Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ei ollutkaan vain "vähän kurkkukipeä"

Vierailija
04.04.2022 |

Vaan raju tauti, en osannut yhtään varautua. Kun luulin että helpolla pääsee, vähän nuhaa tms. Onko muita jotka olleet tosi kipeitä?
Eikö kolmen piikin pitänyt suojata rajulta taudilta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli samanlainen kun kausiflunssa. Tosin lisänä oli parina päivänä kovat lihaskivut. Alle viikon kesti.

Rokottamaton

Puhutko kausiflunssasta vai kausi-influenssasta?

Vierailija
42/46 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenes päivä menossa. Ekat viisi päivää oli kuumetta 37-38,5. Nuha, kurkkukipu, päänsärky ja yskä. Nyt heikko olo vaan jatkuu ja jatkuu. Kun yrittää tehdä jotain, sydän hakkaa ja tulee ihan yököttävä olo. Pahin tauti, mitä mulla ollut aikuisiällä. Nyt siis flunssaoireet aika lailla poissa, mutta voimat ei palaudu.

Olen perusterve 40-vuotias ja kolmesti rokotettu. Muut selvisi meidän perheessä ihan muutaman päivän taudilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tutut joilla ollut korona muttei rokotuksia pääsi tosi pienillä oireilla, mitä enemmän rokotuksia, sitä pahemmat oireet. Itsellä kesti 3vkoa mut melko lievä, pari rokotusta alla.

Vierailija
44/46 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veriryhmää olette te, joilla oli vaikea tauti?

Vierailija
45/46 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kolmen piikin pitänyt suojata rajulta taudilta

Ei se mitään varmaa suojaa anna, ainoastaan pienentää rajun taudin todennäköisyyttä. Aika paljonkin. Sinulle vain sattui paska arpa.

Olen saanut kolme piikkia mutta noudatan silti edelleen varovaisuutta, eli käytän maskia kulkuvälineissa, kaupoissa ja muissa yleisissa tiloissa, sekä pesen ja desinfioin käsiä.

Nojaa. Suurin osa sairasti ennen rokotuksiakin ilman rajua tautimuotoa. Kyllä näiden rokotusten tehoa liioiteltiin aivan hurjasti ja annettiin tyhjiä lupauksia. Vielä viime syksynä (eli vain noin 6kk sitten) pm julisti kuinka rokotetut voi elää ihan vapaasti vailla tartuntariskiä ja thl:n salminen kertoi kuinka 2xrokotettujen ei tarvitse enää suojautua maskeilla koska tartuntavaaraa ei ole. Samaan aikaan vakuutettiin ettei kolmansia rokotuksia tarvita vaikka esim israel oli todennut niiden olevan tarpeen deltaakin vastaan jo kesällä..

Vierailija
46/46 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin rokotettu tuttava, terve ja liikunnallinen nelikymppinen nainen, joutui ihan sairaalahoitoon koronan takia. Itse olen pelännyt hirveästi koronaa, koska olen riskiryhmäläinen. 

Minulla siis on huonot keuhkot, uniapnea ja painoindeksi muistaakseni 47 (siis painan yli 130 kg). Olin todella yllättynyt, että lopulta sairastin koronan TODELLA lievänä eli vähän nuhaa ja yskää eikä edes kuumetta.

Varmaankin jotkin geneettiset syyt vaikuttaa siihen, kuka sairastuu vakavasti ja kuka ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi