Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aargh! Siskon wt-miehen käytös

Vierailija
24.09.2015 |

Siskoni 30v seurustelee samanikäisen miehen kanssa mutta tuon miehen käytös on kyllä lähemmäs 5-vuotiaalle sopivaa.

Jos syömme jossain hienommassa paikassa niin tämä mies estottomasti pieree ja röyhtäilee. Laukoo väliin typeriä vitsejä ja saattaa sanoa "Pidäs eukko paikkaa kun käyn paskalla" tai ruokailun jälkeen taputella vatsaansa ja sanoa "Kyllä miehellä on miehen tarpeet, aamulla tuleekin kunnon jööti"

Minua suorastaan oksettaa. Kerran kävimme hesburgerissa tarkoituksena tilata mukaan jotain. Kassalla oli tummaihoinen mies ja tämä siskoni mies kääntyi takaisin hänet nähtyään ja tokaisi ettei halua mitään hiviä, hakee ruokansa muualta.

Kerran menimme taxilla kotiin ja kuskina oli nuori nätti vaalea nainen. Koko matkan vihjaili "Hei enkö mä nyt vois ajaa kun kohta tulee se motarikin" Ja kerran käski pysäyttämään tien sivuun, kun "täytyy heittää kepillinen, isolta mieheltä tulee ison miehen liemet"

Kerran sisko oli koiraa käyttämässä ja odottelin häntä heidän sohvallaan. Mies tuli viereeni ja laittoi käden ns. hartioilleni, mukamas venytteli. Menin vessaan ja tulin ulos vasta kun kuulin siskon tulevan sisälle. Katsoimme elokuvaa niin että minä ja mies sohvan reunoilla ja sisko keskellä. Katsoin kelloa joka oli miehen suunnassa, hän ilmeisesti luuli että katsoin häneen ja alkoi tehdä "muna pimppiin" liikettä sormilla. (kaikki tajusi?) siis toisen käden peukalo ja etusormi ympyräksi ja liikutti sormeaan siinä.

Minulla ei ole muita ystäviä kuin siskoni joten tuota jätettä joudun sietämään kylkiäisenä. :(

Ei kai tässä mitään pointtia, kunhan halusin avautua. Voitte toki kertoa tuntemistanne wt/junteista tuttavuuksista niin ehkä se helpottaisi oloani hieman.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla kysyi että kannattaisiko kertoa noista leffaillan tapahtumista niin olen kertonut. Se on siskoni mielestä ainoastaan miehen "omalaatuista" huumoria ja uskoo ettei mies olisi tosissaan kiinnostunut kenestäkään muusta. Kerran läpsäisi baarissa yhtä ohi kulkevaa naista perseella ja se oli liikaa, siitä jopa sisko suuttui.

Ap

Vierailija
22/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, kyllä paikkoja olisi mutta mies haluaa pitää ryyppylomaa. Mietti aloittavansa nyt ensi vuoden alussa taas työt.

21 on joku muu kuin ap

T. Oikea ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin toivoin että oisi provo mutta tunnen itse samanlailla käyttäytyviä miehiä ja tuo työtön putkimies on varmaan totta, töitä olisi muttei huvita just nyt ja sitten löytyy vielä jonkun sisko kenen kämpillä roikkua - menee vähemmän rahaa ruokaan ja saa pimppendooraakin - ihan huippujuttu!

en tiedä paljonko tämä sitten lohduttaa että tommosia juntteja on ja kun ne saa käyttäytyä noin niin niitten mielestä se on hauskaa vaan. ja jos naiset nyrpistää nokkaa ja puhisee niin on vielä hauskempaa.

(mun mies on tosi juntti ja wt mutta osaa käyttäytyä muiden läsnäollessä.. tosin mikäs akateeminen joutsen minä itsekään olen )

Vierailija
24/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:34"]

Hehe, vai että työtön putkimies. Tän on PAKKO olla provo.

[/quote]

Niitä muuten on. Mun poikaystävä on koulutukseltaan putkari, mutta ei ole saanut putkitöitä kokemuksen puutteen vuoksi. About kaikissa työilmoituksissa on vaatimuksena viiden vuoden työkokemus. Siksi tehnyt muita hommia ja aloittanut uudet opiskelut jonkin aikaa sitten. Nykyään työttömiä on joka alalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme