Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan nainut ympärileikatun miehen kanssa, kokemuksia?? :)

Vierailija
04.10.2006 |

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin tumputtaminen tuntuu ihan hyvältä. Ihan pakko ei ole tumputtaa hiekkapaperi kädessä. Tota eturauhasjuttua en kyllä ihan tajunnut. Onkohan sulla jäänyt terveysopin tunteja väliin? Ei se esinahka eturauhasen ympärillä vissiin ole..

Vierailija
82/111 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein jo vastasit itse kysymykseesi.

Jos sinulta näkyy normaalisti puolet terskasta (niin minullakin muuten :) niin ympärileikatulla se voi olla 2 senttiä lyhempi. Meinaatko että et pystyisi vetämään käteen jos sun esinahka olisi pari senttiä lyhempi? Kyllä mä ainakin. Tää oli mun pointti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aukko yleissivistyksessä? Tarpeeksi usein tapahtuva eturauhasen tyhjennys vähentää eturauhassyövän riskiä. Tumputtaminen on siis terveellistä. Esinahallisella on helpompi tumputtaa. Leikattu saattaa tarvita liukastetta.

Vierailija:

Tota eturauhasjuttua en kyllä ihan tajunnut. Onkohan sulla jäänyt terveysopin tunteja väliin? Ei se esinahka eturauhasen ympärillä vissiin ole..

Vierailija
84/111 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ajeltua, jos ei ole ylimääräisiä nahkoja roikkumassa varressa.

Vierailija:

Ja vielä kun saisi kaikki karvat ajeltua!

Vierailija
85/111 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on oiva peli ilman nahkaakin, eipähän ole mitään juustonkerääjää eikä tarvii koko ajan kesken hommien sitä kiskoa millon minnekkin;D

Ja suuseksi on vallankin ihanaa..

Vierailija
86/111 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa naurettu jo monena iltana näitä juttuja :)

Oletteko te ihan tosissaan?

Siis jos olet leikkaamaton ja väität ettei leikattu voi tumputtaa. Mihin tietosi perustuu?

Mitä tuohon syöpään tulee, niin tutkimus sanoo että leikatulla on pienempi riski sairastua syöpään, mutta toisaalta leikkauksen vaikutus tai vaikuttamattomuus on niin pieni ettei leikkaamattomillakaan ole huolta. Eli riskit on jossain muualla.

Niin ja sanottakoon että olen nainen eikä minua ole leikattu, eli en ole kovasti vastaan enkä puolesta kun ei henk. koht. kosketa mua.

Naisena toki soisin kaikkien olevan leikattuja kun se on tutkitusti naiselle parempi, mutta en silti ole poikiani leikannut enkä miestäni sen perusteella valinnut.

Vierailija
87/111 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai esinahkasyöpään? Varmaan ei sairastu niin helposti, kun ei ole esinahkaa, hehe.

Vierailija:

Mitä tuohon syöpään tulee, niin tutkimus sanoo että leikatulla on pienempi riski sairastua syöpään

Vierailija
88/111 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten karvat pitää valohoitaa veks. Se on naiselle kaikista paras. Mut en mä sitä sano, et jos nyt jollain on esinahkaa ja karvaa, niin kyl sekin ny ihan paremman puutteessa tai silleen - jos miehellä vaan on vaik rahaa tai jotain. Mut niinku noin periaattees sil ei o merkitystä, mut on se leikattu karvaton vaan tosi magee. Ja esteettisistä syistä genitaaliläväri kans, sekin on naiselle paras, siis ihan pakko!

Vierailija
89/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt esinahka ei voi olla hyvä. Kaikki muut ovat väärässä :D

Ihan paras ketju!

Vierailija
90/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta ku koko heppi pois vaan. ei tule penissyöpää sen jälkeen. eikä ole hygienia ongelmia.

Vierailija
91/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en viitsi... Yritän sen sijaan parantaa katkeran miehen mieltä.

Miehet ovat näköjään yllättävän herkkänahkaisia. Tämähän on seksipalsta, eikö niin? Siksi täällä puhutaan siitä, mikä näyttää hyvältä, kiihottaa, auttaa saamaan orgasmin, mistä haaveilee, mitä fantasioita jne. Seksiin kuuluu tunteita, mutta myös fyysistä ja visuaalista kontaktia. Siksi täällä puhutaan vaikkapa hygieniasta, muodoista, läskistä, karvoista jne.

31 vuoden kokemus on osoittanut, että näitä asioita ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. Eihän tässä kukaan sinua arvostele, vaan asioita! Etsi omat hyvät puolesi, kehitä itseäsi siten kuin persoonaasi sopii, niin paikkasi maailmassa löytyy.

Terve itsetunto on hyvän seksin peruspilari. Minulla on kaksi kaveria, joilla on mielestäni helevetin isot mulkut. Uskotko, että on paljon helpompi vitsailla saunassa kokoerosta ihan avoimesti, kuin katkeroitua omaan heikkouteen? En ikinä vaihtaisi omia vahvuuksiani kummankaan kaverin penikseen! Olen erittäin hyvä (ellen täydellinen) näinkin ;-)

Vierailija
92/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluun kans ymmärtää teitä kaikkii ja teidän kömpelöit kommenttei. Mä ymmärrän että teillä on älyllisii ja fyysisiikin rajoitteita, mutta hei yrittäkää. mä rakastan teitä kaikkii teidän puutteistanne huolimatta mutta hei naiset, älkää ottako itseenne jos mä kerron totuuksii. Mun näkemykset ja kokemukset omaava ihminen ei vaan kertakaikkiaan pysty kirjoittamaan alle oman tasonsa ja siksi meidän keskinäinen ymmärrys voi olla vaikeeta. Mut yrittäkää oppia mitä kaikkee seksiin kuuluu. Siitä voi harjoittelemalla saa todella paljon irti vaikka ei tietenkään samalla tasolla kuin minä. Elä, yritä, kehity. Anna itselles tilaisuus! Ole avarakatseinen. Sä voit vielä päästä tähän tilanteeseen ja nautti elämäst. :DD

Mut hei kirjoitelkaa kuiteskin jatkossakin kaikkee, vaikka se vaikeeta varmaan onkin. Mä yritän alentuu samalle tasolle ja ymmärtää :DDDDD

Vierailija:

Miehet ovat näköjään yllättävän herkkänahkaisia. Tämähän on seksipalsta, eikö niin? Siksi täällä puhutaan siitä, mikä näyttää hyvältä, kiihottaa, auttaa saamaan orgasmin, mistä haaveilee, mitä fantasioita jne. Seksiin kuuluu tunteita, mutta myös fyysistä ja visuaalista kontaktia. Siksi täällä puhutaan vaikkapa hygieniasta, muodoista, läskistä, karvoista jne.

31 vuoden kokemus on osoittanut, että näitä asioita ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. Eihän tässä kukaan sinua arvostele, vaan asioita! Etsi omat hyvät puolesi, kehitä itseäsi siten kuin persoonaasi sopii, niin paikkasi maailmassa löytyy.

Terve itsetunto on hyvän seksin peruspilari. Minulla on kaksi kaveria, joilla on mielestäni helevetin isot mulkut. Uskotko, että on paljon helpompi vitsailla saunassa kokoerosta ihan avoimesti, kuin katkeroitua omaan heikkouteen? En ikinä vaihtaisi omia vahvuuksiani kummankaan kaverin penikseen! Olen erittäin hyvä (ellen täydellinen) näinkin ;-)

Vierailija
93/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kannata ottaa kaikkia kommentteja ihan tosissaan... relaa vähän. Kivasti jäsennellyn tekstin olet tosin saanut aikaiseksi

*tsemppihymiö*

Vierailija
94/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon kans yrittäny niinku snaijata tätä hei, et kaikki erilaisii mut kaikki samanarvosii. Et vaik ootki vajaa, nii hei, kato tuotat niinku positiivista valoa ympärille! Cool!

Vierailija
95/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmissa miessuhteissa (lyhyissä) on aina ollut kumi välissä. Nykyisellä miehellä on esinahka mallia roikkuva tuppi, mutta ei se ole minua haitannut. Olipa suuseksiä tai ei, mieheni kyllä käy ihan omatoimisesti huuhtaisemassa kalunsa ja vähän muutakin ennen kuin tarjoaa sitä mulle käsiteltäväksi.

Mulla ei siis ollut mitään varsinaista pointtia tähän esinahkakesuksteluun. Ehkä siinä tapauksessa kannattaa ottaa liiat nahat pois, jos siitä aiheutuu jotain haittaa. Jotain tarkoitusta varten esinahka varmaan on, kun se kerran kaikilla pojilla syntyjään on. En jaksa uskoa, että tarkoitus on sen (uskonnollinen?) poistoleikkaustoimenpide.

Vierailija
96/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sää ett normaali

Vierailija
97/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos anoppi oli huora ennän tuleeko vaimokin ?

Vierailija
98/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitä jos anoppi oli houra ennen tuleeko x vaimokin houra?

Vierailija
99/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten huomanneet että Dildot on kaikki leikattuja? Kyllä se leikattu on siis naiselle parempi, olkoon miehet mitä mieltä vaan :-)

Vierailija
100/111 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et tiedä. Laitapa googleen " foreskin dildo"

esim. " gives a smoother and more pleasurable movement while the Foreskin Dildo is moving inside of you" Eli taas päästään siihen, että leikkaamaton on parempi.

Vierailija:

Oletteko muuten huomanneet että Dildot on kaikki leikattuja? Kyllä se leikattu on siis naiselle parempi, olkoon miehet mitä mieltä vaan :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme