Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan nainut ympärileikatun miehen kanssa, kokemuksia?? :)

Vierailija
04.10.2006 |

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on valmistettu ja käytetty kolme miljardia esinahatonta dildoa. Kuitenkin vasta nyt on keksitty lisätä siihen se osa, joka tuottaa nautintoa: NAHKA :-)

Vierailija
102/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä ainakin olen esittänyt lähinnä niitten eroja. ELi onko lyhyt vai pitkä nahka. Kuka nyt sen perusteella miehen valitsee. Ite tykkään siitä että pää näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni, että käypäs pesulla... ja tietää jo siitä, mitä odotettavissa on. Mitäs tossa nyt on ihmeellist? En minäkään anna ukkoni nuolla jalkoväliä ilman esipesua.

Vierailija:

leikatun vehkeen voi napata suuhun ex tempore, ilman pesuja. Kyllä vaan, eikä haise eikä maistu pahalle. Oman pimppani pesen aina ennen suuseksin saamista, ellen ole sitten muutamaa tuntia aiemmin pessyt. Mutta ihan kiva, ettei miehen tarvi peseskellä.

Vierailija
104/111 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikea uskoa että leikatun voin mielellään ottaa suuhun vaikka olis pesty viimeks eilen?

Mulla on kokemusta molemmista ja puhtaudessa leikattu voittaa (minun kokemuksen mukaan). Eli maistuu puhtaammalle jopa suihkun jälkeen.

Muiden mielipide saa olla mitä vain, mutta se ei tee meidän leikattuja parempana pitävien mielipiteistä valetta. Leikkaamatonkin voi maistua hyvältä, se ei tässä ole pointti. Mutta jos et ole maistanut leikkaamatonta, kuinka voit väittää ettei se voisi olla puhtaamman makuinen?

Vierailija
105/111 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on otettu suihin esim. ravintolaillan päätteeksi vaikka ei ole suihkussa käyty. Kaunishan tuo leikattu on leikkaamattomaan verrattuna, mutta ei nyt niin ylivertianen kuin tässä ketjussa väitetään : )

Vierailija
106/111 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuhun vielä senkin jälkeen, kun se on muhinut 2 viikkoa metsäleirillä samoissa kalsareissa heinäkuun helteillä, eikä ole päässyt peseytymään normaalisti. Olen tämän todennut omakohtaisesti, kun mieheni tuli intistä suoraan leiriltä lomille. En malttanut odottaa edes peseytymistä. Varmasti muilla pojilla oli melkoiset " sissijuustot" tuliaisina, mutta ei mun miehellä. Vaikuttaa siltä, että leikatulla on myös ns. kassihikeä vähemmän. Ainakaan siis kahdessa viikossa ei häiritsevästi ollut aromeja kertynyt.

Vierailija
107/111 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mikään ruumiinosa ei maistu tai haise hyvältä likaisena, se lienee selvää. Pointtihan tässä on se, että jos olisi pakko ottaa suuhun esim 12 tuntia pesemättömänä ollut penis, kannattaisi valita ympärileikattu. Tämä on ihan miehen logiikkaa :)

Vierailija
108/111 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en edes imisi omaa peukaloani jos kädet on ollut 8 tuntia pesemättä.

Vierailija
109/111 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mä silti voin kullin suuhun ottaa vaikka olis ollut 24 tuntia pesemättä. Ensinnäkin se on normaalisti (ainakin mun miehelläni) hyvin suojassa puhtaissa alushousuissa eikä sillä kosketella mitään. Eli en mä laita sormiani suuhun yleisesti ottaen ollenkaan, sillä juuri kädet on se joka pöpöjä levittää. En ole kuullut kenenkään saaneen mahatautia likaisesta kullista, mutta likaisista sormista kylläkin.

Että tais edellinen vastaaja ollakin varsin fiksu :)

Vierailija
110/111 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivele jatkuvasti kehonsa aukkoja(nenää, korvia, anusta jne.), joten sormet saattavat joillakin olla melko puhtaat.

Vierailija:

minä en edes imisi omaa peukaloani jos kädet on ollut 8 tuntia pesemättä.

Vierailija
111/111 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan yhden tapauksen enkä siinä mitään erityistä huomannut. Miehet kavereista kaksi on ympleikattu juhannuksena huomasin ;) Tekee se ulkonäköä paremmaksi. Söpöjä kikuleita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän