Kysymys, te joilla luomut alapääkarvat
Ikäsi?
Miksi et ajele karvoitusta?
Mitä miehesi on tästä mieltä?
Pidät karvojasi kauniina/naisellisina?
JOS aikoisit pettää miestäsi, sheivaisitko posliiksi kun et tietäisi mitä toinen mies tykkäisi luomupehkosta?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:00"]Ikäsi?
Miksi et ajele karvoitusta?
Mitä miehesi on tästä mieltä?
Pidät karvojasi kauniina/naisellisina?
JOS aikoisit pettää miestäsi, sheivaisitko posliiksi kun et tietäisi mitä toinen mies tykkäisi luomupehkosta?
[/quote]
27 vuotta.
En näe ajelua tarpeellisena.
Ei ole miestä eikä naista, eikä muunkaanlaista kumppania. Ajelisin, jos olisi, koska oraaliset hommat on niin mukavampia. Ei posliinia enää kuitenkaan. Kutiaa, eikä näytä musta kivalta.
Pidän karvoja maskuliinisina, ja tykkään siitä. Olen maskuliininen ja ylpeä siitä.
Hahaa, jonkin aika sitten löysin suihkussa karvan, joka oli 13 cm pitkä. Se oli jo jotain.
Minun miehelläni on karvaisen tussun fetissi. Hassua, että en voi paljastunisen pelossa ajellakaan vaikka salarakas kuinka haluaisi ja minä itsekin.
En ajele kuin uimahalliin tai -rannalle ettei pilkota. Korkeintaan jos menisin naimisiin, saattaisin yllättää sulhon hääyönä posliinilla. Mutta vain sen kerran, koska oma mukavuudenhaluni menee edelle ja karvankasvukin on turhan nopeaa.
40 v. Pientä siistimistä korkeintaan. Tosin rehottavaa pehkoa ei ole ollut koskaan, kun karvat kasvavat nätisti kapealla alueella luonnostaan. Pidän karvoituksestani ja niin miehetkin. En ajaisi muiden mieliksi kaikkia karvoja koko ajan (jo terveys- ja mukavuussyistä). :)
Viihdyn luomuna, ja vaaleana ei karvoitukseni ole voimakasta vaan hentoa ja naisellista, miehet tykkää, tulen olemaan luonnollinen koko ikäni.
37v
Siistin joskus vähän reunoja ja lyhentelen muualta. Joskus edellisessä suhteessa kokeilin posliinia, mutta se oli kutittava ja hankala ylläpitää.
Miehen mielestä on ihan yksi lysti, mitä karvoilleni teen, paitsi täysposliinista hän ei pidä.
En ole missään aikeissa pettää miestäni, mutta noin teoriassa en ajelisi. Ei ole ikinä ennenkään ollut eka kerralla posliinia ja aina on kelvannut. Ylipäätään en ole ikknä tavannut miestä, jolle karvat olisivat joku ongelma.
En aja karvoja perästä enkä pimpasta. Naisen hormonaaliset tuoksut välittyvät paremmin miehille, kun runsas karvoitus on tallella.
42 v. Ja ajelen hieman laitoja. En tiedä, miksi ajelisin, kun olin nuori, ei kukaan ajellut. Eikä mies ole koskaan valittanut. En pettäisi, mutta jos jäisin esim leskeksi, en lähtisi uuteen suhteeseen miehen kanssa, joka kaipaa jotain muuta, kuin mitä olen.