Mistä kaikesta voi päästä sairaseläkkeelle?t.ammattivalittaja
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Ja paljon on sairaseläke?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on sanottu ettei alle 50v pääse ollenkaan.
T.m39v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
24.09.2015 klo 14:07
Vierailija
24.09.2015 klo 13:57
Vierailija
24.09.2015 klo 13:53
Vierailija
24.09.2015 klo 13:52
Vierailija
24.09.2015 klo 13:50
Vierailija
24.09.2015 klo 13:47
Vierailija
24.09.2015 klo 13:43
16 vuotiaana voi päästäNiin voi, tietyin edellytyksin. Itse pääsin tai jouduin, miten vaan.
oletko kehitysvammainen?
Sokea.
Millaisilla vehkeillä palstailet vai onko sulla avustaja =O
Ihan tavallinen pöytä-PC, Windows 7 ja tuorein Firefox. Näiden käyttö on mahdollista ruudunlukuohjelman avulla, tässä tapauksessa JAWSin. Käyttö onnistuu samanaikaisesti synteettisellä puheella ja pistekirjoituksella.
miksi olet av:lla?
Muuten vaan. :)
Ole onnellinen, ettet näe tätä uutta ulkoasua. :D
Ainakin kaikki tuntemani mt-ongelmien takia työkyvyttömyyseläkkeellä olevat ovat saaneet päätöksen siinä kolmenkympin tienoilla. Töitä ei ole tehty koskaan. Hurvitella jaksetaan kyllä muiden mukana ja lapsia hankitaan siinä missä muutkin. Rahaakin varmaan saa ihan hyvin, kun on varaa matkustella hankkia hienoja tavaroita.
Sairaseläke ja työkyvyttömyyseläke ovat kaksi eri asiaa. Ja se näkyy mm. eläkkeen suuruudessa. Itse jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle 32-vuotiaana rajun liikenneonnettomuuden takia. Tein kaikkeni päästäkseni takaisin työhöni, koska pidin työstäni. Koulutuskokeilut omaan työhön ja aivan toisen tyyppiseen työhön olivat työhön paluun kannalta tuloksettomia. Minulla on sen verran vaikea-asteiset vammat, että olen työkyvytön.
Kaikkein ikävintä tarinassani on se, että vammani aiheutti toinen autoiija huolimattomuuttaan ja hänen vakuutusyhtiönsä väitti, että työkyvyttömyyteni on psyykeoireilua. Alkoi kuuden vuoden taistelu vakuutusyhtiötä vastaan, kiitos taitavan lakimieheni, jonka ansiosta sain minulle lakisääteisesti kuuluvan eläkkeen.
Edelleen vakuutusyhtiön kanssa on jatkuvaa vääntöä kuntoutuksista.
En toivo tätä kohtaloa edes pahimmalle vihamiehelleni. Kuten ystäväni asian ilmaisi, on oltava psyykkisesti vahva voidakseen sairastaa fyysisesti, varsinkin jos kuntoutusten maksajana on liikennevakuutusyhtiö.
Kaikki ne pelleilijät, jotka tahallaan vahingoittavat itseään (tää on trendi Amerikassa) päästäkseen pois työelämästä, voivat mun mielestäni painua jäähylle metsään!
Jos sulla on terveyttä, iloitse siitä, koeta löytää työ, joka tuottaa sulle iloa ja palkkaakin. Maailma on mahdollisuuksia täynnä!
sairaseläkkeen voi saada mm. pitkään jatkuneesta masennuksesta ja laaja-alaisesta oppimishäiriöstä jotka itselleni diagnosoitiin (ei oikeasti ole kumpaakaan) ja se eläke on sen vajaa pari tonnia kuussa + eläkeläisalennukset joten todellakin kannattava diili. Ei ole hankala päästä sairaseläkkeelle jos osaa fuulaa kunnolla, vuoden se vie kaikkinensa.