Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan nainut ympärileikatun miehen kanssa, kokemuksia?? :)

Vierailija
04.10.2006 |

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimitaan satunnaisotoksella 10 ympärileikattua ja 10 leikkaamatonta miestä. Pestään kaikki samalla tavalla samalla saippualla klo 07:00. Poimitaan satunnaisotoksella 10 naista. Klo 20:00 jokainen nainen maistaa jokaisen miehen penistä, ja valitsee vaikka 3 parhaan makuista vehjettä.

Sinun on nyt pakko lyödä vetoa 1000 euron panoksella. Kumman puolesta sijoitat rahasi?

a) Ympärileikattuja valitaan eniten

b) Leikkaamattomia valitaan eniten

Lääkärit veikkaavat a:ta, mutta sinähän voit tietää asiasta enemmän. ja viedä heidän rahansa :)

Vierailija
42/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen logiikan mukaan tehty pelletutkimus lähtee siitä naisten suihin tungetaan 13 tuntia pesemättömänä olleita kulleja, josta ei alunperinkään ollut edes kysymys ja jota ei kukaan järkevä mies edes yritä, joten ei ansaitse kommenttia koko esimerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haise eikä maistu pahalle. Mukavaahan se ex tempore suuseksi on! Toisin päin ei tosin onnistu, haluan aina pestä pimppini ennen kuin mies nuolee, vaikka mies taas nuolisi vähemmänkin puunattua :)

Vierailija
44/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko kokemusta asiasta?

Minä ainakin voin sanoa että naisena olen molempia kokeillut, sillä meillä harrastetaan joskus ex-temppore seksiä. Ja siksi voin sanoa että se leikattu maistuu paremmalle. Maistuu puhtaalle vielä seuraavana päivänäkin.

Miksi se on miesten vaikea ottaa komentteja naisilta vaikka itse kommentoivat hyvin sulavasti että mikä kuppikoko on naisella paras? Se että yleisesti miehet pitää isoista rinnoista ei hetkauta mua vaikka mulla onkin a-kuppi. En väitä että a-kuppi on varmasti parempi kun ei roiku ja lölly. Hyväksyn sen että visuaalisesti on paremman näköistä kun on isompi, mutta itsetuntoni pysyy silti hyvänä. Tiedän että kelpaan miehelleni sellaisena kuin olen vaikka olisi joskus isompia kuppeja käsissään pitänyt. Että voisiko miehet hyväksyä että naiset pitää enemmän leikatuista. Se ei silti vähennä sen leikkaamattoman arvoa yhtään. En minä ainakaan ole koskaan valinnut kumppania tämän seikan vuoksi ja molempia olen ihan innolla suihin ottanut.

Vierailija
45/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki 43 on miehen kirjoittama. Sen avulla yritän osoittaa, että nyt keskustellaan melko yksinkertaisesta asiasta. Yritän myös selvittää, miksi 44 ja moni muu mies vetää hirvittävät herneet tästä aiheesta???

44:lle vielä: Mitä sieltä sinun esinahkasi alta oikein löytyy, jos et uskalla antaa naiselle suihin muuta kuin heti pesun jälkeen? Etkö ole saanut suuta esim autossa, leffateatterissa, baarissa tms.? Vai sanotko aina että " hei oota, käyn ensin huljuttamassa sitä vessan lavuaarissa" ? Ei hyvänen aika... :D

Vierailija
46/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu saa jo aika naurettavia piirteitä. Ensinnäkin, jos minä, esinahkallinen mies kokisin yhtään ongelmaksi, että minulla on esinahka, niin miksi minä en laikkauttaisi sitä pois? Että lopetetaan nyt jo siitä toitottaminen viimeinkin. Sitten sinä kerrot että lääkäreiden mielestä ympärileikattu on puhtaampi. Linkkejä asiaa koskeviin tutkimuksiin, kiitos. Sitten, minä voin kyllä työntää kaluni naisen suuhun vaikka 4 vuotta edellisestä pesusta, jos se sille kelpaa. Maistukoon vaikka kalakukolle. Minä vaan olen kohtelias ja huolehdin hygieniasta noissa tilanteissa, enkä totisesti ole ikinä edes ajatellut sitä minkään esinahkan kannalta. Minä en edes tiennyt että niitä Suomessa edes keneltäkään on leikattu. Ehkä niitä leikataan juuri niiltä joilla on näitä tulehdusongelmia, kaikilla ei ole, esim. minulla. Vai seisooko nämä tämän palstan emännät rivissä imemässä muslimimiesten kulleja aamusta iltaan citykäytävässä? En tiedä eikä kiinnosta. Ja vielä, minulle on ihan ok, vaikka kaikkien Suomen naisten mielestä ympärileikattu maistuu paremmalta. Täällä ei vaan kukaan ole kertonut sille sen parempia perusteita kuin että " olen molempia maistellut ja leikattu oli parempi.." Minäkin olen ajanut niin paskalla mersulla, että yksi ladakin ole parempi. Repikää siitä johtopäätöksiä.

Ja vielä lopuksi: Aivan sama niin kauan kuin minä saan suohinottoja säännöllisesti esinahkani, jonka eestaas liikuttelu muuten tuntuu aivan vitun hyvältä, kanssa. Enkä vielä kertaakaan ole hermostunut koko aiheesta kirjoittaessani.

Vierailija
47/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten osallistut keskusteluun, mouhoat pelletutkimuksesta ja naisen logiikasta, jos et tiedä mistään mitään?

Et ole pitänyt penistä suussasi. Et ole kuullut ympärileikkauksen terveysvaikutuksista. Et (hohhoijaa) ole edes tiennyt, että Suomessa leikataan. ?

No niin, niitä lähteitä:

British Medical Journal on hyvä lehti, helppolukuista kieltä.

www. bmj. com , hae vaikka nimillä Charatan ja Szabo.

Jos osaat vain suomea, Duodecim uutisoi ja arkistoi tutkimuksia kattavasti. http: // www. terveysportti. fi/terveysportti/koti

Sitten on paljon ollut uutisissa keskeneräisiä tutkimuksia HIVstä, esim

http: //oneworld. org/ , hae vaikka sanalla circumcision.

Joka paikassa niitä tutkimustuloksia löytyy, mutta tärkeimpiä ja kiistattomia etuja ovat

- Infektiotautien riski pienenee (myös herpes, jota kantaa melkein jokainen, leviää suuseksissä genitaalialueille)

- Papilloomavirusta esiintyy huomattavasti vähemmän leikatuilla (aiheuttaa naisille kohdunkaulansyövän!!!)

- Papilloomavirus lisää taas penissyövän riskiä

Tuli kirjoitettua aika nopeasti, mutta kysy lisää! Kerron mielelläni.

t. 34/43/47

Vierailija
48/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko esinahka ainoa ihmisen nahka jota ei saa pesemälläkään puhtaaksi?

Vierailija:

Tuli kirjoitettua aika nopeasti, mutta kysy lisää! Kerron mielelläni.

t. 34/43/47

Vierailija
49/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienenä ahtaan esinahan vuoksi. Enää ei kuulemma noita leikkauksia tehdä. Kai se on vähän niin, että jos jotain " puuttuu" niin sitä on vailla. Muistan murrosikäisenä hävenneeni kun kaikilla muilla oli esinahka. Olen aina ollut hieman kateellinen. Niinpä on kiva nähdä, että kateellinen voi olla toisinkin päin.

Vierailija
50/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahaton maistuu aina* hyvälle, esinahallinen yleensä vain hiljattain pestynä. Mikä tässä tiedossa loukkaa sinua, hyvä esinahallinen mies? Olet tehnyt kiitettävää selkoa omasta hygieniastasi ja ymmärrämme kaikki, että tarjoat naisillesi vain puhdasta munaa - pisteet siitä! Mutta sille tosiasialle et voi vaan mitään, että ympärileikattu muna on aina* puhdas ja sikäli naissukupuolen mieleen.

*aina = terveellä miehellä, ei tulehduksia tms., normaalista hygieniasta huolehdittaessa, tyyliin suihkussakäynti vähintään muutama kerta viikossa - turha vetää tähän jotain " ei varmaan maistu hyvälle kuukausikaupalla housuissa muhinut" , ei täällä kukaan minkään luolamiehen kanssa elä

Vierailija
51/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerro kumpi maistuu paremmalle

Viestin 43 esimerkissä laittaisin tonnin likoon A:n puolesta. Perustelut ovat yksinkertaiset, mutta sanon ne kuitenkin: Kuten infektiotutkimukset ovat osoittaneet, ympärileikattu penis on puhtaampi. Lisäksi naisten kommentit tukevat tätä seikkaa. Ja vielä omatkin kokemukseni siten, että aamustondiksessa kunnolla tuulettunut vehje maistuu vaimon mielestä " sunnuntaiaamulta" ja paljon puhtaammalta kuin suoraan housuista. En keksi mitään syytä miksi veikkaisin B-ryhmää.

Vierailija:

Ja onko esinahka ainoa ihmisen nahka jota ei saa pesemälläkään puhtaaksi?

Ei ole. Kyllä sekin puhtaaksi tulee. Luonnollisesti pitkä esinahka vaatii huolellisempaa pesua, koska sen alla hiki, lika ja virtsa pääsee hautomaan.

t. 34/43/47

Vierailija
52/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turta. Hän on naimisissa, ja vaimo kuulemma kyllästynyt maratonhinkutukseen. Ehkä se on silti eri asia, jos leikattu vanhempana? Mene ja tiedä. Omalla siipalla esinahka on, ja mieheni laukeaa helposti, kuitenkaan ei liian helposti, kerkiän kyllä saamaan orkun ;).

Kulli on myöskin aina maistunut hyvälle.

Nahalla tai ilman, tarinoita on yhtä monta.

Vierailija
53/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostakin löytyy tutkimuksia paljon. Ympärileikatut miehet ovat tyytymättömämpiä seksielämäänsä kuin leikkaamattomat. Briteissä tehty tutkimus osoitti, että monella leikatulla on vaikeuksia saada orgasmia erityisesti vanhemmalla iällä. Jenkeissä taas nuorilla urheilijoilla tulee pahoja hankaumia ja puutumisia kun ei ole nahkaa suojana.

En ikinä luopuisi omasta esinahastani, mutta silti on pakko myöntää että ympärileikkaus parantaa hygieniaa (ja naisen kannalta makua :).

t. 53 jne...

Vierailija
54/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei opi edes ulkomaalaisista tutkimuksista, mutta mitäpä tuosta. Lupaan olla enää kyseenalaistamatta tietoa, jonka joku muu esittää totuutena. Sopiiko tämä kaikille?

t. esinahalliset miehet Esa Nahka&Tero Nuppi

Vierailija
55/111 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tämä ei ole tietoa. Naisena et voi ilmeisesti ymmärtää, että esinahkaa voi pitää kahdessa asennossa, " leikatussa" ja " leikkaamattomassa" . Esinahallinen maistuu samalta kuin nahaton, jos nahkaa on pitänyt taka-asennossa. Joko meni jakeluun?

Vierailija:

Esinahaton maistuu aina* hyvälle, esinahallinen yleensä vain hiljattain pestynä. Mikä tässä tiedossa loukkaa sinua, hyvä esinahallinen mies? m

Vierailija
56/111 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä edelleen kyselen, oletko maistanut itse?

Mun päähän ei mahdu että miksi minä olen väärässä jos oman kokemukseni mukaan leikattu maistuu puhtaammalta. Ainoa paikka jossa en huomaa eroa on jos otan suihin suihkussa. Mutta jos puhutaan suuseksistä heti suihkun jälkeen makuuhuoneessa, niin silloinkin se leikattu on puhtaamman oloinen. Minun makunystyröissä voi tietysti olla vikaa ja poikkeuksia voi olla (joita ei ole kohdalleni sattunut), mutta näin minä olen kokenut.

Ja tuosta kestosta voin sanoa että mun mies on leikattu lapsena ja hänellä kyllä tulee nopeasti, ettei ole vaikuttanut kestoon. Ja ikääkin on jo lähemmäs 40v.

Vierailija
57/111 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä erityisesti oo kehunu (tietenkään mulle, heh) mutta kyllähän sre helpommin puhtaana pysyy kun ei sinne väliin jää mitään töhnää.

Vierailija
58/111 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsutaan plasebovaikutukseksi. Sokkotestillä sinullekin valkenisi totuus.

Vierailija:

Mun päähän ei mahdu että miksi minä olen väärässä jos oman kokemukseni mukaan leikattu maistuu puhtaammalta. Mutta jos puhutaan suuseksistä heti suihkun jälkeen makuuhuoneessa, niin silloinkin se leikattu on puhtaamman oloinen.

Vierailija
59/111 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otin ekan kerran suihin leikattua, niin se tunne oli uskomaton.

Kyse oli ravintolaillan jälkeinen tilanne ja edellinen suihku oli aamulla.

En todellakaan tiennyt kun suuhuni hepin otin että onko se leikattu vai en (en siinä himoissa sitä tutkaillut tarkemmin). Se tunne oli vain jotenkin uusi, outo ja erilainen. Mutta siis teitenkin joku käsittämätön psyykkinen juttuhan se varmaan on että maistui puhtaalle, kun kaikki suomalaiset leikkaamattomat miehet nää jutut tietää paremmin :)

Vierailija
60/111 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukasin koko ketjun läpitte. Aika vakio tilanne täl palstalla: muut vaihtaa mielipiteitä ja ettii tietoa asiasta, ja yks tai kaks vetää herneet ja inttää vastaan.

Arvelen et tää yks ei oo mies koska ei äijät yleensä kehtaa esittää tyhmää vaikka miten olis anonyymi. Vekkaan et on nainen jonka mies haisee ja maistuu pahalta sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi