Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia rakennekynsistä varpaisiin?

Vierailija
24.09.2015 |

Oon käyny laittamassa sormien kynsiin jo vuosia nätit rakennekynnet ja nyt mietin laitetaanko jossain myös varpaisiin rakennekynsiä? Ollaan menossa miehen kanssa Meksikoon lomalle talvella ja musta olisi kiva laitattaa varpaankynnetkin näteiksi lomaa varten. Onko kellään siis kokemuksia pitkistä rakennekynsistä varpaisiin?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:11"]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/21/fd/31/21fd31257c6026e24230d1d5f96ca328.jpg
[/quote]

Huoh ei kai kukaa tollasia halua.. musta joku 5 mm varpaan päästä olis riittävä. Ap.

Vierailija
42/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän varpaankynsiin tehdään geelauksia ja ranskalaista manikyyriä ym, mut ei niitä kynsiä PITKIKSI JUMALAUTA JÄTETÄ! Kuka saatanan vajakki haluaa pitkät varpaankynnet? Mul tulee ekana mieleen nuija ja tosinuija jossa ne varpaankynnet lyhennettiin laikkakoneella.

Täytyyhän siinä tapauksessa ostaa myös isommat kengät, että jalat mahtuu, vai meinasitteko leikata kaikista kengistä kärjet pois? Tuskin kukaan nyt varvastossuilla joka paikkaan haluaa, paitsi suomijuntit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:10"]Onko kellään muilla siis OMIA kokemuksia pitkistä varpaidenkynsistä vai ei? Mun mielestä ne on nätit ja piste. Sen takia sellaset vähän pidemmät haluunkin. Mulle on ihan sama kerääntyykö niiden alle hiekkaa rannalta vai ei, tuskin hirveetä määrää paskaa siellä hotellin rannalla kuitenkaa on. Ap.
[/quote]

Joo ihan totta, siis se "paskahan" toki näkyy eli se hiekka on tosiaan puhdasta jos se näyttää puhtaalta. Not.

"- Jotkut bakteerit ovat mieltyneitä kynsien ja niitä ympäröiviin ihopoimuihin, kuvailee kynsien terveyteen erikoistunut ihotautilääkäri Dana Stern.

Nämä bakteerit voivat aiheuttaa infektioita. Eniten niitä esiintyy teko- ja rakennekynsiä käyttävillä naisilla.

Paras tapa suojautua infektioilta olisi kynsien pitäminen lyhyinä."

http://www.iltalehti.fi/terveys/2015061519867455_tr.shtml

Vierailija
44/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:14"]Siis kyllähän varpaankynsiin tehdään geelauksia ja ranskalaista manikyyriä ym, mut ei niitä kynsiä PITKIKSI JUMALAUTA JÄTETÄ! Kuka saatanan vajakki haluaa pitkät varpaankynnet? Mul tulee ekana mieleen nuija ja tosinuija jossa ne varpaankynnet lyhennettiin laikkakoneella.

Täytyyhän siinä tapauksessa ostaa myös isommat kengät, että jalat mahtuu, vai meinasitteko leikata kaikista kengistä kärjet pois? Tuskin kukaan nyt varvastossuilla joka paikkaan haluaa, paitsi suomijuntit...
[/quote]

Me mennään siis Meksikoon ni ei siellä hotellilla varmaan tuu paljoo muita kenkiä käytettyä! Ei kai kukaan lenkkareissa siellä kulkis. En mä suomessa tollasia oo tähän mennessä halunnu mut nyt ku mennään matkalle ni olis kiva saada vähän nätimmät kynnet
Ap.

Vierailija
45/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:14"]Siis kyllähän varpaankynsiin tehdään geelauksia ja ranskalaista manikyyriä ym, mut ei niitä kynsiä PITKIKSI JUMALAUTA JÄTETÄ! Kuka saatanan vajakki haluaa pitkät varpaankynnet? Mul tulee ekana mieleen nuija ja tosinuija jossa ne varpaankynnet lyhennettiin laikkakoneella.

[/quote]

Me mennään siis Meksikoon ni ei siellä hotellilla varmaan tuu paljoo muita kenkiä käytettyä! Ei kai kukaan lenkkareissa siellä kulkis. En mä suomessa tollasia oo tähän mennessä halunnu mut nyt ku mennään matkalle ni olis kiva saada vähän nätimmät kynnet
Ap.
[/quote]

Eli lävelet varvastossuissa sen aikaa täällä Suomessakin ennenkuin lähdette matkalle.. talvella.. ja menet lentokentälle varvastossuissa talvella.. mjoo kuulostaa hyvältä :D

Vierailija
46/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:10"]Onko kellään muilla siis OMIA kokemuksia pitkistä varpaidenkynsistä vai ei? Mun mielestä ne on nätit ja piste. Sen takia sellaset vähän pidemmät haluunkin. Mulle on ihan sama kerääntyykö niiden alle hiekkaa rannalta vai ei, tuskin hirveetä määrää paskaa siellä hotellin rannalla kuitenkaa on. Ap.
[/quote]
No ei kun normaalisti ihmiset leikkaa ne pitkät varpaankyntensä.

Vierailija
47/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:14"]Siis kyllähän varpaankynsiin tehdään geelauksia ja ranskalaista manikyyriä ym, mut ei niitä kynsiä PITKIKSI JUMALAUTA JÄTETÄ! Kuka saatanan vajakki haluaa pitkät varpaankynnet? Mul tulee ekana mieleen nuija ja tosinuija jossa ne varpaankynnet lyhennettiin laikkakoneella. Täytyyhän siinä tapauksessa ostaa myös isommat kengät, että jalat mahtuu, vai meinasitteko leikata kaikista kengistä kärjet pois? Tuskin kukaan nyt varvastossuilla joka paikkaan haluaa, paitsi suomijuntit... [/quote] Me mennään siis Meksikoon ni ei siellä hotellilla varmaan tuu paljoo muita kenkiä käytettyä! Ei kai kukaan lenkkareissa siellä kulkis. En mä suomessa tollasia oo tähän mennessä halunnu mut nyt ku mennään matkalle ni olis kiva saada vähän nätimmät kynnet Ap.

[/quote]Eli sulla ei ole muita kenkiä kuin lenkkarit ja varvastossut? Älä nyt ainakaan suomi-paitaa pue päällesi, nolaat meidät muutkin samalla...

Vierailija
48/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:14"]Siis kyllähän varpaankynsiin tehdään geelauksia ja ranskalaista manikyyriä ym, mut ei niitä kynsiä PITKIKSI JUMALAUTA JÄTETÄ! Kuka saatanan vajakki haluaa pitkät varpaankynnet? Mul tulee ekana mieleen nuija ja tosinuija jossa ne varpaankynnet lyhennettiin laikkakoneella.

[/quote]

Ap.
[/quote]

Eli lävelet varvastossuissa sen aikaa täällä Suomessakin ennenkuin lähdette matkalle.. talvella.. ja menet lentokentälle varvastossuissa talvella.. mjoo kuulostaa hyvältä :D
[/quote]

Käyn laittamassa myöhemmin kun matka on ajankohtainen. En aatellukaan tota että sit oon kentällä pitkillä kynsillä omat kengät jalassa.. Mut tuskin pari tuntia normikengissä pahalta tuntuu kun koneessa ne saa sitten pois jalasta.
Ap

Vierailija
49/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:14"]Siis kyllähän varpaankynsiin tehdään geelauksia ja ranskalaista manikyyriä ym, mut ei niitä kynsiä PITKIKSI JUMALAUTA JÄTETÄ! Kuka saatanan vajakki haluaa pitkät varpaankynnet? Mul tulee ekana mieleen nuija ja tosinuija jossa ne varpaankynnet lyhennettiin laikkakoneella.

[/quote]

Ap.
[/quote]

[/quote]

Käyn laittamassa myöhemmin kun matka on ajankohtainen. En aatellukaan tota että sit oon kentällä pitkillä kynsillä omat kengät jalassa.. Mut tuskin pari tuntia normikengissä pahalta tuntuu kun koneessa ne saa sitten pois jalasta.
Ap
[/quote]

Eli menet suoraan kynsiä laitattamasta kentälle? Pitäähän sun hetki niillä kynsillä olla täälläkin ja kun tulet takaisin matkalta?

Vierailija
50/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:14"]Siis kyllähän varpaankynsiin tehdään geelauksia ja ranskalaista manikyyriä ym, mut ei niitä kynsiä PITKIKSI JUMALAUTA JÄTETÄ! Kuka saatanan vajakki haluaa pitkät varpaankynnet? Mul tulee ekana mieleen nuija ja tosinuija jossa ne varpaankynnet lyhennettiin laikkakoneella.

[/quote]

Ap.
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]
Mitä? Meinasitko että koneeseen tulee kynsientekijä mukaan?

Vierailija
51/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:14"]Siis kyllähän varpaankynsiin tehdään geelauksia ja ranskalaista manikyyriä ym, mut ei niitä kynsiä PITKIKSI JUMALAUTA JÄTETÄ! Kuka saatanan vajakki haluaa pitkät varpaankynnet? Mul tulee ekana mieleen nuija ja tosinuija jossa ne varpaankynnet lyhennettiin laikkakoneella.

[/quote]

Ap.
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]
Mitä? Meinasitko että koneeseen tulee kynsientekijä mukaan?
[/quote]

Häh? No en meinannut. Koneessa saan siis otettua kengät pois niin ei paina kynnet. Ap.

Vierailija
52/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mulla on ollu geelaukset varpaissa, tykkäsin niistä tosi paljon. Siltikään en itse mitään pidennyksiä haluais varpaankynsiin. Ootko miettiny jos kävisit laittamassa geelit ja lakkaisit ne vaan sormien kynsiin matchaaviksi?

Vierailija
53/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen sitä ihminen laittaa rahaa...

Vierailija
54/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:53"]Tommoset hillityt on vielä ihan kivat mut ei kai oo mitään järkeä vetää tosta vielä pidemmäksi?!

http://i674.photobucket.com/albums/vv104/MistressCindyRay/n778793142_859643_4196.jpg
[/quote]

Miks alapeukut? Monella varmaan luonnostaan noin pitkät
[/quote]
Ja kunnon bakteerikasat niide alla, hyi että.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä