Miten hoitajat voivat olla koko päivän käymättä vessassa?
Miten menkkojen kanssa? Eikö ole pakottavaa tarvetta käydä vessassa?
Minulta kaikki empatia hoitajille. Teette hyvää työtä.
Kommentit (35)
Värikynät on oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttöön.
Ihan normaali työssä käynti on hoitoalakin ja oikeus WC käytön kuin muilla aloillakin. Aivan samaoin arkettejen kaupojen kasoilla WC-käynti oikeus kuin firmojen keskus neidellä tai miehillä!Pussi kuskit, Metro kuljetajat joutu pidätää seuravaan aseman tai pussi pysäkki jossa taukopaikka ja WC tilat
Kaikki mitä lehdissä tai somessa lukee ei ole totta. Eikä myöskään ne kaikki kavereiden, tutun tutun, jne jutut pidä paikkaansa.
Kun ei ehdi juomaankaan, lisäksi rakko tottuu (eli venyy) joka on tietenkin hyvin epäterveellistä.
Työskentelin vuodeosastolla, ja meillä oli residuaaliultraääni, joka siis mittaa jäännösvirtsan määrän ultraäänellä. Ihan hullun iltavuoron jälkeen kollega mittasi lukemaksi 850ml, oli siis käynyt viimeksi vessassa puolen päivän aikaan ennen töihin lähtöä.
Höpsistä. Kaverini on hoitaja ja kertoi, että ainakin itse käy vessassa, kun on hätä. Ei edes tähtää tauon yhteydessä käymiseen.
Ehkä kotihoidossa joutuu pidättämään, jollei käytä asiakkaan vessaa.
...
Kyllä minä käyn vessassa.
Olenko nyt huono hoitaja?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä lehdissä tai somessa lukee ei ole totta. Eikä myöskään ne kaikki kavereiden, tutun tutun, jne jutut pidä paikkaansa.
No kyllä hoitajan työssä tulee tilanteita, ettäei pääse vessaan. Niin tulee muissakin töissä.
Aikoinaan, kun nuorena hoitajana osastolla olin, niin kyllä muistaakseni vessassa ehdin käymään, mutta monet tauot jäi pitämättä ja syömään ehti monesti vasta joskus klo: 12.30-13, kun jo iltavuoro tuli ja olisi pitänyt pitää raporttia aamuvuorosta heille. Aamu klo: 7-12.30 meni aamutoimissa, lääkärin kierrolla, lääkemuutoksia tehdessä, kotiutaessa potilaita ja vastaanottamassa uusia osastolle. Touhu oli kyllä ihan hullua. Onneksi pääsin lisäkoulutuksen myötä muihin töihin, missä on hieman inhimillisempi työtahti. Ainut hyvä asia noissa töissä oli se, että työvuoro meni nopeasti ohi, muuten ihan järkyttävää kilpajuoksua kellon kanssa.
? Olen kolmena päivänä viikossa klo.8.-15. poissa toimistolta ja silloin en käy vessassa, koska semmoista ei ole. Välillä on vähän hankalaa... En tosin ole hoitaja.
Älä usko kaikkea mitä luet! Minä ainakin diabeetikkona käyn vessassa noin3 tunnin välein. Suoli toimii laktuloksella joka toinen päivä ja vaatii silloin 2-3 käyntikertaa myös!
Kukaan ei tule aikuiselle sanomaan, että mene Sirpa vessaan. Se aika on itse otettava ja hoitoalallakin sille löytyy aikansa. Työ ei tekemällä lopu.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kotihoidossa joutuu pidättämään, jollei käytä asiakkaan vessaa.
Itse olen oppinut parkeemaan autoni niin että voin käydä puskapissalla. Auton jarrut toimii myös huoltoaseman kohdalla ja meillä on lupa myös käydä kunnan palvelutaloissa vessassa.
Käytämme vaippoja. Niihin tottuu aika helposti niin niitä käyttää mielellään vapaa-aikana myös. Kannattaisi kaikkien kokeilla mikä nautinto se on.
Tunteella mennään. Uhriutumista. Jotta muut säälisivät. Normaalia naisvaltaisilla aloilla.
Vierailija kirjoitti:
? Olen kolmena päivänä viikossa klo.8.-15. poissa toimistolta ja silloin en käy vessassa, koska semmoista ei ole. Välillä on vähän hankalaa... En tosin ole hoitaja.
Minä olen 5 päivää viikossa ulkotöissä 7.30 -16.00.
T. Jakeluverkkosähköasentaja
Imodium? Ainakin itselläni menee tuota aina pari pakettia koeviikolla ja yo-valvonnoissa.
t. opettaja
pissat ja kakat menkkaverisissä pöksyissä mennään minimipalkalla 24/7/365
Elämme uhriutumisenkulttuurissa jossa jokainen kokee olevansa jollakin tapaa uhri ja liioittelee niitä itsensä kohdistuvia negatiivisia asioita.