Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vadelmatarha kokemuksia?

Vierailija
24.09.2015 |

Löytyykö kokemuksia kirpputori Vadelmatarhassa myymisestä? Paljonko sait tuottoa? Oliko sinulla sesonkipalvelu, täyspalvelu vai itsepalvelu? Keräsitkö tavarat pois lopuksi? Jos keräsit onnistuiko se helposti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon tuottoa tullut aika lailla nollille siinä jää kun laskee työtunnit mitä meni silittämiseen ja hinnoitteluun ja järjestelyyn ja paikan päällä käymiseen. Itsepalvelulla siis mentiin. Itse vein tavarat ja itse hain tavarat. Myyntiä oli todella hankala seurata ja omia tavaroita löytää koska ne vaihtoivat koko ajan paikkaa Vadelmatarhalaisten toimesta.

Vierailija
2/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys minullakin. Myyntiin täyspalveluna, myynnissä merkkivaatteita. Lähes kaikki meni kaupaksi, mutta tuotto ehkä viidesosa, mitä arvelin. Raportista ei selviä, mikä tuote myyty milläkin hinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Oulussa Vadelmatarha sijaitsee hankalassa paikassa. Omalla autolla liikun, ja kirppis on monen muun pienen firman keskellä. Muutaman kerran olen käynyt toteamassa ettei ole mihin autoa pysäköidä ja parkkiruudut ovat minimaalisen pieniä (sulloiduppa sieltä sitten turvakaukalon kanssa). Sen harvan kerran kun olen parkin löytänyt, ei itse kirppiksellä ole ollut oikein ketään. Kaveri möi, sai tosi vähän, mitä olisi "tavalliselta" kirppikseltä saanut (muttei vienyt, kun tavaraa oli suht vähän).

Vierailija
4/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laiska niin vein kasan täyspalveluun. En ollut etukäteen arvioinut yhtään mitä vaatteista voisi saada enkä tiedä paljonko meni kaupaksi, kun loput annoin laittaa hyväntekeväisyyteen. Provikka oli aika kova, eli en vienyt mitään kalliimpia vaatteita myyntiin, jotka uskoin itse saavani helposti kaupaksi. Tällaiselle laiskalle kuitenkin oikein hyvä vaihtoehto silloin, kun pääasia on päästä vanhoista vaatteista eroon.

Tampereen vadelmatarhasta täytyy kyllä sanoa että vaatteiden taso on mielestäni laskenut alkuajoista, mutta taitaa olla ajan trendi, että erilaiset nettikirppikset verottavat kivijalkaliikkeitä.

Itse olen ajatellut viedä vadelmatarhaan toisenkin kerran perusvaatteita, joiden myyminen nettikirpparilla tuntuu liian vaivalloiselta itselle:)

Vierailija
5/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys kirjoitti:

Eipä paljon tuottoa tullut aika lailla nollille siinä jää kun laskee työtunnit mitä meni silittämiseen ja hinnoitteluun ja järjestelyyn ja paikan päällä käymiseen. Itsepalvelulla siis mentiin. Itse vein tavarat ja itse hain tavarat. Myyntiä oli todella hankala seurata ja omia tavaroita löytää koska ne vaihtoivat koko ajan paikkaa Vadelmatarhalaisten toimesta.

Kuka laskee että kirppismyynnistä pitäisi saada hyvää tuntipalkkaa työstä? Hyvä kun pääsee plussan puolelle pöytäpaikan vuokran jälkeen.

Vierailija
6/11 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitänyt nyt järkikirppiksellä pari kertaa(Raksilan Prisman vieressä). Hyvin käy kaupaksi varsinkin lastenvaatteet jos hyvä kuntoisia. Kahdesta viikosta olen saanut vajaa 500€. Tässä toki mukana kaikki myyty tavara sisusutus aikuisten vaatteet sekä lasten vaatteet.

Vierailija
7/11 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuetaan vadelman varret

Vierailija
8/11 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten nämä yrittäjät pärjää? Oiva rahastuskeino perustajille, mutta ei nykyään edes osteta lastenvaatetta kirpparilta. Ei onnistu pienillä paikkakunnilla ainakaan,

Vierailija
9/11 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei Turkuun ainakaan kelpaa mikään myyntiin täyspalvelussa. Esimerkkeinä kaksi käyttämätöntä vaatetta, toinen kuulemma liian hankala pukea (jumpsuit) ja toinen liian tavallinen (lyhythihainen paita), joten eivät ottaneet myyntiin. Nykyään eivät edes toimita hyväntekeväisyyteen vaan pitää hakea myyntiinkelpaamattomat itse pois.

Vierailija
10/11 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyspalvelu Oulu vadelmatarha kevät 2022

olen myynyt vuosia järkikirpparilla ja tiedän mikä myy ja mihin hintaan. Lapsia liuta, vaatteita tulee ja menee, nyt täytyi saada nurkat tyhjäksi ja tähän vadelmatarha toi avun.

Mutta se tuotto, Ikea-kassiin sulloin merkkivaatteita (pop ja molo pääasiassa) noin 90kpl. Vaatteet jokainen yhdeltä käyttäjältä, ajnmukaistA, ehjää, tahratonta. Järkikirpparilla olisi mennyt kaupaksi 5e/kpl keskimäärin, toki pöytävuokra olisi mennyt. Nyt minulle tilitettiin vähän reilu satanen, josta tietenkin on poistettava se kymppi vai kaksi, joka maksettiin kassia viedessä.

Ehkä ensi kerralla taas järkikirppikselle.

Vierailija
11/11 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, vein tavarat monta kuukautta sitten ja eilen muistin kysellä. Kassillinen jossa oli Noshia ja Poppia yms, toki jotain perus HenkkaMaukkaa myös.  Myyntiä alle 10€, eli tappiota tuli yli 10€ plus pensat :D Ihan surkea paikka! Seuraavaksi ehkä suoraan Uffille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän