Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän kanssa kaveri?

Vierailija
04.04.2022 |

Kannattaako kokeilla kaverihommia, jos on pientä jännitystä ilmassa kohtaamisessa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäinen ap on?

Välillä täällä unohtuu että kysyjä voi olla nuorikin.

Vastaukset on ainakin kaikki suunnattu täysi-ikäisille.

Vierailija
22/23 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen kaveri? 

Itse olen exän kanssa puheväleissä, erosta on jo yli 11 vuotta ja lapset 16-22 v, niin pystytään ihan asiallisesti puhumaan keskenämme ja joskus jopa soitellaan toisillemme.  Exän vieraisiin naisiin ja muutamaan muuhun juttuun se suhde aikoinaan päättyi ja vaikka arpi on umpeutunut, niin tyhmä en ole.... En  allensa hyppäisi tai uskoudu hänelle ihan henkilökohtaisista asioista. Ja olen uudessa liitossa. 

Sellaiset virallisystävälliset välit yleensä toimii, mutta sydänystäviä ei tule enää koskaan.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä, oli eksän kanssa paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita, ja toimittiin hyvin parina aina silloin kun oli yhteinen juttu, harrastus tai mielenkiinnon kohde meneillään. Ja samalla meillä oli myös oikein hauskaa.

Mutta oishan siinä kieltämättä riski että lipsahtaisi pelkän kaveruuden yli mikäli eksä olisi myöskin vapaa. Tai ainakin näin kuvittelen omalta puoleltani...kaikkea se kevät ja sinkkuelämä saakin ajatuksiin :)