Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni suhteessa alkoholistin kanssa.

Vierailija
24.09.2015 |

Hyvä pitkäaikainen ystäväni erosi pari vuotta sitten pitkästä suhteesta. Tapasi nyt tänä keväänä miehen, jonka kanssa on nyt seurustellut jonkin aikaa. Aloin jossain vaiheessa ihmetellä, kun ystäväni ei koskaan liikkunut tän miehen kanssa missään ja sain sitten häneltä tiedon, että miehellä on alkoholiongelma. Olin vähän suu auki, että miksi ihmeessä kaunis, keski-ikäinen ja suhteellisen hyvin menestynyt ihminen ottaa juopon, kun kerran muitakin olisi ollut tarjolla. Mies on kivan näköinen "renttu", mutta silti...

Mies "raitistui" pari kuukautta sitten, kun suhde meinasi mennä katkolle. Toki raitistumisen avuksi tarvii lääkkeet, mutta silti jaksan epäillä. Surullinen olen, kun epäilen ystäväni jaksamista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aviossa alkoholistin kanssa. Hän vain ei juo.

Vierailija
2/7 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:43"]

Minäkin olen aviossa alkoholistin kanssa. Hän vain ei juo.

[/quote]

No oliko käytännössä noinkin helppoa? Lopetti vain juomisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan lopetin juomisen kun kunnollinen nainen tuli ja sai sydämeni. Alkoholi jäi ja liikunta tuli. Nyt 12v juomatta, 2-3 viinilasia olen yhteensä joutunut ottamaan vuosien saatossa, kun tarjottu tilaisuuksissa mutta muuten. Kaikki lähtee itsestä.

Vierailija
4/7 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen alkoholistin kanssa. Hän käy töissä. Teemme paljon asioita yhdessä. Itse olen selvinpäin. Harvoin juo itseään änkyrä kuntoon. Ei vain ole ajokunnossa ja kaljatölkki on kädessä.
Nautin hänen seurastaan ja hän kohtelee minua hyvin. Komeakin vielä!

Vierailija
5/7 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen mieheni joi paljon, onneksi se kuoli pois.t.ammattivalittaja

Vierailija
6/7 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:51"]entinen mieheni joi paljon, onneksi se kuoli pois.t.ammattivalittaja
[/quote]

Entinen naiseni valitti paljon, onneksi se otettiin psyk.hoitoon kun sekosi kuuppa.

Vierailija
7/7 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:50"]Seurustelen alkoholistin kanssa. Hän käy töissä. Teemme paljon asioita yhdessä. Itse olen selvinpäin. Harvoin juo itseään änkyrä kuntoon. Ei vain ole ajokunnossa ja kaljatölkki on kädessä.
Nautin hänen seurastaan ja hän kohtelee minua hyvin. Komeakin vielä!
[/quote]

Terveyttä ja pitkää ikää vaan jos päivittäin pikku hiprakan ottaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän