Vanha äitini kertoi, että hän söi nuorena vain puolikkaan perunan ja pysyi näin hoikana. Kai sen perunan kanssa oli lihaa.
Juu itse syön kolme keskikokoista perunaa lihan kanssa. Entä te?
Kommentit (17)
Lihominen johtuu vain ja ainoastaan liiasta syömisestä.MOT
Puolikkaalla perunalla päivässä ei yksinkertaisesti vain pärjää. Kuolee pois. Taitaa äitisi vähän liioitella.
Mun äiti söi puolikkaan omenan päivittäin ja pysyi hoikkana. Itse syön kokonaisen omenan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla äiti kertoi että söi vain yhden puolukan että pysyi hoikkana. Hän olikin nuorena todella hoikka. Minulla menee desi puolukoita puuron kera.
Minun äiti kertoi, että hengäisi kaksi kertaa päivässä ilmaa, että pysyi hoikkana. Hän olikin nuorena todella hoikka. Minä hengitän koko päivän.
Ne vaan did the hustle all day every day, kyllä siinä hoikkana pysyy.
Mutsi joi tilkan vettä päivässä. Minä sentään kokonaisen lasillisen. Olen hoikka!
Molempiin suuntiin hiihti kouluun ylämäkeen 10 km, kesät talvet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla äiti kertoi että söi vain yhden puolukan että pysyi hoikkana. Hän olikin nuorena todella hoikka. Minulla menee desi puolukoita puuron kera.
Minun äiti kertoi, että hengäisi kaksi kertaa päivässä ilmaa, että pysyi hoikkana. Hän olikin nuorena todella hoikka. Minä hengitän koko päivän.
Hengittäminen polttaa rasvaa. Rasvaa haihtuu hengittämällä. Liikkuessa solut kuluttavat energiaa ja loppu rasvasta jotenkin höyrystyy
Minun äiti sanoi aina laittavansa puunkaarnaa taikinaan, jotta tulisi halvempaa. Sitten sen suoli petti ja kuoli ja haudattiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vain uloshengitän. Sisään en ole hengittänyt sitten rippikoulun. Langanlaiha olen.
Vierailija kirjoitti:
Puolikkaalla perunalla päivässä ei yksinkertaisesti vain pärjää. Kuolee pois. Taitaa äitisi vähän liioitella.
Sivusta kirjoitan. Oletko sama joka kirjoitti lauhdutusketjussa, että olen ok pärjännyt vaikean unettomuuteni kanssa. Nukun ihan oikeasti 1-3 tuntia yössä, pätkissä. Joskus harvoin 4h. Tuo puolikas peruna on todennäköisesti liioittelua, mutta kaipa niitä pieniruokaisiakin ihmisiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kirjoitan. Oletko sama joka kirjoitti lauhdutusketjussa, että olen ok pärjännyt vaikean unettomuuteni kanssa. Nukun ihan oikeasti 1-3 tuntia yössä, pätkissä. Joskus harvoin 4h. Tuo puolikas peruna on todennäköisesti liioittelua, mutta kaipa niitä pieniruokaisiakin ihmisiä on.
Ennen epätoivoisia unettomuuden hoitokeinoja nukuin yhteen pötköön 2-3 tuntia noin. Jopa 'normaalin' yönkin hyvin harvoin.
Kyllä varmasti pysyy hoikkana jos koko nuoruutensa aikana ei syö mitään muuta kuin yhden puolikkaan perunan.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti söi puolikkaan omenan päivittäin ja pysyi hoikkana. Itse syön kokonaisen omenan joka päivä.
Mahdat olla melkoisen vantterassa kunnossa.
Minun äitini sanoi että hän on vain kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla tuloksena oli lapsi.