Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehden jutun perusteella....

Vierailija
04.04.2022 |

Mä en ymmärrä tätä. Kun sota alkoi, Venäjä ja Ukraina olivat veljeskansoja, jotka rakastavat toisiaan... YouTubesta katselin tubettajaa, venäläissyntyistä, nykyään usalaista, joka keräsi rahaa Ukrainan auttamiseksi.

Tästä on aikaa kuukausi, korkeintaan kaksi. Mitä tapahtui tällä välillä, että tuosta pisteestä päästiin pisteeseen, jossa alaikäisiä rais-kataan ja joukkohaudoissa makaa siviilejä sidotuin käsin, jopa lapsia?

Tämä raakuuden aste ei voi palvella sotajohtoakaan mitenkään, koska se varmistaa, ettei kukaan pysty olemaan Venäjän liittolainen menettämättä omia kasvojaan.

Kaikki kertoo siitä, että tässä ei enää mikään ole kenenkään hallussa. Tai jos nämä raakuudet ovat sotajohdon oikeasti masinoimia ja tehdään käskyjä noudattaen, Putin ja alaisensa ovat itsetuhoisen sekaisin. Vain siinä tilassa jäljelle jää vain silmitön raakuus.

Tuleeko seuraavaksi käyttöön ydinaseet? Milläänhän ei ole enää mitään väliä. Kasvot on jo menetetty. Edes kiinalaiset eivät joukkosurmia selittele itselleen parhain päin, jopa he joutuvat tuomitsemaan Venäjän täysin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittiin vain raakalaismainen hyökkäys. Käskijänä psyko diktaattori.

Vierailija
2/2 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvittiin vain raakalaismainen hyökkäys. Käskijänä psyko diktaattori.

MIksi se käskisi tekemään näin raakoja asioita? Kun se tietää, että sodan jälkeen pitäisi kiireen vilkkaa saada kaasutoimitukset taas alkamaan ja talous rullaamaan. Mun käsittääkseni sen johtoajatus oli hyökätä, valloittaa ja olettaa, että länsi antaa kaiken tapahtui niin kuin Krimin kanssakin tapahtui. Eihän kukaan voi tällaisia raakuuksia käskeä tekemään ja olettaa, että businekset jatkuu lännen kanssa. Siksi tässä ei ole mun mielestä mitään mieltä. Vaikea kuvitella, että tää olisi hyvä idea johdon taholta... jos sitten ei ole ajatuksena, että kaikki on jo menetetty, joten menköön loputkin. Ja se taas tietää pahaa meille kaikille. Se tietää ydinasetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi