177cm/75kg, haukkukaa rehellisesti
Oon työttömyyden (ja sitä seuranneen passivoitumisen myötä) lihonnut 8kg.
Oon ihan kamala läskimörsseli, mut en saa itseäni niskasta kiinni.
Haluan vanhoihin mittoihin, koska ei mulka oo ees varaa ostaa isompia vaatteita :D oon käyttänyt nyt paljon hameita jne, koska farkut ei mahdu enää päälle....
Auttakaa
Kommentit (12)
Olen itse 170/68 ja ihannepainossani. Kaikki rasva on mennyt rintoihin ja takapuoleen, mutta esimerkiksi vatsassani ei ole mitään ylimääräistä. Siksi hieman vaikeaa suhtautua kriittisesti, mutta jokaisella on tietysti oma ruumiinrakenteensa. Jos et viihdy painossasi niin eihän siinä muu auta kuin laihduttamaan. Tsemppiä. Ja olet ihana olit minkä painoinen vain:)
Okei. Olen 177 cm ja 78 kg, olenko ap:n mielestä läskimörsseli? Mites vielä painavammat?
Voi yhyy. Olen 182cm/80kg ja hyvin pyyhkii tämän painoisenakin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:06"]
Olen itse 170/68 ja ihannepainossani. Kaikki rasva on mennyt rintoihin ja takapuoleen, mutta esimerkiksi vatsassani ei ole mitään ylimääräistä. Siksi hieman vaikeaa suhtautua kriittisesti, mutta jokaisella on tietysti oma ruumiinrakenteensa. Jos et viihdy painossasi niin eihän siinä muu auta kuin laihduttamaan. Tsemppiä. Ja olet ihana olit minkä painoinen vain:)
[/quote]
Minusta kuulostat hieman pönäkältä, et ihannepainoiselta. Olen itse 173cm ja painoin viimeisilläni raskaana 70kg.
Riippuu täysin sun vartalonmallista. Jos et ole tyytyväinen, laihduta. Mä olen myös 175cm pitkä ja painan 70kg. Just hyvä. Olen myös painanut (ihan aikuisiällä) 57kg ja olin pelkkää luuta ja nahkaa. Täysin anorektikon näköinen :(
Oot liian laiha. Haluaisin hieman muodokkaamman naisen. T.mies
Ap tässä. Vartaloltani olen tiimalasi, mutta nyt vyötöröä ei meinaa nähdä, varmaan 4kg tullut vatsaan ja loput käsivarsiin, reisiin jne.
Haluan laihtua vanhoihin mittoihini, koska nyt on tukala olla, ja vaatteet ei mahdu päälle. Halvempaa laihtua, kuin uudistaa koko vaatekaappi.
Muiden paino/ulkonäkö ei hetkauta mua, mutta mietin miten minua lihavammat näkevät itsensä, jos ovat silti tyytyväisiä.
Painoindeksin perusteella oot normaalipainon ylärajoilla, ymmärrän kyllä jos haluat vanhoihin mittoihin takaisin. Kokeile vaikka karppaamista?
Minä olen 173 cm ja viimeisilläni raskaana, nyt 73 kg ja olo kamala. :( Onneksi nämä kilot lähtee pian ja nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:21"]Minä olen 173 cm ja viimeisilläni raskaana, nyt 73 kg ja olo kamala. :( Onneksi nämä kilot lähtee pian ja nopeasti.
[/quote]
Niimpä :) tavoitteeni on 68kg, joka on täysin normaalipaino, ja siinä mun on hyvä olla :)
Minä olen 178 cm ja olin tuon panoisena parhaimman näköisenä. Olen kylläkin ruumiinrakenteeltani roteva jos se selittäisin, joka kyllä on sekin osittain ällöttävää. Haluaisin olla sirompi mutta näillä mennään mitä on annettu. Olin lihonut tuosta yli 85-kiloiseksi ja nyt raskaana paino noussut 90 kiloon. Se vasta oksettavaa onkin, raskauskin vielä melko alussa. :( Kyllä se tässä on läskimörsseli jos jossakin.
Yksi asia millä voi pidemmät ihmiset lohduttautua on se, että painoindeksi vääristää epäsuotuisumpaan suuntaan pitkillä ihmisillä, lyhyillä päinvastoin. http://yle.fi/uutiset/laske_uusi_painoindeksisi_taalta/6476582
Olet normaalipainoinen, joten ei mitään hätää. Lihomisen pysäyttäminen on tärkeämpää kuin laihtuminen.