puolustaneista aloituksista todennäköisesti lähes jokainen miesten tekemä.
Nämä ovat aika pitkälle faktoja. Tällä ei ole mitään tekemistä naisvihan kanssa. Ne ovat havaintoja. Päinvastoin on naisista välittämistä olla huolestunut siitä, että nykynaiseus on erkaantumassa sivistyksen kantavista arvoista jonkinlaiseen uhri-identiteetilliseen valittamiseen ja sisäänkäpertymiseen ja uskonnon kaltaiseen naiiviin haihatteluun, joka on lopulta yhteiskunnallisesti todella merkittävä uhkatekijä. Katso maailmaa suoraan kohden nainen, ja hyväksy sen erilaisuus, variaatio ja moniäänisyys, rosoisuus ja todellisuus. Mitä sinä pelkäät, nainen, mikä sinun ongelmasi on eriävien mielipiteiden, todellisuuden todellisuuden suhteen? Kerro. Perustele. Yritetään keskustella asiasta. Eikö? No niin oletinkin.
[/quote]
Sinun kanssasi ei voi keskustella, kun en edes ymmärrä kenelle puhut ja osoitat asiasi.
Itse et tunnu ymmärtävän että joku on kanssasi erimieltä,
et näytä ymmärtävän, että joku ahdistuu
täällä on kuten voit luke muitakin ahdistuneita ja pelokkaita, kuten tulla yllä usempikin kirjoittaa'ja todellakin vasemmistoliiton Niinistökin kirjoittelee facessa todella hyviä kirjoituksia samoista uhkista ja haittavaikutuksista, joita hallituksen leikkaukset ja sekä pakolaiset tuovat tullessaan, siinäpä vielä leikkaukset koulutuksisata, ja muut suunnitellut leikkaukset
tosiasia on, että mamme on menossa alaspäin, rahat ei riitä, pian köyhällistö on suuri joukko,
mistä työtä, kun ei ole nytjään monelle
millä hoidetaan sairaat, vanhukset ?
jne
eikö sinusta ole aihetta huoleen ?
ikävä toisasia on, että moni asiantuntijakin jo kirjoittelee mediassa huolestaan, jotka ovat samat kuin itselläni
On tällä palstalla myös paljon kivoja ja fiksuja ihmisiä. Se pääsee joskus unohtumaan.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:30"]On tällä palstalla myös paljon kivoja ja fiksuja ihmisiä. Se pääsee joskus unohtumaan.
[/quote]
Jep. Ja itsekin olen välillä huomannut, että anonyymina helposti tulisi sanottua asiat paljon negatiivisempaan sävyyn kuin yleensä, ja jos lukee paljon ns. ääriaineksen tekstejä niin omatkin mielipiteet tuppaa kärjistymään.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:12"]Katso maailmaa suoraan kohden mies, ja hyväksy sen erilaisuus, variaatio ja moniäänisyys, rosoisuus ja todellisuus.
[/quote]Korjasin kommenttisi.
Sama juttu. Täällä tulee vain kaikille paha mieli. Olen miettinyt etten tule tänne enää.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:54"]
[/quote]
kaikki tuo ahdistaa....
- ap
[/quote]
AP en ymmärtänyt vastauksestasi mitään. Mitä tuo kaikki tarkoittaa ?
[/quote]No se tarkoittaa sitä, että oon lukenut aika monta "olen nainen/suvakki/homo/lesbo/transsukupuolinen/feministi/sirkushevonen ja olen huolissani tilanteesta"-ketjua, kyllä ne jo tunnistaa.
Perään tulee aina tämä "en ymmärrä mitä sanot, tämä on ensimmäinen viestini aiheesta"-kommentti. Blablablablablaa.