Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas se sitkeä nuhakuume tuli!! :(

Vierailija
24.09.2015 |

Voi V.

Taas se sitkeä syysflunssa iski eikä meinaa millään parantua. Päivät kuluvat tukkoisessa olossa, nenä on ihan tukossa, kurkku karhea, jo pelkkä puhuminen yskittää, nenästä ja nielusta irtoaa kellertävää limaa. Iltaisin pikkuinen kuume nousee.

Kertokaa te hyvät ihmiset tehokkain tapa päästä taas terveiden kirjoihin?! Tuskainen olo. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuo litratolkulla vettä. Lepää. Juo kuumaa ja ota tulehduskipulääkettä. Pese käsiä.

Vierailija
2/5 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nenäkannua. Se voi auttaa just tohon tukkoiseen oloon.

Juo lämmintä, pukeudu lämpimästi, vältä turhaa puhumista, käytä apteekin käsikauppalääkkeitä. Nykyisin saa erilaisia sinkkiin perustuvia lääkkeitä, esim. jotakin uutuussuihketta suoraan nieluun. Mulla myös esim.  allergialääkkeet auttaa ihan loistavasti tuohon tukkoisuuteen, paremmin kuin perinteiset särkylääkkeet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt todenäköisesti roskaruokaa. Itse syön tervellisesti enkä sairasta koskaan mitään tauteja

Vierailija
4/5 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä on liikkeellä. Ja juurikin sitkeää laatua. Eli kannattaa varautua parinkin viikon sairastamiseen. Käsihygieniaa kannattaa terveinä kausina lisätä ja nauttia vaikkapa ylimääräistä maitohappobakteerilisää vastustuskyvyn parantamiseksi. 

Vierailija
5/5 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:25"]Syöt todenäköisesti roskaruokaa. Itse syön tervellisesti enkä sairasta koskaan mitään tauteja
[/quote]
Minäpä syön paljon roskaruokaa sekä eineksiä enkä ole moniin vuosiin ollut kipeä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi