Harmittaa kun en saa perintöä.t.ammattivalittaja
Isäni pelasi omaisuutensa ainakin kymmeniätuhansia. Nyt asuu vuokralla kun ei enää ole omistusasuntoa ja valittaa köyhyyttä.
Kommentit (45)
Ammattivalittaja on alkanut viime päivinä nyppimään mua todella paljon. Samat saatanan valitusvirret vaan vuodesta toiseen. Keksi jotain uutta. Voisko sun miehellä vaikka olla suhde ja pohdit eroa, et olekaan moneen viikkoon ollut eroamassa. Tai tulisko miehelle joku vaikea sairaus, vaikkapa syöpä? Tai pojalle?
Joko poika on vaihtanut luokkaa kiusaamisen vuoksi? Onko ne tonnin synttärit jo pidetty? Mites sun oma syöpä jakselee? Entä mitä kuuluu esikoispojallesi?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:36"]
Kolufobia ja lukihäiriö ja vajaaälyisyys (ap:n itse kirjoittama diagnoosi), juopon lapsi... mitä vielä?
Kyllä noilla pitäisi jo eläke irrota. Varsinkin kun ei ole perintöäkään tulossa.
[/quote]Kokeiltu on ja ei irtoa eläke.ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:38"]
Ammattivalittaja on alkanut viime päivinä nyppimään mua todella paljon. Samat saatanan valitusvirret vaan vuodesta toiseen. Keksi jotain uutta. Voisko sun miehellä vaikka olla suhde ja pohdit eroa, et olekaan moneen viikkoon ollut eroamassa. Tai tulisko miehelle joku vaikea sairaus, vaikkapa syöpä? Tai pojalle?
Joko poika on vaihtanut luokkaa kiusaamisen vuoksi? Onko ne tonnin synttärit jo pidetty? Mites sun oma syöpä jakselee? Entä mitä kuuluu esikoispojallesi?
[/quote]En jaksa enää puhua mun suhteesta ja ei ole ikinä ollut tulossa mitään tonnin synttäreitä se oli vaan joku toinen mun nimimerkillä.ap
Voivoi ap se on nyt niin että sun on pärjättävä ihan omillasi, aikuinen ihminen jos olet. Olet vastuussa itsestäsi ja isälläsi ei ole minkäänlaista velvollisuutta jättää sulle yhtään mitään. Jokainen aikuinen ihminen saa käyttää rahansa miten haluaa, vaikka polttaa ne jos siltä tuntuu. Jos sulla ei ole ollut halua saada apua "ongelmiisi" ja saada opiskeltua ja sitä kautta työpaikkaa niin byhyy syytä ainoastaan ja vain itseäsi.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:04"]
Isäni --- valittaa köyhyyttä.
[/quote]
Sukuvika siis.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:40"]
Kolufobia ja lukihäiriö ja vajaaälyisyys (ap:n itse kirjoittama diagnoosi), juopon lapsi... mitä vielä?
Kyllä noilla pitäisi jo eläke irrota. Varsinkin kun ei ole perintöäkään tulossa.
[/quote]
Sitten täytyy mennä töihin.
Ap kysymys sinulle. Miksi vielä palstailet, va
ikka sanoit lopettavasi?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:40"]
[/quote]
Sitten täytyy mennä töihin.
[/quote]
Mutta kun ei saa töitä kun on oppimisvaikeuksia ja koulufobia.
Mikset hae oppisopimuspaikkaa? Tai mene opiskelemaan...!
Sä 21 miksi sitten edes avaat näitä aloituksia jos ne noin kovin nyppii sua??
Ap mik
Nkäikäinen olet? Monta lasta sulla on? Mies?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:47"]
Ap kysymys sinulle. Miksi vielä palstailet, va ikka sanoit lopettavasi?
[/quote]
Eiköhän sekin taas ollut joku vale-ammattivalittaja. Ainakin sitä tekosyytä voi käyttää, jos ei halua johonkin vastata. Käyttäisi nimimerkkiä, niin ei tarvitsisi välittää huijareista.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:47"]
Ap kysymys sinulle. Miksi vielä palstailet, va ikka sanoit lopettavasi?
[/quote]
Eiköhän sekin taas ollut joku vale-ammattivalittaja. Ainakin sitä tekosyytä voi käyttää, jos ei halua johonkin vastata. Käyttäisi nimimerkkiä, niin ei tarvitsisi välittää huijareista.
[/quote]
Ammattivalittaja on useaan kertaan kertonut että ei osaa rekisteröidä nimimerkkiään. Ne on ne oppisvaikeudet ja koulufobia ja syöpä mitkä varmaan senkin estää.
Mua ei harmita lainkaan etten saa perintöä.t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:45"]
Mua ei harmita lainkaan etten saa perintöä.t.ammattivalittaja
[/quote]aika ristiriitaista..
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:30"]
Etkö sä saanut jo joltain sukulaiseltasi ihan hyvänkin perinnön? Hyvin suuri osa meistä ei saa käytännössä minkäänlaista perintöä, joten olisit onnellinen etuoikeutetusta asemastasi.
[/quote]Perintö hupenee äkkiä kun ei hae rahaa soskusta.ap
[/quote]miksi et hakenu soskusta?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:45"]Mua ei harmita lainkaan etten saa perintöä.t.ammattivalittaja
[/quote]
Otsikko on, että harmittaa, kun et saa perintöä!!!
kyllä muakin ärsyttää kun olisin voinut saada äidiltä perintöä 200 000 mut se meni uusiin naimisiin, hankki miehen ja uuden lapsen, sit se meni ja kuoli... ei tullu paljon paskaakaan tilille mut joo voisi asiat olla huonomminki
Varmassti harmittaa. Se kun mahdollistaa kuitenkin tästä alkaen valtaosalle meidän sukupolvistamme mukavan lisän elämään joko kertaluontoisena etuutena tai sellaisena jossa on jopa jotain sijoitetaavaa. Itse olen laskenut sen varaan, että saan niin paljon perintöä, ettei tarvitse esim. oman eläkkeeni pienuudesta huolehtia. Onhan se nyt valtaisa etu elämälle. Ja vähentää tulevaisuudenpelkoa ja huolta. Aion leikkiä vielä rikasta kunhan perin. Ja oma vanhempani, jonka kanssa asiasta on puhuttu jättää minulle hyvin mieluusti omaisuutensa perinnöksi, onhan hän perinyt itse kaiken omalta vanhemmaltaan. Eli tiedän, että olen taasen hyvinkin onnekas.
Eikö ne olleet isäsi rahoja jotka hän pelasi? Isäsi omaisuus ei tarkoita samaa kuin sinun perintösi. :D Aika lapsellisen, itsekkään ja ahneen kuuloista tekstiä..
Ei perinnönjättämiseen ole minkäänlaista velvollisuutta.