Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa joku mulle töitä?

Vierailija
24.09.2015 |

Mitä vaan työtä. Olen kolmekymppinen nainen, nopea oppimaan uutta. Koulutukseltani yo ja lähihoitaja.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, sulle on mollit ja seuret töitä pullollaan.

Vierailija
2/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lähihoitajille ole tosi paljon työtä tarjolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Nykyään ei säästösyistä palkata sijaisia. Ajokortti myös puuttuu, mikä vaikuttaa moneen esim. kotihoidon työpaikkaan. Tarhaan en pääse töihin kun en ole suuntautunut lapsiin. Mollista ei juuri mitään irronnut :/ Kuukauden olen nyt ollut työttömänä. Eikä tarvitse olla oman alan töitä, teen kyllä mitä tahansa työtä. Ap

Vierailija
4/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:33"]No ei ole. Nykyään ei säästösyistä palkata sijaisia. Ajokortti myös puuttuu, mikä vaikuttaa moneen esim. kotihoidon työpaikkaan. Tarhaan en pääse töihin kun en ole suuntautunut lapsiin. Mollista ei juuri mitään irronnut :/ Kuukauden olen nyt ollut työttömänä. Eikä tarvitse olla oman alan töitä, teen kyllä mitä tahansa työtä. Ap
[/quote]

Tätä ennen olen siis hoitanut lasta kotona äitiysloman jälkeen. Ap

Vierailija
5/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet?

Vierailija
6/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut sairaalaa, kyllä niissä on hyvin lh-töitä vanhustenhoidosta puhumattakaan!

Vierailija
7/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:36"]Mistä päin olet?

[/quote]

Turun alueelta

Vierailija
8/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:41"]Ootko kokeillut sairaalaa, kyllä niissä on hyvin lh-töitä vanhustenhoidosta puhumattakaan!
[/quote]

VSSHP ainakaan ei palkannut uusia sijaisia kun kysyin, sairaanhoitopiiri säästää henkilöstökuluissa. Mollissa ei ollut yhtään vanhainkotipaikkaa avoimena. Työkokemusta mulla on kuitenkin melkein 10 vuotta. Ja nyt oltuani kotona lasten kanssa olisi niin kiva päästä töihin mutta koko kuukauden aikana ei ole tärpännyt useista hakemuksista huolimatta, alkukuusta oli enemmän paikkoja joihin hain mutta juuri nyt ei ole senkään vertaa. Hämmentävää. Ap

Vierailija
9/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin töitä! Voin myös muuttaa työn perässä toiseen kaupunkiin. T. työtön luonnontieteilijä, jolle käy mikä tahansa muu työ paitsi puhelinmyynti ja feissaus

Vierailija
10/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä haetaan lähihoitajia (kotihoitoon) ja siivoojia, mutta ollaan pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
11/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:51"]Meillä haetaan lähihoitajia (kotihoitoon) ja siivoojia, mutta ollaan pääkaupunkiseudulla.
[/quote]

Noissa kotihoidon työpaikoissa usein mainitaan ajokortin olevan etu tai että pitäisi olla mahdollisuus oman auton käyttöön. Minulla ei ole korttia, valitettavasti. Siivoojaksi olen hakenut, samoin Lidliin mutta en ole päässyt vielä edes haastatteluun. Ap

Vierailija
12/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sairaala-apulaiseksi soittamalla suoraan!

Vierailija
14/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämän paskan maan systeemit taas nähtiin. Vai työvoimapula. Paskat ollutkaan.

Suomi pitäisi vetää vessanpöntöstä alas.

Vierailija
15/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvan harmaa ötökkä näyttää joltain kuoriaislajikkeelta. Ei näytä minusta seinäluteelta eli lutikalta, joka on kalvomaisempi ja erilainen väriltään. Voi tietysti olla jokin muu ludelaji, mutta ei ole lutikka. Kovakuoriaiselta tuo habitus silti vaikuttaa. Pitää kuitenkin muistaa, että sekä kuoriaisia että luteita on monen muotoisia, niin pitkulaisia kuin pyöreitäkin.

Vierailija
16/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:25"]Ap:n kuvan harmaa ötökkä näyttää joltain kuoriaislajikkeelta. Ei näytä minusta seinäluteelta eli lutikalta, joka on kalvomaisempi ja erilainen väriltään. Voi tietysti olla jokin muu ludelaji, mutta ei ole lutikka. Kovakuoriaiselta tuo habitus silti vaikuttaa. Pitää kuitenkin muistaa, että sekä kuoriaisia että luteita on monen muotoisia, niin pitkulaisia kuin pyöreitäkin.
[/quote]

Pahoittelut, väärä ketju! :D

Vierailija
18/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMIO:
SUOMEA PUHUVAT HENKILÖT!

Olemme nuori ja dynaaminen yritys jatkuvasti etsimässä uusia freelancer työtekijöitä.

SINÄ OLET:  
Avomielinen
Luotettava
Joustava

ME TARJOAMME:
Hauskan työympäristön
Hyvän palkan
Luottettavat maksut
Koulutuksen

Lähetä meille sähköpostia: job@chilliboot.com 
Kotisivu: http://toitatarjollaheti.blogspot.fi 

Vierailija
19/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki se ajokortti, jos sinulla on siihen mahdollisuus. Jos sinulla on joku terveydellinen este, että et saa sitä, olet vajaakuntoinen työnhakija ja tarvitset enemmän tukea, vaikka jotain työkokeilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän