Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankin älykellon ja sen mukaan olen nukkunut viime yönä tarpeeksi

Vierailija
04.04.2022 |

Olen kuitenkin nukkunut todella huonosti. Älykellon mittaukset eivät kerro mielestäni mitään siitä, olenko nukkunut hyvin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitää kyllä hyvin paikkaansa Honor Band 5 älykello. Seurannut unenlaatua ja pulssia jo pari vuotta. Ainoastaan känniunet tulkitsee liian hyviksi, mutta pulssi paljastaa totuuden yöltä silloinkin. Todella hyvin huomaa nukahtamis- ja heräämisajat, jopa torkahdukset sohvalla ihan kohdallaan. Pääsääntöisesti yli 80/100 pojoa joka yö, mulla ongelmana syvän unen jatkuvuus, liian pirstaleista, määrällisesti hyvät +30%.

Vierailija
22/24 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko nykyihminen jonku vekottimen kertomaan sille onko nukkunu hyvin vai huonosti?

Ei, ostin itse tämän laitteen muusta syystä ja nyt vertailen mielenkiinnolla, miten laitteen unenmittaus suhteutuu siihen, miten koen nukkuneeni.

Minulla on aiemmin ollut uupumusoireita, joten kiinnostaa, näkyykö laitteen tavassa mitata asioita, jotka kertovat vaikkapa stressistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sitä kellon mollukkaa pitää ranteessa yölläkin? Minä kun en pidä kelloa juuri koskaan päivälläkään. Enkä muuten kurki kännykästäkään kelloa muutaman minuutin välein. Toisaalta olisihan se kiva tietää, mitä nuo nykyajan mittarit sanoisivat meikälaisenkin nukkumisesta, kun se iän myötä on huonontunut selvästi. 

Tämmöiseen mittaamiseen voi ostaa myös Oura-sormuksen, jos kello ei sovi itselle.

Vierailija
24/24 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kello tiedä nukutko, se tietää vaan liikutatko kättäsi.

Kyllä minulla ainakin tietää. Nukun usein päiväunia, jolloin jysähdän uneen kuin tukki ja kello näyttää sen ajan, jolloin olen mennyt nukkumaan. Samoin yöunetkin täsmäävät ajallisesti, unen laadusta en sitten tiedä. Koskaan ei kello ole näyttänyt, että olisin nukkunut, jos olen vaan levännyt paikoillani sohvalla. Saatan levätä ja rauhoittua silmät kiinni, jos en ole niin väsynyt, että uni tulee.

Mulla ainakin tarkkailee sykettä ja hengitystä ja näistä arvioi, koska olen unessa. Mutta tämä mun laite ei tunnista päiväunia, olen sellaisetkin nukkunut. Mikä tämä sun laite on?ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi