Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma vartalo?

Vierailija
24.09.2015 |

Millainen kroppa ei miellytä sinun silmääsi ollenkaan? Usein kuuluu, että tanttajalat, keskivartalolihavuus ja lättänä takapuoli on kuin painajaisesta. Mutta onko sellaista kroppaa, joka oikeasti saisi inhon väreet kulkemaan selkänikamia pitkin.

Saa kuviakin linkitellä, kunhan ei mene henkilökohtaisuuksiin ja tarkoituksena ei ole siis todellakaan loukata ketään. Vaihtelua tähän ihannevartalokeskusteluihin :D

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on lihava niin ei se mua häiritse, koska ne on "vaan" lihavia. Mut lyhytjalkaiset, pitkäselkäiset naiset näyttää ihan alieneilta mun silmään. Siihen vielä huono ryhti niin en tiedä mitä ajattelisin. Mieluummin pitkät jalat ja lyhyt selkä, toisinpäin näyttää niin ihmisen anatomian vastaiselta. Sama tietty miehellä, mutta se ei ole niin huomattavissa kun niillä on luonnostaan pidempi selkä.

Olen todella pahoillani, että olen syntynyt lyhytjalkaiseksi ja näytän mielestäsi jopa epäinhimillisen rumalta. Yritän kovasti näin helteelläkin verhoilla alamittaiset, epämuodostuneet oksettavat jalkani, mutta parempi ratkaisu olisi varmasti kuolla pois rumentamasta sinun ja muiden normaalien ihmisten ympäristöä.

Vierailija
42/50 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellainen nainen, jolla neliön mallinen pylly, joka jatkuu kainaloihin asti. Eli vyötärö puuttuu kokonaan. Älyttömän leveät hartiat ja tikkujalat. Näyttää ihan juopolta mieheltä takaapäin. Edestä katsottuna sitten rinnat roikkuu navassa. Ei leukaa, joten näyttää sitten miespuoliselta hobitilta, jolla jostain kumman syystä rinnat.

Tällaisille pitäisi varmaankin maksaa ruman naisen lisää. On melko epäreilua, että moni nainen etenee elämässä ulkonäöllään ja osan kohtalona on syntyä huonogeenisenä, lähes kaikkien mielestä rumana.

Tuo on niin totta. Ajatellaan vaikka Melania Trumpia, hän on päätynyt yhdeksi maailman vaikutusvaltaisimmista naisista pelkästään ulkonäkönsä ansiosta. Ruma joutuu tekemään koko ikänsä kovasti töitä, eikä siltikään vlttämättä pääse elämässä eteenpäin, kauniille ojennetaan kaikki tarjottimella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää arvostella, mutta vähiten omaa silmääni miellyttävät tikkujalat ja iso omenan mallinen vatsa. Miehillä taas naiselliset reidet ja löllöperse on ällöttävää.

Vierailija
44/50 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on ruma varstalo ja sitäkin rumempi mieli.

Vierailija
45/50 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi neliölantioinen. Treenaan ahkerasti myös peppua salilla, jep kasvaahan se peppu, mutta sen muoto pysyy takaapäin katsottuna aika samanlaisena. Reidet kasvavat myös siinä sivussa. Mulla on leveä rintakehä ja hartiat, vyötäröä ei oo. Jos lihon, lihon selästä ja jenkkakahvoista. Edelleenkään en vuosien työn ja ruokavalion myötä ole saanut PYÖREÄÄ JA LEVEÄÄ peppua. Ainoastaan lihaksikkaan "äijäpepun".

Vierailija
46/50 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä onkin moni maininnut vartalotyyppini. Pahinta tässä on, että vaikka kuinka treenaat, niin jalat pysyvät tikkuina ja takapuoli vain pienenee.

Jos ei perselihakset kasva, niin treenissäsi/ruokavaliossasi/levossasi on vikaa. 

Siskoni on sm-tason urheilija ja treenaa kahdesti päivässä. Kyykkää isoilla painoilla ja löytyy myös amatsonin reidet. Perse ei vaan kasva vaikka reidet lihaksistuu entisestään. Vaikka onkin harvinaista niin ei mahdotonta! Kaikilla ei ole kasvureseptoreita takapuolessa. Tai ei ainakaan niin hyvää vastetta, ettei muu alakroppa kasvaisi= takapuoli on aina suhteessa yhtä pieni reisiin.

Olisi siis kiva kuulla "sain megapyllyn" ohjeita joltain toiselta _oikeasti_ omenavartaloiselta (ei tikku tai päärynä vaan omena!). Eli sellaiselta jolla on luonnostaan vaikea lihota jaloista ja pehvasta.

Aivan sama ongelma... SM-tason urheilija itsekkinnja reidet vaan kasvaa mutta peppu ku postilaatikko

Vierailija
47/50 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalolihavuus on rumaa, mutta mielestäni myös kapeat pullonkaulahartiat ovat rumat, jotenkin ryhdittömät. Myös selkeästi alaspäin levenevät ihmiset ovat rumia. Todella iso takapuoli tuo mieleen virtahevon.

Vierailija
48/50 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski niska ja selkä on ällöttäviä. Lyhyt tukka oikein korostaa emännänkyömyä. Omena kroppa, iso maha ja tikkujalat. Karsein vartalotyyppi.

Tosi harvalla suomalaisella naisella on vyötärö. Sellainen x malli on unelma.

Vierailija
49/50 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla on peräaukko, ovat kuvottavia.

Vierailija
50/50 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on helvetin ruma vartalo. Pullohartiat, lättänä takapuoli ja vartalo on suora pötkylä. Jos olen lihavampi, olen paksu pötkylä, jos hoikempi niin hoikka pötkylä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan