Mistä 9v tytöt tykkää?
Kummityttö täyttää 9 ja joku lahja pitäis keksiä. Itse olin tuossa iässä enemmänkin kiinnostunut autoista ja muista "poikien jutuista".
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:24"]
- Kylpypyyhe + saippua (kivalle pyyhkeelle on aina käyttöä jumpassa, yökylässä yms.)
- Kovakantinen nuorten värityskirja (esim. japanilaisia kansallispukuja, eksoottisia kukkia)
- Toilettilaukku + perustarviketta + yllätys (shampoo, saippua, kuvioituja nenäliinoja, hammastahna, takunpoistoaine yms. ja yllärinä reissupehmolelu, valokuvakehys, pörrösukat tai saippuakupla-aine)
- Urheilupaita ja juomavesipullo (sävysävyyn tietenkin)
- Origami-kirja papereineen
- Juhalavat sukkikset ja kynsilakka
- Bio-huulirasva ja hiusharja (esim. Marilou'lla on pikkutytöille sopivia tuoksuvia huulirasvoja)
- Kaulaliina ja talvinen UV-suojavoide talvihangille (vaihtoehtoisesti sormikkaat)
- Askartelulehti + lankaa/helmiä tai paperia
- Pehmeät aamutossut ja lehti (koko n. 35)
... lisää?
[/quote]
Osa kyllä aika outoja. Harvoin noin nuori mistään hygieniatarvikkeista tai urheilupaidasta ilahtuu.
[/quote]
Tai aamutossuista ?
Sukkikista ? Meillä ei ole käytetty sukkiksia vuosiin
Hiusharja ? niitäkin on kaikilla jo varmasti
ÖÖÖ kaulaliina, pitääkös teidän 9v kaulaliinaa ? meillä ei, enkä ole nähnyt kyllä muillakaan. Entäpä tuo rasva, oikeesti nykyään ? minulle sitä malla laitettiin pakkasilla, siitä aikaa jo kymmeniä vuosia
AP oikeasti soita lapsen äidille ja kysy, ettei mene rahasi hukkaan
[/quote]
Minuakin huvitti nuo sukkikset, rasvat ja hammastahna (!?!). Oma lapseni olisi aika tyrmistynyt jos tuollaisia tulisi lahjapaketista.
Kulta- tai hopeakorvakorut tai riipus
Top Model -väritysvihko + kynät
Pehmolelu - joo, niitä varmaan jo on ennestään paljon, mutta huomaan, että niistä ne tytöt aina vain tykkäävät
Hajuvesi
2 x leffalippu- ja leffaherkut-lahjakortti, voi mennä kaverin kanssa sitten leffaan
Mikä tarve täällä on yhdellä ja samalla kirjoittajalla (viestin ulkoasu kertoo) spämmäillä sitä, ettei hänen lapsensa tykkää milloin mistäkin. Kivoja ideoita on täällä esitetty. Itse mietin 8-vuotiaalle sopivaa synttärilahjaa. Värityskirjaa ajattelin, sellaista kunnollista.
Tosi paljon persoonasta kiinni, ei sukupuolesta. Mun 9-vuotias tyttö toivoi lahjaksi Neymarin pelipaitaa, maalivahdin hanskoja ja polkuautoa. Ehdotan jotain toiminnallista, kuten leffalippuja, huimalaa, uimahallia, pelejä tms. Jotkut askartelujutukin on kivoja.
Osta pippurisuihketta tai lahjakortti itsepuolustuskurssille. Näille voi kohta olla käyttöä...
Meidän tyttö tykkä scheih-eläimistä. Ja hepoista, harrastaa hevosten hoitoa ja ratsastusta ja kaikki heppatavara köy. Mitä kyseinen tyttö harrastaa? Osta jotain siihen liittyvää.
Itse siis et olisi halunnut, että joku olisi antanut sinulle tyypillisen tyttömäisen lahjan 9-vuotiaana, mutta silti kysyt täältä, mitä tyttö haluaa. Kertomatta (tai tietämättä) tytöstä mitään muuta kuin iän ja sukupuolen. Kysy vanhemmilta.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:09"]Itse siis et olisi halunnut, että joku olisi antanut sinulle tyypillisen tyttömäisen lahjan 9-vuotiaana, mutta silti kysyt täältä, mitä tyttö haluaa. Kertomatta (tai tietämättä) tytöstä mitään muuta kuin iän ja sukupuolen. Kysy vanhemmilta.
[/quote]
No sen verran kummityttöäni tunnen, että on tosi tyttömäinen, eikä poikien jutuista perusta.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:24"]
- Kylpypyyhe + saippua (kivalle pyyhkeelle on aina käyttöä jumpassa, yökylässä yms.)
- Kovakantinen nuorten värityskirja (esim. japanilaisia kansallispukuja, eksoottisia kukkia)
- Toilettilaukku + perustarviketta + yllätys (shampoo, saippua, kuvioituja nenäliinoja, hammastahna, takunpoistoaine yms. ja yllärinä reissupehmolelu, valokuvakehys, pörrösukat tai saippuakupla-aine)
- Urheilupaita ja juomavesipullo (sävysävyyn tietenkin)
- Origami-kirja papereineen
- Juhalavat sukkikset ja kynsilakka
- Bio-huulirasva ja hiusharja (esim. Marilou'lla on pikkutytöille sopivia tuoksuvia huulirasvoja)
- Kaulaliina ja talvinen UV-suojavoide talvihangille (vaihtoehtoisesti sormikkaat)
- Askartelulehti + lankaa/helmiä tai paperia
- Pehmeät aamutossut ja lehti (koko n. 35)
... lisää?
[/quote]
Osa kyllä aika outoja. Harvoin noin nuori mistään hygieniatarvikkeista tai urheilupaidasta ilahtuu.
[/quote]
Tai aamutossuista ?
Sukkikista ? Meillä ei ole käytetty sukkiksia vuosiin
Hiusharja ? niitäkin on kaikilla jo varmasti
ÖÖÖ kaulaliina, pitääkös teidän 9v kaulaliinaa ? meillä ei, enkä ole nähnyt kyllä muillakaan. Entäpä tuo rasva, oikeesti nykyään ? minulle sitä malla laitettiin pakkasilla, siitä aikaa jo kymmeniä vuosia
AP oikeasti soita lapsen äidille ja kysy, ettei mene rahasi hukkaan