Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 9v tytöt tykkää?

Vierailija
24.09.2015 |

Kummityttö täyttää 9 ja joku lahja pitäis keksiä. Itse olin tuossa iässä enemmänkin kiinnostunut autoista ja muista "poikien jutuista".

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:24"]

- Kylpypyyhe + saippua (kivalle pyyhkeelle on aina käyttöä jumpassa, yökylässä yms.)

- Kovakantinen nuorten värityskirja (esim. japanilaisia kansallispukuja, eksoottisia kukkia)

- Toilettilaukku + perustarviketta + yllätys (shampoo, saippua, kuvioituja nenäliinoja, hammastahna,  takunpoistoaine yms. ja yllärinä reissupehmolelu, valokuvakehys, pörrösukat tai saippuakupla-aine)

- Urheilupaita ja juomavesipullo (sävysävyyn tietenkin)

- Origami-kirja papereineen

- Juhalavat sukkikset ja kynsilakka

- Bio-huulirasva ja hiusharja (esim. Marilou'lla on pikkutytöille sopivia tuoksuvia huulirasvoja)

- Kaulaliina ja talvinen UV-suojavoide talvihangille (vaihtoehtoisesti sormikkaat)

- Askartelulehti + lankaa/helmiä tai paperia

- Pehmeät aamutossut ja lehti (koko n. 35)

... lisää?

[/quote]

Osa kyllä aika outoja. Harvoin noin nuori mistään hygieniatarvikkeista tai urheilupaidasta ilahtuu.

[/quote]

Tai aamutossuista ?

Sukkikista ? Meillä ei ole käytetty sukkiksia vuosiin

Hiusharja ?  niitäkin on kaikilla jo varmasti

ÖÖÖ kaulaliina, pitääkös teidän 9v kaulaliinaa ? meillä ei, enkä ole nähnyt kyllä muillakaan. Entäpä tuo rasva, oikeesti nykyään ? minulle sitä malla laitettiin pakkasilla, siitä aikaa jo kymmeniä vuosia

AP oikeasti soita lapsen äidille ja kysy, ettei mene rahasi hukkaan

Vierailija
22/30 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:24"]

- Kylpypyyhe + saippua (kivalle pyyhkeelle on aina käyttöä jumpassa, yökylässä yms.)

- Kovakantinen nuorten värityskirja (esim. japanilaisia kansallispukuja, eksoottisia kukkia)

- Toilettilaukku + perustarviketta + yllätys (shampoo, saippua, kuvioituja nenäliinoja, hammastahna,  takunpoistoaine yms. ja yllärinä reissupehmolelu, valokuvakehys, pörrösukat tai saippuakupla-aine)

- Urheilupaita ja juomavesipullo (sävysävyyn tietenkin)

- Origami-kirja papereineen

- Juhalavat sukkikset ja kynsilakka

- Bio-huulirasva ja hiusharja (esim. Marilou'lla on pikkutytöille sopivia tuoksuvia huulirasvoja)

- Kaulaliina ja talvinen UV-suojavoide talvihangille (vaihtoehtoisesti sormikkaat)

- Askartelulehti + lankaa/helmiä tai paperia

- Pehmeät aamutossut ja lehti (koko n. 35)

... lisää?

[/quote]

Osa kyllä aika outoja. Harvoin noin nuori mistään hygieniatarvikkeista tai urheilupaidasta ilahtuu.

[/quote]

Tai aamutossuista ?

Sukkikista ? Meillä ei ole käytetty sukkiksia vuosiin

Hiusharja ?  niitäkin on kaikilla jo varmasti

ÖÖÖ kaulaliina, pitääkös teidän 9v kaulaliinaa ? meillä ei, enkä ole nähnyt kyllä muillakaan. Entäpä tuo rasva, oikeesti nykyään ? minulle sitä malla laitettiin pakkasilla, siitä aikaa jo kymmeniä vuosia

AP oikeasti soita lapsen äidille ja kysy, ettei mene rahasi hukkaan

[/quote]

Minuakin huvitti nuo sukkikset, rasvat ja hammastahna (!?!). Oma lapseni olisi aika tyrmistynyt jos tuollaisia tulisi lahjapaketista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta- tai hopeakorvakorut tai riipus

Top Model -väritysvihko + kynät

Pehmolelu - joo, niitä varmaan jo on ennestään paljon, mutta huomaan, että niistä ne tytöt aina vain tykkäävät

Hajuvesi

2 x leffalippu- ja leffaherkut-lahjakortti, voi mennä kaverin kanssa sitten leffaan

Vierailija
24/30 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve täällä on yhdellä ja samalla kirjoittajalla (viestin ulkoasu kertoo) spämmäillä sitä, ettei hänen lapsensa tykkää milloin mistäkin. Kivoja ideoita on täällä esitetty. Itse mietin 8-vuotiaalle sopivaa synttärilahjaa. Värityskirjaa ajattelin, sellaista kunnollista.

Vierailija
25/30 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon persoonasta kiinni, ei sukupuolesta. Mun 9-vuotias tyttö toivoi lahjaksi Neymarin pelipaitaa, maalivahdin hanskoja ja polkuautoa. Ehdotan jotain toiminnallista, kuten leffalippuja, huimalaa, uimahallia, pelejä tms. Jotkut askartelujutukin on kivoja.

Vierailija
26/30 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pippurisuihketta tai lahjakortti itsepuolustuskurssille. Näille voi kohta olla käyttöä...

Vierailija
27/30 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö tykkä scheih-eläimistä. Ja hepoista,  harrastaa hevosten hoitoa ja ratsastusta ja kaikki heppatavara köy. Mitä kyseinen tyttö harrastaa? Osta jotain siihen liittyvää.

Vierailija
28/30 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Schleich. Pahus tätä tablettia. 8

Vierailija
29/30 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis et olisi halunnut, että joku olisi antanut sinulle tyypillisen tyttömäisen lahjan 9-vuotiaana, mutta silti kysyt täältä, mitä tyttö haluaa. Kertomatta (tai tietämättä) tytöstä mitään muuta kuin iän ja sukupuolen. Kysy vanhemmilta.

Vierailija
30/30 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:09"]Itse siis et olisi halunnut, että joku olisi antanut sinulle tyypillisen tyttömäisen lahjan 9-vuotiaana, mutta silti kysyt täältä, mitä tyttö haluaa. Kertomatta (tai tietämättä) tytöstä mitään muuta kuin iän ja sukupuolen. Kysy vanhemmilta.
[/quote]
No sen verran kummityttöäni tunnen, että on tosi tyttömäinen, eikä poikien jutuista perusta.